PCOS, Letrozol

Nou sinds vanmiddag bruine afscheiding dus ik denk dat ik er vanuit mag gaan dat ik vanavond of vanacht ongesteld ga worden... alhoewel het nog wel even afwachten is natuurlijk maar ben er wel van overtuigd? ergens wel heel blij mee als dat gebeurt want dat dat zou betekenen dat clomid50mg aangeslagen is en zie ik de volgende rondes positief tegemoet, bij deze dosis heb ik ook geen last van bijwerken gelukkig dus dat is fijn maar ik houd jullie uiteraard op de hoogte 

@lara balen joh! Gelukkig morgen wel de bel afspraak, misschien kan je voorstellen om over te stappen op clomid? Wellicht werkt dat juist beter bij jou?? 

@bloempjeinknop ah ik snap heel goed dat je het spannend vond hoor maar goed om te horen dat het gelukt is!! Dat moet je vast een goed gevoel hebben gegeven, hopelijk is dit de manier dat werkt voor jullie.. spannend! ? 

@juliato mijn gynaecoloog werkt juist liever niet met Clomid omdat dit hetzelfde resultaat geeft alleen heeft Clomid schijnbaar veel meer bijwerkingen dan Letrozol. Ik heb ook niet zoiets van laat mij maar overstappen op clomid. Ik ben wel benieuwd wat ze morgen zegt hoor. Ongesteld worden is niet leuk maar het is wel weer goed dat de 50mg aanslaat. Mijn progesteronwaarde was de laatste x nog iets boven de 50 en de keer daarvoor boven de 70, zo gek dat het dan ineens niet meer aanslaat...

@Lara, hoe gaat het? Heb je de gyn onderhand gesproken? Ik hoop dat je stiekem op de valreep toch nog ongesteld bent geworden. Ik vind het echt naar voor je dat deze ronde uiteindelijk zo stressvol was.
Ik heb sinds vandaag nog meer slijm dan eerst, dus zou me niet verbazen als ik inderdaad alweer richting een eisprong ga, maar ik wil ook uitkijken dat ik niet te veel ga hopen. We gaan het morgen zien. 
Mijn vorige cyclus duurde 28 dagen en volgens mijn eigen berekening had ik precies op CD14 een eisprong. Ik voel me hierdoor een heel gemiddelde vrouw ?☺️
@Margreet, het is een teleurstelling hè, als je dan toch weer ongesteld wordt? Ik voelde em ook wel even vorige week. Maar wel ook weer een goed teken dat de Letrozol aangeslagen was. Ik hoop met je mee dat deze ronde the one is ? Ook voor mezelf stiekem. 
@Julia, heeft de ongesteldheid doorgezet? Ik hoop het echt voor je, want Primolut is echt niet zo leuk. 
@Bloemetje, fijn dat je gerustgesteld bent door de ha. En wat onwijs knap dat je jezelf nu kan prikken. Ik heb echt respect voor je! ☺️ Ik hoop dat het heel snel raak is voor jou. Dat dit precies de stap was die je nog moest zetten zegmaar. Blijf je wel ook hier nog verslag doen van je ervaringen? 

@Julia, hopelijk heeft je ongesteldheid doorgezet en kun je gauw weer beginnen met een nieuwe ronde! Het gaf me wel een goed gevoel ja. Ik dacht: fijn is het niet.. Maar wel te doen. Je bouwt toch spanning op. En dan zit de verpleegkundige tegenover je af te tellen en dan lukt t niet meteen. Echt ff een strijd in je hoofd, haha. Maar goed. Dit kan ik wel?. 
@Lilo, wat een lieve reactie❤!  Ik hoop ook dat dit gaat werken! Ik zat eerst nog in dubio, moet ik hier wel blijven posten, omdat ik geen letrozol meer gebruik. En misschien dat t andere meiden juist ontmoedigd als ze mijn verhaal zo lezen. Maar ik vindt t wel heel fijn om mee te lezen hier en te reageren. Zeker als ik zulke lieve reacties steeds krijg?. 
Ik moet nu wachten tot maandag. Als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik beginnen met Primolut. En dan op cd3 beginnen met spuiten. Kan bijna niet wachten. Ik zit echt te wachten op mn menstruatie nu?. 

Lilo... hopelijk krijg je een goede eisprong in de komende dagen en kun je het gezellig gaan maken?. Ik duim voor je meis! 

@lilo helaas niet ongesteld worden, ik heb de gynaecoloog gesproken en ze gaan het ophogen naar 7,5 mg. Ze ziet met een ophoging nog kans en daarom gaan we nog niet over op injecties. Wat ze nu wel gaan doen is vanaf CD12 echo's, waar ik dus echt wel blij mee ben en ook nog bloed prikken op CD21. Zo krijg ik toch een beetje inzicht in wat er in mijn lichaam gebeurd, en omdat het toch nog al eens anders loopt dan gepland, wil ik de echo's nu ook echt. Morgen wel weer starten met Provera om een menstruatie op te wekken. Dit is wel even klote want vergt ook weer tijd natuurlijk. De vorige x werd ik ook echt pas na een dag of 8 na het slikken ongesteld. Dan had je vorige ronde inderdaad een hele  mooie cyclus haha. Ik ben benieuwd wat jou echo morgen voor uitslag brengt.  Gebruik je deze maand nog ovulatietesten van clear blue of ben je daar inmiddels mee gestopt? Had je vorige maand nu je eisprong gevonden met de ovulatietesten daarvan?
@bloemetjeinknop heel spannend voor je, ik hoop dat je menstruatie gewoon uit jezelf komt en je niet eerst Primolut moet nemen. Ik denk dat we het allemaal fijn vinden als je gewoon je ervaring hier op deelt. Je bent tenslotte gestart met Letrozol en misschien ben ik wel de volgende die aansluit. Ik hoop natuurlijk dat de Letrozol 7,5 mg weer gewoon gaat werken zoals het moet maar je hebt het helaas niet zelf in de hand.  Ik was al bij de apotheek geweest maar het ziekenhuis had het recept nog niet doorgefaxt. Ik zou een code krijgen dat ik de Provera bij de apotheek uit het kastje kon halen, dan kon ik vandaag nog beginnen. Ik om 17.25 nog gebeld dat ik geen code had ontvangen via de mail. Krijg ik als antwoord dat de het net verwerkt hebben. Wat denk je....geen mail ontvangen??

@lara opzich fijn nieuws dat je gyn er met deze dosering nog hoop in heeft en je dit eerst nog kan proberen! Wel weer echt een mega domper van de apotheek ? dat wordt overmorgen starten dus... maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! ? 
ik zit nu op CD 32 en vandaag nog steeds bruine lichte/roze afscheiding en het is niet mega veel ofzo maar verder geen menstruatie of iets? wordt er wel een beetje moedeloos van nu want heb wel dat gevoel alsof het er aan zit te komen maar goed ik wacht de laatste 3 dagen nog geduldig af.. kan er ook nog wel bij haha maar ergens denk ik gewoon dat deze ronde niet voldoende is aangeslagen dus laat het maar snel zondag zijn, dan heb ik ook duidelijkheid en hang ik maandag meteen aan de lijn bij de gyn

@juliato ja zelfs aan mijn apotheek heb ik niks....grrrrr! Vandaag ook echt een verdrietige, huildag. Nee niet overmorgen maar morgen kan ik starten met de Provera. Ik snap dat ze eerst een verhoging nog proberen ipv injecties maar ik word er ook zo moedeloos van dat ik het vandaag even niet meer zie zitten. Ik ga zo maar lekker slapen in de hoop dat ik me morgen weer een beetje beter voel.
Wel apart dat je ( menstruatie ) nog niet echt doorgezet is. Inmiddels moet je toch wel verwachten dat het echt doorgezet zou hebben. Ik ben heel benieuwd....Ik snap dat je maandag direct je gyn belt, dit had ik in mijn geval namelijk ook. 

@lara ah meis ik snap je verdriet heel goed hoor!! En die tranen mogen er ook zeker zijn het is echt een lange weg zo voor je gevoel.. ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en je deze ronde weer positief tegemoet kan gaan, iedergeval heel fijn dat je nu wel echo's krijgt!! Dat moet nu iedergeval wel wat rust geven tijdens deze hele ronde.. dikke knuffel voor jou! ?❤️

Terug
Bovenaan