PCOS, Letrozol

XxLara: ja het gaat wel goed eigenlijk. Woensdag nog een test gedaan, hcg neemt wel af, ik gok dat het toen nog rond de 35 stond als ik kijk naar het streepje en de gevoeligheid van 25 ? maar het is nog niet weg dus.. vandaag cd17 maar verwacht dus niet dat er al een eisprong zal komen.. ik werk weer, gehandicaptenzorg, dus dat is super fijn niet elke dag thuis en proberen los te laten. Maandag heb ik nog telefonischconsult dan met de fertiliteitsarts, ben wel benieuwd of ze iets gaan testen en hoelang ik nu zal moeten wachten enzo voor een eisprong enzo maar verder eigenlijk dus niet veel nieuws te melden ? 
ik heb ook veel babyzooi gekeken voor ik zwanger werd en toen ik de eerste keer zwanger was, na de eerste miskraam ook nog wel wat kleine dingetjes gekocht want ik dacht het lukt vast nog wel een keer.. maar toen ik weer zwanger was wilde ik vooral de eerste echo afwachten en ook geen 9 maandenboek gekocht dus, de echo was niet goed en vanaf daar alles rondom baby proberen te vermijden ? ik kijk nu ook liever niet naar babydingen meer en al die reclames en gezeik over quarantaine babyboom word ik echt een beetje boos en verdrietig van 

@margreet maak het indd dan maar lekker gezellig dit weekend. Ik snap dat het pittig is nu als je juf bent. Ik werk zelf op een bso, het word ook steeds drukker kwa aantal kinderen. Ik zit vandaag op CD9.
@wilkindje fijn dat je je iets beter voelt en dat je weer aan het werk bent. Beetje afleiding! Ik heb half mei weer een afspraak ingepland staan, ben benieuwd of die doorgaat. Ze zullen langzaam de reguliere zorg weer op gaan pakken denk. Ik ben wel benieuwd wat jou arts nu zegt en wat het plan gaat zijn en wanneer je weer door mag. Hopelijk 3 maal scheepsrecht op korte termijn! ☘️ 

XxLara: ik ben al weer begonnen soort ? geen idee wanneer nu me eisprong zal zijn maar we doen ons best, ben wel benieuwd na hoeveel weken ik nu ongesteld zou moeten worden voor ze bloed prikken bijvoorbeeld om te zien wat er gebeurd.. hopelijk niet weer na 5,5 week pas een eisprong ☺️ Ik mag iig sowieso als ik ongesteld word of het opgewekt moet worden (als ik dus geen eisprong krijg of wellicht te laat) weer starten met letrozol 2,5mg dit werkte prima zonder echo's.. ik weet nu iig dat ik zwanger kan worden, na 1x miskraam ook wel maar goed, ga er gewoon vanuit dat het binnen nu en een half jaar wel weer zal lukken en hopelijk dan eens alles goed ? ik ga er iig niet meteen vanuit dat ik nu weer gelijk zwanger word van de eerste eisprong na miskraam ? zou een beetje dom zijn om ineens zulke verwachtingen te hebben, lekker gezellig maken en proberen los te laten ?

@dcpv, ahh gelukkig. Dan ben ik niet de enige die rond snuffelt. Maar nu niet hoor. Ik heb een nichtje van 8 mnd. En daar kijk ik ook voor in de winkel qua kleertjes. Alleen in je hoofd is t vrij dubbel. En denk je: oohh als ik straks, en als het ooit zover mag komen, dan zou ik dit kopen, en dat etc. Arme portemonnee ?. 
Hopelijk krijgen we volgende week weer een mailtje met wat informatie of we wel of niet verder kunnen in mei. Zal ook aan Rutte en zijn boodschap liggen denk ik?. Spannend. Maar in mn hoofd heb ik t op augustus september gezet. Alles ervoor valt mee. Alles erna... tegen ?. Je moet wat om t een beetje los te laten. 
@Lara, ik ben benieuwd of jouw afspraak doorgaat. Zou super fijn zijn iig! Hopelijk zou dat betekenen dat de boel weer een beetje op gang komt qua behandelingen. Nee... ik heb donderdag nog wat bruin slijm verlies gehad. En daarna was t klaar. Gek he.. 
@Wilkindje, dat heb ik ook.  Dat ik het irritant vindt dat mensen zeggen: over 9 maanden worden er weer een hoop baby's geboren hoor! Blabla. Pfff. En dan zeg ik maar: jaa.. zou zomaar kunnen. En dan schuifel ik rustig door naar een ander onderwerp. In GTST hebben ze nu een personage, Shanti, die zwanger wil worden. Ben benieuwd of die binnen no-time 'zwanger' is. Of dat ze er een 'onderwerp' van gaan maken. Je, ik iig, kijkt er nu toch anders naar. Tis hartstikke nep. I know. Maar wel vermakelijke tv met een kop thee??.

Goedemorgen lieve meiden,
@DCPV fijn dat de waardes goed waren, welke cd zit je nu?? Wordt wel spannend nu voor jou.. ?
@bloemetjeinknop indd gek dat bruine slijm, lijkt er toch op dat er wat aan het rommelen is... hoop dat je snel bericht krijgt om de behandelingen weer op te pakken! 

@Wilkindje je bent al begonnen met? Ik snapte je bericht niet helemaal haha.. wel fijn dat je je verder goed voelt!! En ind verstandig om je daarop in te stellen al zou je ergens altijd de hoop hebben dat het misschien wel weer zo snel lukt.. links of rechtsom moet het goed komen, daar ben ik altijd in blijven geloven!
@Lara hoe gaat het met jou? Heb je er inmiddels weer wat meer vertrouwen in of moet je het nog maar zien? Hoop zo dat je deze ronde verrast wordt met ineens een mooie positieve test! ❤️ 

@Lilo wat fijn om dit bericht te lezen van jou!! Heel fijn dat je een klein disco lichtje heb zien knipperen en het kleine goed groeit! Ik snap dat je een pretecho wenst hoor dat is helemaal niet gek!! Zou ik ook willen haha hopelijk lukt dat tegen die tijd weer! Geniet van deze mooie tijd!! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe ? en bedankt voor al je lieve woorden afgelopen tijd ?

@lilo wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ik snap wel dat je wacht totdat je weet wat het word. een setje neutraal is leuk maar alles of veel zou ook niet mijn keus zijn inderdaad haha. 

@juliato ja het gaat opzich wel goed, vandaag alweer CD11. Ik ben er minder mee bezig en laat het lekker op z'n beloop deze maand en ga dus ook geen bloed laten prikken. Ik heb 15 mei een afspraak bij de gynaecoloog en CD35 valt de dag daarvoor dus dat komt goed uit. Dat word dan namelijk de laatste poging letrozol. Ik heb dan een afspraak om het vervolg plan te bespreken, zodat we als ik deze of volgende ronde niet zwanger ben ik gelijk door kan met hormooninjecties. Lijkt me trouwens best heftig...Deze afspraak staat wel onder voorbehoud maar ik denk dat de reguliere zorg tegen die tijd wel weer doorgaat.  Hoe gaat het met jou?

JuliaTo: ja begonnen met natuurlijk proberen ? geen idee of ik een eisprong krijg en wanneer maar ja niet geschoten is altijd mis.. telefonischconsult gehad en als ik 6 weken na verlies niet ongesteld of zwanger ben gaan we verder kijken echo en/of bloed prikken of er een eisprong was of hcg en andere opwekken maar.. hopelijk voor die tijd wel duidelijkheid we gaan er iig gewoon voor en hopelijk toch dit keer eerder als 5,5 week een eisprong ? het is allemaal klote maar het is niet anders en we willen toch nogsteeds heel graag die kleine.. hij had het zelfs over als je cyclus dan korter is als 35 dagen hoef je geen letrozol meer.. nou daar moet ik iig niet aan denken ? het is 1x natuurlijk gelukt maar had dan wel na de miskraam een eisprong rond cd43 pas en een cyclus van 8 weken het was dan wel gelukt maar zit er niet op te wachten dat te gaan onderzoeken of me cyclus weer normaal zou zijn hierna ? lang verhaal kort gewoon afwachten tot over +-3 weken als stok achter de deur en hopen dat er voor die tijd duidelijkheid is. ? cd19 na mk vandaag 

Goedemiddag meiden,

Excuses want ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen!

@JuliaTo ik zit nu op cd 35. Ik had op 11 april mooie progesteronwaarde van 33,8 en mocht afgelopen zondag testen. 
Test negatief en nog steeds geen menstruatie te bekennen.. ook geen vage klachten. Wel afgelopen weekend enorme hoofdpijn en gister een aantal seconde enorme menstruatie pijn maar daar is het ook bijgebleven... 

Een beetje om gek van te worden..  Vandaar ook dat ik niet alles terug heb gelezen van de afgelopen dagen en ook even stil ben geweest op het forum. 

Terug
Bovenaan