PCOS, Letrozol

@DCPV, wat vreemd! Morgen zou ik als ik jou was even contact opnemen met de gynaecoloog, of heb je advies gekregen tot hoeveel dagen je af moet wachten? 

@ derest van de meiden, de persconferentie....fijn voor ons dat de reguliere zorg weer op gaat starten. Dat betekend voor ons denk dat onze behandelingen allemaal weer voortgezet kunnen worden. Ik begrijp er in ieder geval uit dat mijn afspraak half mei door kan gaan...

@lara... ik hooooop het zo. Ik wacht met smart op een mailtje of berichtje van het ziekenhuis. Ik moet sowieso volgende week even langskomen. Ik heb steeds last van terugkomende buikpijn. Dat willen ze nu wel even nakijken. Wellicht dat ze dan ook wel meer info hebben. Die spuiten liggen me toch steeds aan te loeren in de koelkast?. Ik wil gewoon verder! Mja. Even rustig afwachten?

Dcpv: oe spannend menstruatie pijn klinkt bekent van me zwangerschappen, welke test heb je gebruikt qua gevoeligheid? Misschien morgen nog eens testen ?
? duim heel hard vóór jullie dat iedereen snel weer verder kan met de droom waarmaken! ?

@XxLara Geen tijd meegekregen van de gyn hoelang ik mag wachten. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot vrijdag, als hij dan nog negatief is ga ik bellen (was dus eigenlijk zondag al 2 dagen overtijd volgens de berekeningen van het ziekenhuis). 
@WilKindje Inderdaad heel spannend. Komt bij mij ook wel iets of wat bekend voor van mijn eerste zwangerschap vorig jaar maar ik wil ook weer niet hopen. Zo bang op een teleurstelling. 
Ik heb de test van mijn werk gebruikt (ik werk op een huisartsenpraktijk), dus die zijn wel gevoelig. Maar het kan zijn dan ik misschien later positief test? Geen idee.
@ de rest: zo fijn inderdaad dat de reguliere zorg weer opgepakt gaat worden, hopelijk horen jullie snel wat en mogen jullie snel weer starten! 

Terug
Bovenaan