XxLara: ja het gaat wel goed eigenlijk. Woensdag nog een test gedaan, hcg neemt wel af, ik gok dat het toen nog rond de 35 stond als ik kijk naar het streepje en de gevoeligheid van 25 ? maar het is nog niet weg dus.. vandaag cd17 maar verwacht dus niet dat er al een eisprong zal komen.. ik werk weer, gehandicaptenzorg, dus dat is super fijn niet elke dag thuis en proberen los te laten. Maandag heb ik nog telefonischconsult dan met de fertiliteitsarts, ben wel benieuwd of ze iets gaan testen en hoelang ik nu zal moeten wachten enzo voor een eisprong enzo maar verder eigenlijk dus niet veel nieuws te melden ?
ik heb ook veel babyzooi gekeken voor ik zwanger werd en toen ik de eerste keer zwanger was, na de eerste miskraam ook nog wel wat kleine dingetjes gekocht want ik dacht het lukt vast nog wel een keer.. maar toen ik weer zwanger was wilde ik vooral de eerste echo afwachten en ook geen 9 maandenboek gekocht dus, de echo was niet goed en vanaf daar alles rondom baby proberen te vermijden ? ik kijk nu ook liever niet naar babydingen meer en al die reclames en gezeik over quarantaine babyboom word ik echt een beetje boos en verdrietig van
ik heb ook veel babyzooi gekeken voor ik zwanger werd en toen ik de eerste keer zwanger was, na de eerste miskraam ook nog wel wat kleine dingetjes gekocht want ik dacht het lukt vast nog wel een keer.. maar toen ik weer zwanger was wilde ik vooral de eerste echo afwachten en ook geen 9 maandenboek gekocht dus, de echo was niet goed en vanaf daar alles rondom baby proberen te vermijden ? ik kijk nu ook liever niet naar babydingen meer en al die reclames en gezeik over quarantaine babyboom word ik echt een beetje boos en verdrietig van