PCOS, Letrozol

@DCPV wel raar dat je een week moet wachten op de uitslag van de progesteronwaarde of had de gynaecoloog dan pas tijd voor een belafspraak? Ze hebben namelijk de volgende dag al de uitslag binnen. Hoop voor je dat je een mooie waarde hebt. Ik moest altijd bloed laten prikken op CD21. Hadden ze jou CD24 geadviseerd? Ik snap dat het zwaar valt het is ook niet niks allemaal! 

@julito ik hoop dat je snel ongesteld word en de primolut je bespaard in blijven. Ik start morgen weer met Letrozol. Echt fijn en blij voor je dat je gewoon door mag gaan! Hopelijk word ook jij dit weekend verrast met een ongesteldheid.

@May wat vreemd dat je al bijna twee weken bruin afscheiding hebt. Welke CD zit je momenteel? Ik heb wel met letrozol verschillende lengtes van cyclussen gehad of dat ineens de letrozol niet meer aan slaat. Ik had vorige maand met 5mg letrozol een cyclus van 37 dagen en nu met 7,5 mg een cyclus van 35 dagen. Ze kunnen misschien geen echo maken maar je kan wel je vraag stellen bij je gynaecoloog. Miss dat ze dan alsnog een echo maken om te kijken wat er speelt. 

@Xxlara jaa helaas pas donderdag plek voor een belafspraak. Ze hadden mij idd cd24 geadviseerd omdat ik op cd7 pas ben gestart met letrezol. 
Wel sinds afgelopen donderdag pijnlijke tepels (sorry?) en rommelen in mijn buik. Herken de klachten wel van eerdere cyclussen met een eisprong dus ik denk dat het wel heeft aangeslagen, maar je kan ook vaak dingen voelen die er niet zijn dus ik probeer niet te veel hoop te hebben. 

Goedemorgen meiden,
hoe gaat het met iedereen? Je kan wel merken dat we allemaal nog in het begin van een cyclus zitten dan is het altijd een stukje rustiger hier haha maar fijn dat iedereen het dan even lekker los kan laten! ?
Ik werd vanmorgen op CD41 verrast met een menstruatie!!??? dus ik kan primolut overslaan en zaterdag beginnen met clomid100mg.. echt heel blij mee want van primolut heb ik altijd behoorlijk bijwerkingen! Vandaag weer dus met goede moed CD1, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Fijne dag allemaal X

@juliato wat fijn dat je dus alsnog ongesteld bent geworden? ik heb vanmorgen alweer mijn laatste letrozol weer ingenomen. Ik moet zeggen dat ik er allemaal wat minder mee bezig ben, dit kan ook komen omdat ik natuurlijk begin van de cyclus zit. Ik heb wel een afspraak kunnen maken voor half mei om het vervolgtraject te bespreken en dan in gang te zetten mocht dit nodig zijn. 

@DCPV laat je ons weten hoe de uitslag van de progesteronwaarde was. Ben heel benieuwd! 

Hee meiden! Goed nieuws vanochtend, progesteronwaarde was 33. Dus hopelijk geen menstruatie en dan mag ik zo dag testen. 
Ik heb wel het idee dat mijn menstruatie er aankomt, maar nog even afwachten. 

@JuliaTo fijn dat je menstruatie vanzelf is begonnen. 

Fijne dag iedereen ?

Hiii allemaal. Wij zijn nog steeds rustig aan het afwachten tot we bericht krijgen dat we weer verder mogen met het traject. Wel raar... gisteravond en vanochtend had ik ineens wat bruin slijm verlies. Niet super veel. Maar toch. Heb halverwege maart 5 provera gekregen omdat ik veel buik pijn had steeds. We hoopten dat een kunstmatige menstruatie zou helpen daarbij. Maar toen gebeurde er niets. 3 febr voor t laatst ongesteld geweest. Dus nu zo'n 10 weken verder. Echt doorzetten doet het niet, lijkt het. Maar mn baarmoeder slijmvlies was niet heel dik de laatste echo. Dus... ik denk dat dit t was. Gek he. Cd 73 ofzo iets. Ik hoop ook zooooo dat we bv in mei mogen gaan starten. Mn geduld wordt wel op de proef gesteld?.
Heel stom misschien, maar ik heb een tijdje gehad dat ik graag de folders van de prenatal door bladerde of van andere baby zaken. Ideeën op doen, mezelf een beetje lekker maken?. Maar dat doe ik nu niet meer. Even een beetje afstand tot alles werkt beter. Herkennen jullie je hierin. Of ben ik gewoon awkward?.

@bloemetjeinknop ik hoop ook voor je dat jullie in mei mogen gaan starten! Je moet inderdaad echt ontzettend veel geduld hebben als je een kinderwens hebt en het gaat allemaal niet vanzelf..
Ik heb dus precies hetzelfde als jij en doe ik eigenlijk nog steeds. Blaadjes doorbladderen over babydingen of af en toe pinterest. Heb ik bewust deze ronde proberen los te laten, want ik was er zoveel mee bezig. 

@DCPV wat fijn dat je progesteronwaarde goed was. Hopelijk heb je een positieve test in je handen! 
@bloemetjeinknop ik heb dat niet, wij krijgen ook geen folders thuis dat scheelt miss ook wel haha. Maar tuurlijk weleens over nagedacht wat ik mooi zou vinden voor kinderwagen bijvoorbeeld. Ik heb een afspraak gepland staan voor half mei ( onder voorbehoud ) om het vervolgtraject te bespreken. Ik had afgelopen week gebeld om te vragen hoe en wat en ze plande toch een afspraak in, nu duimen dat de afspraak ook doorgaat. Ben je uiteindelijk nog ongesteld geworden? Of is het bij dat beetje bruin verlies gebleven?  
@lilo hoe gaat het inmiddels met jou? Ik hoop dat het goed met je gaat!
@wilkindje ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat? 

Terug
Bovenaan