PCOS, Letrozol

Nou vandaag dus weer een echo gehad. Het lijkt toch wel wat te doen. Bms is nu 5 mm en het grootste eifollikel 1,3. Dat kan dus nog wel wat worden misschien. Maandag weer terug. 
Lekker dat je dochtertje een x langer sliep. 2 x 30 minuten klinkt kort inderdaad. Mijn zoontje sliep gisteren ook super lang maar die is volgend mij wel wat ziekjes :( wrl een heerlijke afleiding he om al zo'n hummeltje in huis te hebben?
En hopelijk snel baby nieuws voor iedereen die hier mee leest! 
 
Babygirlmom: mijn nod is 29/30-09 inderdaad. Het duurt nu toch wel heel lang hoor die 2 weken ? dit was voor ons de 2e kans waarbij ik zeker wist dat er een eitje was, 1ste met letrozol dan, hoop zo dat het nu ook gelukt is. Eigenlijk helemaal geen zin in onzekerheid of de letrozol zijn werk nog wel doet na deze maand, heb al genoeg onzekerheid of het lukt en dan heb je dat ook nog of je pillen wel nog werken.. oneerlijk.
gebruiker: dat is toch goed nieuws! Wanneer moet je nu weer voor een echo komen? Hopelijk groeit het eitje nog even lekker door ☺️ Je zit nu toch nog pas op cd10 ofzo? Dus kan nogsteeds een nette cyclus worden dan.
ik ga voor jullie en mezelf duimen!
 
Oh ik ben benieuwd  maandag Gebruiker, maar dit is positief. Ik moet maandagochtend bloed prikken, smiddags de uitslag of ik een goede eisprong gehad heb. Hou me op de hoogte wilkindje we lopen soort van gelijk?
 
Oh ik ben benieuwd  maandag Gebruiker, maar dit is positief. Ik moet maandagochtend bloed prikken, smiddags de uitslag of ik een goede eisprong gehad heb. Hou me op de hoogte wilkindje we lopen soort van gelijk?
 
Oh ik ben benieuwd  maandag Gebruiker, maar dit is positief. Ik moet maandagochtend bloed prikken, smiddags de uitslag of ik een goede eisprong gehad heb. Hou me op de hoogte wilkindje we lopen soort van gelijk?
 
Oh spannend allemaal dames! Ik ga voor jullie duimen!
Ik ben net terug van een follikel meting echo (dag 12) en letrozol 7,5 mg heeft zijn werk gedaan! Yeah! Ik heb 1 ei van 21,5 mm die op springen staat en nog eentje van 15 mm. En eindelijk een lekker dik bms van 9mm. De arts had ons al verteld het gezellig te gaan maken dit weekend ;). Net meteen een ovulatie test gedaan en een smiley die niet knippert... :) Ik ben al op mijn man aan het wachten haha :) Fijn weekend allemaal! 
 
Terug
Bovenaan