PCOS, Letrozol

@wilkindje ach wat ontzettend verdrietig, heb er geen woorden voor. Ik hoop dan maar dat je lichaam het snel afstoot en ook jullie weer verder kunnen? 

@lilo ik snap dat het besef er nog niet is en je donderdag weer een test ga doen. Ik heb vandaag nog een LH test gedaan maar ze zwakken inderdaad wel wat af. De testen met twee streepjes komen niet meer in huis ? vrijdag moet ik zoiezo nog bloed prikken en maandag heb ik de uitslag of ik indd een eisprong gehad heb.

Mijn eerste ronde 2,5 mg en de eerste ronde 5 mg heb ik echo's gehad en bloed geprikt (Alrijne Leiden). Nu met de 2de ronde 5 mg bezig. Ik mag nu kiezen of ik wel echo's doe of niet. Wij hebben er voor gekozen dit niet te doen. Toch een beetje het idee van de "natuur". Ik vond de echo's ook psychisch best een impact hebben. Ik zit nu op cyclusdag 22, nog even wachten dus! Als ik zwanger ben moet ik dat aan het ziekenhuis laten weten. Op zich ook wel logisch!
@ lilo: gefeliciteerd ?
@wilkindje: srerkte?

@juliato je zit vandaag op CD 19, ik namelijk ook en aangezien we tegelijk lopen haha. Wanneer mijn nod is weet ik niet. De laatste x was mijn cyclus natuurlijk 37 dagen maar omdat ik deze ronde op CD 13 al een ei had van 18mm ga ik er ergens vanuit dat deze cyclus korter is. Ik denk wel dat ik mijn eisprong allang gehad heb hoor aangezien mijn ei 2mm in 1 dag was gegroeid. Van 16 naar 18mm. Vorige week donderdag was het ei 18 mm. Dus denk ergens afgelopen weekend gesprongen. 

@margreet ik vond de laatste x juist fijn om een echo te hebben. Nu had ik een beetje inzicht wanneer mijn eisprong er aan zat te komen. Maar ik doe het al 6-7 maanden lang op de gok, en dan vrij advies om de dag van cyclusdag 10 t/m 21 hakt er af en toe ook echt in hoor. Het word echt een moetje dan

@Juliato, trouwens! Het slijm betekent doorgaans dat je eisprong eraan komt. Als het slijm van de een op de andere dag weg is heb je je eisprong op de laatste dag slijm gehad. Dus juist als je nu (veel) slijm hebt kan het even extra gezellig maken zeker geen kwaad. 

Lilo: je bent over 3 weken geen 5 weken zwanger schat, ja officieel gezien vandaf je eisprong wel maar rekenen er de 2 weken voor je eisprong bij dus ben je 7 weken bij de echo ? zal ook 7 weken op de echo meting staan dan, geniet ervan Meis ik gun het je zo!
aangezien geen ziekenhuis me wil helpen ga ik morgen vóór acupunctuur en krijg ik kruiden om mijn miskraam natuurlijk door te laten komen, nu het kindje er al bijna 3 weken zit zonder iets te doen ben ik er wel klaar mee, ik weet het nu een week en een paar dagen maar vind echt mijn rust niet.. het moet eruit!

Goedemorgen meiden,
@lara haha wel fijn dat we precies gelijk lopen zo blijf ik ook up yo date ? vandaag dus CD 20 en heb geen slijm meer dus ik kan er vanuit gaan dat op CD 19 me eisprong heb gehad? Zou wel precies kloppen met me vorige cyclus toen in ongesteld werd op dag 33? Vind het toch wel weer spannend hoor.. was me vanmorgen aan het opmaken en toen zag ik weer de positieve test liggen die ik in me handen had toen ik zwanger was van onze dochter.. blijf bijzonder! Ze is vandaag alweer 13 maanden het gaat veels te snel! 

@Lilo whaaaa wat gaaf! Ben echt MEGA blij voor je! Gun het iedereen zo erg die hier mee kletst, weet namelijk gewoon hoe zwaar dit traject kan zijn. Ga je nou vandaag nog een test doen of geloof je het wel nu?? Oei die borsten dat had k ook heel erg! Kan me dat nog goed herinneren ?
@wilkindje jeetje Meis wat een verschrikkelijke dagen moet jij steeds doormaken en dan ook nog eens geen hulp krijgen door alle hectiek in de ziekenhuizen.. heb zo met je te doen!! Hoop dat het werkt voor je, ik ben iedergeval fan van zulke methodes dus hoop dat het ook werkt voor jou... sterkte komende dagen en als je het allemaal even niet meer weet, lucht vooral je hart hier want we zijn er voor je ❤️

@bloemetjeinknop hoe gaat het met jou? Heb je je er al een beetje bij neer kunnen leggen dat het even onhold staat of blijft dat lastig? Blijf het zo bijzonder vinden dat elk ziekenhuis zo anders werkt... ik mag namelijk ook gewoon door gaan zonder echo's (alhoewel jij nu natuurlijk gaat spuiten dus is wel een ander verhaal) 

@juliato Wat slijm betreft vind ik het ook altijd moeilijk te achterhalen hoor. Als ik er nu aan denk heb ik dat deze maand helemaal niet opgemerkt. Ik moet morgen wel bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag ervan. Ik doe op z'n vroegst pas volgende week vrijdag een zwangerschapstest op CD28. Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad en wanneer dus mijn NOD is. Ik hoop echt dat ik snel een positief resultaat heb met de 7,5mg Letrozol, dit is namelijk de hoogste dosis voor ik over stap op een ander behandelingsmethode ?? Vandaag is dan eigenlijk ook de eerste x dat ik er weer echt bewust bij nadenk en het spannend vind...
@wilkindje wat naar dat geen een ziekenhuis je wilt helpen, ik hoop dat de acupunctuur werkt ☘️ 
@lilo je bent inderdaad dan geteld al 7 weken, ze tellen vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie. Een vriendin van mij had een echo alleen inderdaad en haar vriend kon meekijken via FaceTime. Hopelijk kunnen jullie gewoon samen naar de echo om jullie wondertje te zien ?

Terug
Bovenaan