PCOS, Letrozol

Jawel zoals ik al typte ik moet me ook nog geen zorgen maken, maar doe het toch, krijg alleen deze ronde met letrozol controle en wil gewoon zeker zijn dat het ook echt werkt en ik een goed groot eitje heb die springt. Voordat ik straks 5 maanden zonder controle ga. Als hij nu niet groeit dan kan ik aan de provera en een hogere dosis al denk ik toch wel dat het gewoon goed zal gaan, maar toch wil ik iets van zekerheid dat de letrozol werkt, geen loze maanden meer. Ben al een jaar van de pil nu en zou de 2e echte kans zijn dan maar wil jk wel zeker weten of het ook echt een kans is.
 
Ja, je onzekerheid snap ik ook wel hoor. Het is en blijft ook een lastig iets. Weet je ook waarom je alleen nu controles krijgt? Is dat gewoon hun werkwijze ofzo? En daarna kan je toch wel aan de duur van je cyclus en je menstruatie/zwangerschap afleiden dat er een goede eisprong is geweest? Vervelend voor je dat je al zo lang bezig bent. Dat vond ik vorige x erg moeilijk. Toen was het na bijna 1,5 jaar opeens wel raak. Ik duim dat dat moment voor jou ook snel komt ;) 
 
Ben net bij de fertiliteitsarts geweest en het eitje was al weg ? ze kon nog wel zien waar hij gezeten had, gister had ik wel een positieve ovulatietest maar test alleen s ochtends dus misschien eergister avond al me piek begonnen, nu worden het 2 hele lange wacht weken denk ik. 
Ze hebben nu gezien dat het goed werkt en daarom krijg ik het nu gewoon voor 5 maanden mee. Ik ga het inderdaad merken aan de lengte van me cyclus of zwangerschap en ga ook zelf ovulatietesten blijven doen rond de dagen dat ik nu ook getest heb en om de dag maar zaad innen ? vanaf dag 11 ofzo dan zit dat iig goed. Hopen dat het nu meteen al gelukt is en anders over 2 weken door naar de volgende ronde.
 
@gebruiker10077600 ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor een echo, en had op dag 12 van de cyclus 1 groot eitje van 35mm dus die staat of stond op springen. A.s maandag uitslag of er een eisprong is geweest, na aanleiding van bloed.
Even wat anders krijgen jullie meldingen van deze topic dat er een nieuw bericht is of een reactie geplaatst is? Ik niet en dan vergeet ik de topic te kijken.
 
 
 
Hoi, 
 
Wat fijn dames dat jullie goede eisprong en hebben gehad!
Je krijgt geen melding bij een reactie inderdaad. Dat is wel jammer want zo'n onderwerp zakt ook zo naar beneden op de lijst. 
Ik mag morgen weer voor een echo op dag 8. Hoop zo dat ik deze maand in ieder geval weer een goede eisprong heb! 
 
babygirlmom: wauw wat reageer jij goed op letrozol en clomid zeg. Ik dacht dat 15mm op cd11 al groot was maar jeetje. Weten ze waarom je geen eisprong hebt zonder medicatie? Want naar het schijnt is de minimale dosis bij jou al super productief. Nu hopen dat het eitje ook bevrucht is en goed innestelt, ga voor je duimen, lange 2 weken.
 
@wilkindje vorige ronde sloeg letrazol bij mij ook super aan. Op dag 10 was er een eitje 2,8 en dag 12 was hij gesprongen. Maar voor de letrazol lag mijn cyclus toch echt vrijwel stil... 
 
Gebruiker10077600 ik ben benieuwd morgen laat even wat weten. (Wel vroeg met dag 8 al echo?) Ze zeggen tegen mij altijd tussen dag 10 en dag 12.
Met letrozol had ik eerste keer geen eitje aangemaakt, en de 2de keer werd de dosis verdubbelt en toen had ik er 4? toen mocht het ook niet doorgaan?
 Ik ben getest op pcos wilkindje maar dat heb ik niet. Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik geen normale menstruatie heb binnenkort nog maar eens over hebben met de arts. Ik ben op me 13de 1ste keer ongesteld geworden, toen een aantal jaar later pas, en toen ben ik begonnen met anticonceptiepil, daarna gevolgd door mirena. Na dat ik me dochter gekregen heb heb ik nog wat nagevloeid van me bevalling, maar ze is nu 14maanden en nog geen spontane cyclus gehad. Opzich wel lekker als je niet op menstrueerd behalve nu je het nodig heb?.
 
Terug
Bovenaan