PCOS, Letrozol

Ik ben weer even teleurgesteld :(
Vandaag op dag 8 een echo gehad. Bms was nog erg dun en geen groot eitje te bekennen. Nu is dag 8 ook wel vroeg maar ze vroegen mij juist vroeg te komen omdat ik vorige maand op dag 10 een eitje van 2,8 had die op dag 11 gesprongen is. Maar dat zit er nu dus niet in. Ik weet dat ik eigenlijk niets te klagen heb maar het voelt toch wel naar. Voel mij soms zo kapot en niet goed genoeg hierdoor. Waarom kan het bij mij niet eens makkelijk gaan... 
@babygirlmom dat lijkt mij ook lastig van niets naar 4! Wat krijg je nu dan? Een tussendosis? 
 
O dat kan dus ook nog ? wij hebben het na deze ronde voor 5 maanden mee naar huis en mogen het zelf dan proberen zonder controles.. ben nu dan wel bang dat als we volgende maand ook nog moeten (als ik nu niet zwanger ben) ik dus geen eisprong meer heb.. naja we gaan er sowieso steeds vanuit dat het niets is aangezien er nooit iets vanzelf gaat bij ons.. maar na zo’n groot ei ineens niks is wel kak, misschien dat hij deze maand wat later groeit dan?
 
Oei ik wou jou niet bang maken hoor!
Hoop inderdaad dat het deze maand gewoon later komt. Vorige maand ging het ook wel erg snel/vroeg. Ik mag nu vrijdag terug komen voor een echo en ik gok volgende week nog een x... 
 
gebruiker10077600, ik snap je heel goed het vertrouwen in je lichaam ben/ raak je kwijt . Hoelang ben je nu bezig om zwanger te raken? Soms zijn we er ook er teveel mee bezig en dan lijkt het wel of dat het lichaam ook zegt van je wil te graag. Ik ben benieuwd dan vrijdag wat heb je nu kwa dosis geslikt? Ik Kreeg na die 4 eitjes weer een menstruatie opwekker, heb nu 1 groot eitje die denk ik maandag of gisteren al gesprongen is met 5 dagen 1x clomid. Worden 2 lange weken afwachten.
 
 
@babygirlmom wat een goed nieuws zo'n mooi ei! Ik ga voor je duimen ;)
Ol zich ben ik nu nog helemaal niet lang bezig. Mijn zoon is 8,5 maand en dit is mijn tweede ronde met medicatie. Maar ik merk dat het mij nu al veel doet. Mijn ervaring van de vorige x zal hier vast in mee spelen. Ik probeer het wat los te laten maar dat is moeilijk. 
Dag 8 is ook vroeg ha. Ze vragen mij normaal dag 8/9/10 te komen. Vorige maand ging ik echter op dag 10 omdat fit op maandag viel en toen was er dus al goed bms en een ei van 2,8. Vandaar dat ze nu graag op dag 8 wilde kijken. Ik hoop dat het deze maand gewoon later is en dat er in ieder geval wrl een goede eisprong komt. 
 
Gebruiker: niet echt bang hoor ? hoop wel voor je dat hij nu gewoon later groeit en dan nog springt, dit en vorige ronde was 2,5mg? Het is gewoon iets waar ik rekening mee moet houden dat kan gebeuren vanaf volgende ronde, alleen heb ik geen controles.. 
Babygirlmom: fijn dat je grote ei ook gesprongen lijkt ☺️ Nu nog 2 lange weken wachten om te weten of het ook gelukt is deze ronde. Jou nod is dan ook 29/30-09 ongeveer?
 
Wilkindje: mijn nod is 30-9 , of 1 of 2 oktober dus we wachten af. Bij jou ook rond die tijd? 3 oktober gaan wij een week met vakantie dus of met goed nieuws op vakantie, of ik heb een menstruatie week in me vakantie?
Gebruiker10077600: ik ben benieuwd hou me op de hoogte, ja als je begint wil je ook dat het meteen raak is?
Ik was zelf niet heel erg blij met letrazol omdat ik daar de eerste keer geen eitjes mee had, en die keer daarna met dubbele dosis 4 eitjes mee had. Dan maar iets meer bijwerkingen van de Clomid.
Ik heb een dochter van bijna 14 maanden, die overdag niet heel goed slaapt meestal 2x 30minuten soms 1.5uur over de hele dag. Ze ligt nu al bijna 3uur voor pampus heerlijk?, net nu ik dit typ word ze wakker??
 
 
Terug
Bovenaan