PCOS, Letrozol

@bloemetje ik snap het wel hoor dat je je ook zorgen maakt om überhaupt momenteel zwanger te raken, dat heb ik ook. Maar ongeacht dat ga ik toch verder aangezien het miss nog wel hardstikke lang duurt, miss ook niet. 

@linsx dan heb je wel een late eisprong inderdaad. Ik dacht dat ze altijd tussen de 18mm en 21mm springen ongeveer 
Omdat mijn gynaecoloog adviseerde om deze ronde ovulatietesten te gebruiken heb ik ze van de Kruidvat gekocht, achteraf had ik beter clean blue kunnen kopen want die dingen zijn zo onduidelijk en er is nog geen naderende eisprong volgens de ovulatietest van de Kruidvat. 

@Xxlara: dat klopt hoor maar je cyclus komt later op gang als de vorige ronde vervroegd mis is gegaan. De arts vondt dit niet gek. Ik was deze ronde ook verhoogd naar 3 dagen 7,5 mg en 2 dagen 5 mg om de cyclus te verkorten, maar omdat het vervroegd is mis gegaan werkte dit niet. Je cyclus komt dan sws verlaat op gang omdat je lichaam bezig is met dit op te ruimen.   Ze gaf aan dat het bij iedereen anders is met het groeien van follikels en het springen en ik dacht dat ze zei tegen mij tussen de 20 mm en de 25 mm dat ze springen. Daarom was ze de vorige keer ook zo verbaast dat die naar 30 mm was gegroeid.    ik hou het zelf ook bij met ovulatie testen ik doe het zelf met de testen van de action. En zodra ik twee streepjes heb ga ik over naar clearbleu meestal is het dan gelijk goed of savonds positief. Omdat clear blue zo duur is maar op deze manier doe je er mee rondes mee. Jij ook veel succes ! ?

XxLara, begrijp wat je zegt. Als ik goed op de Letrozol had gereageerd, mochten we het ook een half jaar samen gaan proberen, natuurlijk hadden we dat dan gedaan. Maar helaas is dat niet het geval. Nu ik ga spuiten moet ik nog vaker op controle moeten komen. Dusja.. dan is het wat het is?.

@linsx oh ja dat is waar, doordat het vervroegd mis is gegaan ja. Zoveel verhalen ook door elkaar heen. Tussen de 20 en 25 mm zou ook gerust kunnen hoor. Ik heb daar verder niet zoveel verstand van en ook pas 1x een follikelmeting gehad. Donderdag was mijn follikel 18mm op CD13. Ik heb inderdaad ook twee streepjes, ik weet alleen niet hoe ik een foto toe kan voegen. Maar die twee streepjes die heb ik zovaak haha. 
@bloemetjeinknop, ja dat spuiten is inderdaad een ander verhaal. In zo'n traject wil je ook gewoon goed begeleid worden en niet dat ze zeggen sorry maar we kunnen je niet helpen. Ik hoop dat deze ellende snel voorbij is en ook jij weer verder kan.
@lilo hmzz bijzonder, aan de ene kant hoop ik dan voor je dat je het gehad heb en milde klachten hebt gehad. ( klinkt raar ) maar beter dat je dan bij de groep behoord die milde klachten hebt ervaart.  Het zijn inderdaad de ovulatietesten met 2 streepjes. Krijg ook twee streepjes alleen de controlestreep donkerder dan teststreep, gister exact hetzelfde. Rot dingen zijn dat! Snap niet waarom ik niet gelijk de clear blue gekocht heb. Ik zit vandaag op CD 15. Het advies van de gynaecoloog afgelopen donderdag was dat we het gister en vandaag gezellig moeten maken. Ik hoop niet dat ik mijn eisprong donderdag gehad heb, want dan hebben we het misgelopen? Maar dat lijkt me niet anders had ze toen wel vrij advies gegeven denk ik. gister inderdaad nog gezellig gemaakt en vandaag zeer zeker ook nog zoals het advies was.  Ik zou de testen vandaag nog kunnen halen maar laat het maar voor wat het is denk. Word altijd een beetje zenuwachtig van die testen. Volgende week vrijdag word er ook bloed geprikt. Het belangrijkste is gezellig maken vandaag en de aankomende dagen?

Haha ik zal even uitleggen hoe je foto toevoegd:

https://www.mupload.nl/
hierin upload je je foto en krijg je een link en die plak je dan op de symbool afbeelding:
@XxLara hierbij gelijk een foto van mijn streepjes op de ovulatietest. 

Gefeliciteerd Julie! Wat leuk om te horen. Wordt hier oprecht blij van. Ik zit vandaag op dag 7 voor de 5 mg Letrozol. Zonder echo's is t echt gokken dit keer maar ik ben gewoon indd begonnen met slikken zonder de echo's. Jullie ervaringen stellen me ook gerust. En de verassing daarna is dan ook alleen maar groter. Hoop echt voor iedereen hier met een kinderwens een gezond kindje toe 

Terug
Bovenaan