@Lara, zo begrijpelijk dat je verdrietig bent. Het is gewoon zwaar klote dat je die hele 35 dagen hebt afgewacht en dan nu pas aan de Provera kunt. Allemaal tijd en frustratie die liever niet nodig geweest waren. Goed dat je hier je hart lucht. Gewoon blijven doen, want we leven met je mee.
Ik ben opgelucht voor jou dat je gyn nu toch beter gaat monitoren hoe je lichaam daadwerkelijk reageert op de Letrozol. Ik vind het zelf nog steeds niet logisch dat ze dat niet eerder heeft gedaan, maar dat wist je al ?
Ik hoop heel erg voor je dat de 7,5mg wel goed aanslaat en dat je dan niet veel rondes meer nodig hebt. Ik gun het je zo.
@Julia, wat gek dat je menstruatie nu niet doorzet. Als je zondag of maandag nog steeds niet ongesteld bent kun je miss nog wel een zwangerschapstest doen voor je de gyn belt. Ik wil natuurlijk geen valse hoop geven, maar als het blijft bij een paar dagen (heel) licht bloedverlies kan het miss nog een late innesteling zijn. Ik hoop iig dat je snel meer duidelijkheid hebt.
@Bloemetje, ik kan me zo goed voorstellen dat je nu door wilt pakken. Echt even vervelend dat je dan weer op je menstruatie moet wachten. Ik hoop heel hard voor je dat je zelf ongesteld wordt dit weekend en dat je dus niet aan de Primolut hoeft. Ben blij dat je ons op de hoogte blijft houden, want ik vind het ook fijn om updates te lezen over jouw traject. En zoals Lara zegt; je bent begonnen met Letrozol dus je hoort gewoon ook in deze groep.
Ik ben zelf vanmorgen bij de gyn geweest. M'n inschatting was een beetje verkeerd want er staat nog geen ei op springen, maar er groeien wel 2 mooie follikels. Eén is nu 12,6mm en de andere 11mm en m'n bms is 4,8mm. Dus dat ziet er prima uit voor CD11.
Komende dinsdag heb ik nog 1 keer een echo om te checken of alles goed is doorgegroeid. Als dat zo is mogen we de evt. rondes hierna doen zonder echo's en bloedprikken ?.
Ik had het nog gevraagd over die dag dat ik de Letrozol vergeten was. De gyn zei dat dat geen probleem hoeft te zijn. Gewoon zodra je eraan denkt alsnog de dosis innemen en wel alle pilletjes voor die cyclus opmaken was haar advies. Dus als je per ongeluk echt een hele dag overslaat, zoals ik, neem je uiteindelijk je laatste pilletje in op CD8 i.p.v. CD7. Gelukkig had ik dat ook gedaan. Dus niks aan de hand. ?