PCOS, Letrozol

@Lara nouja zeg! Bizar toch.... maar indd wel fijn dat provera nu weer aan de kant kan... scheelt toch een berg hormonen extra haha ik zou als ik jou was indd ook starten met 7,5mg en proberen je gyn te bereiken maandag. Gelukkig heb je de echo's dat zou wel wat meer inzicht geven tijdens deze ronde. Ook of je een vroege of laten eisprong hebt, wel grappig dat we nu precies gelijk lopen.. nieuwe ronde nieuwe kansen!! Hou je me op de hoogte wat je gyn zegt etc? Voor nu, geniet van je weekend en het zonnetje!! 

beter dat ze me inderdaad niet langs laat komen, misschien kan ik wel een afspraak maken voor de week daarna aangezien vandaag toch cd 1 pas is.. zou goed uitkomen met de echo. Wordt vervolgd, ze belt me maandag ochtend ☺️

@Lara, wat gek en toch ook heel fijn dat je ongesteld bent geworden. Weg met de Provera ?.
Ik zat er even over na te denken en het kan miss zijn dat de Letrozol niks heeft gedaan deze ronde, maar dat je lichaam zelf het toch een goed idee vond om alsnog een ei te laten springen. Of miss dat je een latere eisprong hebt gehad omdat je toch een beetje gestrest was door het omgooien van je vakantie op het laatste moment enzo.
Ik zou nu ook gewoon doorpakken met de 7,5mg Letrozol. Echt superfijn dat je daar niet nog een ruime 2 weken mee hoeft te wachten nu. 

@lilo ja heel gek maar ook zo opgelucht, toch geen Provera meer. Ik heb echt geen idee welke verklaring hier voor is dat ik dan toch ongesteld word. Ja ik wil ook gewoon doorpakken met de 7,5 mg ik neem die maandagochtend gewoon en daarna wel ik de gynaecoloog wel. Ben ook een beetje angstig als ze zegt doe toch maar 5mg dat dit dan toch alsnog niet gaat werken...daarom wil ik ook alleen advies van degene die ik altijd heb en niet van een andere gynaecoloog eerlijk gezegd. De 5mg zal vast wel goed aan slaan bij je? wat fijn dat je het de laatste tijd zo goed los kan laten, en het is zeker heerlijk dat de dagen weer langer worden en als dan het zonnetje schijnt net als vandaag merk ik ook dat ik me veel fijner voel. Mijn dag kan vandaag zoiezo al niet meer stuk. Hoe blij kun je zijn met een menstruatie haha

@julia en Lara, fijn dat jullie ongesteld geworden zijn. Kun je tenminste weer verder. Wel bizar, op cd 37!! Maar goed, tis er. Das het belangrijkste:)
Ik zou vandaag beginnen met Provera. Zou, omdat ik gisteravond ontzettend ziek ben geworden. Voedselvergiftiging. Ik heb van 18.00 uur tot 01.00 uur op het toilet gezeten. Overgeven erbij... Niet zo smakelijk, sorry! Ik lig nu als een vaatdoek op de bank. 3,5 KG lichter dan gisteren. Heb dus even gebeld met het zkh. Of ik later kon beginnen. Eerst even op krachten komen. Dat was gelukkig geen probleem. Ik mag beginnen wanneer ik wil.. 
@Lilo. Fijn dat je het een beetje los kunt laten. Hopelijk komt gauw het lente weer eraan. Kunnen we gaan genieten van de zon en de broodnodige vitamientjes opdoen:) 

@Lara wat fijn dat je toch ongesteld bent geworden!! Hoef iig niet aan de Provera! Mag je nu beginnen met 7.5 mg?
@bloemtjeinknop Vervelend dat je zo ziek bent geworden! Beterschap!! Maar goed uitzieken en op kracht komen! 
Vandaag heb ik weer een echo gehad en nu was er geen groei te zien, waren nog net zo groot als afgelopen vrijdag. Dit is wel echt heel erg balen.. wij hadden verwacht dat het wel goed zou gaan, aangezien er 4 aan het groeien waren! Nu donderdag weer terug voor een echo en eventueel bloedprikken en dan weer kijken hoe het er voor staat! Het zou kunnen dat ze dan wel wat gegroeid zijn, maar dit verwacht ik nu niet.. ik weet ook niet of ze dan volgende maand weer 2.5 mg willen gaan doen of toch 5 mg. 

@Lara, heb je gisteren je eigen gyn nog gesproken? Ben best wel benieuwd wat zij ervan zei dat je alsnog op CD37 ongesteld bent geworden ? En natuurlijk of het oké is dat je gewoon met de 7,5mg bent begonnen.
@Bloemetje, jeetje wat naar dat je je zo ziek voelde. Ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat. Ik snap dat je dan niet aan de Provera wilt beginnen.
@Sil, dat is echt even geen leuk nieuws. Op welke CD zit je nu? Krijg je later deze week nog een echo? Als je nog niet op CD21 zit kan het nog steeds dat er opeens 1 van de follikels een groeispurt maakt. Ik hoop het voor je. ?❤️
Ik heb zo om 10 uur die echo om te kijken of alles goed is doorgegroeid. Totaal niet meer aan gedacht afgelopen weekend in nu ben ik er ineens best wel zenuwachtig over. Zou het zo fijn vinden als het nu gewoon goed gaat. 

@bloemetjeinknop jeetje wat vervelend dat je zo ziek bent geworden, hopelijk voel je je inmiddels weer een beetje beter. 

@sil als bij jou blijkt dat de 2,5mg niet werkt gaan ze vast en zeker over naar 5mg. Bij mij heeft 2,5 mg ook nooit gewerkt. 

@lilo het was een kort telefoongesprek, ze had haar dag niet denk ik? ze zei dat de cyclus alsnog te lang is dus ik moet gewoon de 7,5 innemen. Volgende week woensdag om 9.45 eerste echo? jij zometeen heel veel succes bij je echo. Ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed zit ☘️ 

Terug
Bovenaan