@Lara, Hoe zijn ze er dan achter gekomen dat je alsnog naar 7,5 moet gaan?
@Lilo, Vraag maar raak hoor haha! Ik denk dat het vooral ongeduldigheid was om eerlijk te zijn. Ik had aan het begin van de cyclus al extra vroege test gekocht (10 miu bij Sensitest) omdat ik gewoon niet meer wou wachten. Op 5 DPO was ik me aan het afdrogen en me tepels deden héél veel pijn, echt alsof ik mezelf met schuurpapier aan het afdrogen was. Ik dacht nog, dit kan niks zijn want het is veelste vroeg. De gevoeligheid heeft aangehouden, wel in mindere maten! Kan me weer normaal afdrogen haha. Op 7 dagen voor NOD zei ik nog tegen een vriendin, ik ga morgen niet testen, het is nog zo vroeg en voel eigenlijk niks. Toen ik wakker werd toch getest (ongeduldig) en zonder in 100 verschillende lichten te kijken zag ik een tweede lijntje die ik zelfs al op een foto kreeg! De lijntjes lopen ook heel duidelijk op, en had 4 dagen voor NOD ook een positieve clearblue (wel pas gebruikt nadat ik een andere 25 miu positieve test in handen had). Ondertussen ook af en toe was krampjes naast de tepels maar meer ook niet. Sorry voor het lange verhaal! Jij zit nu dus in je 3e ronde? Ik had de 1e en 2e ronde juist het gevoel van nu gaat het lukken en was eigenlijk extra verdrietig toen dit niet zo was.
@Willkindje, Ik vind het voor jou zo erg, ik gun het jou zo! Ik heb vorige maand ook echt hoop uit jou gehaald (misschien zelfs iets teveel, was wel heel verdrietig vorige maand toen het niet was gelukt haha). Ik hoop dat er gewoon iets fout is gegaan bij de echo en dat je een mooi hartje ziet!!
@Juliato, ik heb 9 april mijn eerste echo, zo spannend! Misschien dat de afleiding wel helpt juist, dat is altijd het ''advies'' dat we krijgen toch haha. Het is mij nooit gelukt iig.
Thanks dames voor alle felicitaties. Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt!