PCOS, Letrozol

@Lilo: yeahh!!! Wat super! Gefeliciteerd!! Ik kan geen streepje zien.. want ik zie helemaal geen link..?. Gek zeg. Zowel op m'n telefoon niet als mn ipad. 
@Linsx.. Ik voel me...... Gek. Beetje verward nog.  Ik ben al maanden bezig. En ineens is er niets. Geen wacht weken. Geen behandeling.. Geen concreet vooruitzicht. Ik zat zo in de medische molen. Dat ik nu denk: wat gek!? 
@Julia.. dan wordt ik gek (van geluk?) denk ik hoor haha. Maar daar geloof ik niet in. Er groeit niets zonder medicatie bij mij.  En ik ben ook nooit zonder medicatie ongesteld geweest. 
Ik ga naar het JBZ in den Bosch. En woon in een klein dorpje vlakbij?. 

@bloemetjeinknop ik kan me helemaal voorstellen hoe je je eigen nu moet voelen, je zit zo in een intensief traject voor je grootste wens en in een x word dit onderbroken en je weet niet voor hoelang,. Echt enorm balen, zacht uitgedrukt! De aangescherpte maatregelen maakt het ook niet gemakkelijker en fijner. Wat een drama! Als het goed is moet je geen link zien maar een foto bij @lilo? 

@Derest van de meiden, omdat jullie al zoveel ervaring hebben met echo's vraag ik me af. Op CD12 was er een ei van 16mm en op CD13 18mm. Zou mijn eitje dan nu inmiddels al gesprongen zijn op CD17? Met de ovulatietesten ben ik in ieder geval niet wijzer geworden 

@Lara, het dringt echt nog helemaal niet tot me door. Ik ben mezelf nu ook aan het dwingen om op donderdag pas weer te testen. Dan is ong. m'n NOD. Ik denk echt dat ik het pas durf te geloven als die test duidelijk positief is ?.
Weet je wat miss kan... Dat je op donderdag  precies je LH piek had. Dan zou vrijdag of zaterdag je ei gesprongen kunnen zijn. Na de piek zakt de LH waarde in je lichaam snel, dus dat zou kunnen verklaren waarom je testen nu steeds negatief zijn. Ik zou iig t/m komende donderdag nog wel blijven testen zodat je zeker weet dat je je eisprong niet mist, maar lijkt me vrij kleine kans dat die nog moet komen. 

@Wilkindje, wat een ontzettend naar nieuws. Ik kan me alleen maar indenken hoe je je nu moet voelen. Vind het zo klote voor je. Hoop echt dat je dan iig snel een bloeding mag krijgen. Ook al is dat natuurlijk alleen maar weer het verdrietige bewijs van nog een miskraam. Heel veel sterkte. Zorg goed voor jezelf. Ik blijf heel hard voor je wensen en hopen dat je droom alsnog snel mag uitkomen. 

Terug
Bovenaan