Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties ?
@Gebruiker, het is inderdaad nog wel een beetje vroeg. Ik kan nu ook bijna niet gelover dat er echt al een (vaag) streepje is ?. M'n NOD zou eigenlijk over 3 - 4 dagen zijn. Daarom test ik over een paar dagen wel nog een keer.
@Lara, ja miss werken de Clearblue testen voor jou ook beter. Ik ben er wel tevreden over iig. Bij die testen is er niet zoveel ruimte voor interpretatie. Je hebt een smiley of niet. Wel zo simpel ?.
Ik had m'n eisprong inderdaad op CD17 en op CD15 een ei van 18mm. Dus ik denk inderdaad ook dat jouw eisprong op een eerdere CD is dan bij mij. Het is heel normaal dat je je eisprong niet altijd opmerkt hoor. Ik weet het niet zeker, maar het lijkt mij bijv. dat je ei ook kan springen als je slaapt. Ik hoop wel zeker dat jij ook aan het einde van deze maand of begin april een positieve test in handen hebt. Ik gun het je echt heel erg!
@Juulie, in eerste instantie waren de symptomen me nog niet echt opgevallen. M'n borsten en tepels zijn sinds een paar dagen een klein beetje gevoelig en ik heb sinds een week wat meer afscheiding dan normaal. Tegelijkertijd zijn dat symptomen die ik ook soms heb voordat ik ongesteld ga worden. Dus ik dacht er niks van. Het enige echt opvallende was dat ik gisteren onder de douche mijn zeep ineens zo sterk naar kaneel vond ruiken ?. Dat had ik nog niet eerder geroken en ik gebruik dat spul al best een tijdje. En ik had vanmorgen toen ik wakker werd het gevoel dat ik echt een test moest doen, terwijl ik daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig was geweest. Ik was van plan om gewoon m'n NOD af te wachten zoals altijd.
@Linsx, ik zit nu in ronde 3. Vandaag is CD28 en de 11de dag van mijn luteale fase. Normaal duurt mijn lf rond de 13 dagen, dus het is wel echt nog vroeg. Daarom ben ik zelf ook nog wel een beetje voorzichtig met geloven dat het echt waar is. Mocht over een paar dagen de teststreep een stukje duidelijker zijn, dan durf ik er denk ik wel aan toe te geven ?.
Ik woon in Den Haag en word behandeld bij het Fertiliteitscentrum van HMC Bronovo. Bij mij hebben ze eigenlijk vanaf het begin t/m deze ronde steeds echo's gedaan en bloedgeprikt om er zeker van te zijn dat de dosering goed aansloeg en ik geen overstimulatie kreeg. Omdat dit de 2e ronde met 5mg was die prima aansloeg mocht ik eigenlijk precies vanaf volgende ronde zonder controles verder.