PCOS, Letrozol

Hee dames,
Gister avond toch menstruatie begonnen, op naar de volgende ronde.
Eisprong dus toch een weekje later geweest dan de berekeningen. 
Was even spannend.
Hoe gaat het met jullie?

@DCPV wat jammer! Op naar de volgende ronde.  Ik zit vandaag op CD15 en heb buikpijn onderin me buik (vooral rechts) dus dacht net ik zal eens een ovulatietest doen die ik toevallig nog had liggen van vorige maand.  Ik heb nog nooit zo'n positieve test gehad....dat zou betekenen dat ik wel een hele mooie cyclus heb deze ronde. Ik ben wel een beetje sceptisch met ovulatietesten en pcos...we maken het voor de zekerheid maar even extra gezellig aankomende paar dagen. Via de link zie je de foto, het rondje is de controlestreep. https://www.mupload.nl/img/srnwq0ycfnn.jpeg
Het rondje is de controlestreep en het andere de teststreep. Gelukkig hadden we het gister al gezellig gemaakt en dat doen we vanavond en de komende dagen ook maar even??

Hoi meiden, 
hier weer even een berichtje van mij, natuurlijk begin cyclus dus niet zo veel te melden. Hier volgens mij cyclusdag 9 wel al wat last van witte afscheiding wat ik volgens mij niet eerder zo vroeg heb gehad maar goed ik heb met mezelf afgesproken het allemaal maar gewoon te zien en niet te veel stil te staan bij "kwaaltjes" 
@wilkindje ohhh nou proberen kan je toch indd al doen!! Hoop dat je snel weer een mooie cyclus hebt meis ik gun het je zo, voel je je verder wel Oke na de miskraam?
@dcpv oh toch een menstruatie? Wel aan de laten kant toch of niet? Op welke cd ben je ongesteld geworden? Nou nieuwe ronde nieuwe kansen!! Mag ik vragen hoe oud je eerste kindje is? Las ergens dat je ook al een kleine frummel hebt ☺️

@lara haha you go girl! Toch nog ergens goed voor die klote testen haha en dat terwijl je er deze ronde heel nuchter in stond! Veel plezier nog met klussen? 
Fijn weekend allemaal! X

JuliaTo: ja gaat over het algemeen wel erg goed maar baal natuurlijk enorm en ook alle aankondigingen en alles en iedereen bij wie het goed gaat is gewoon heel erg klote ? maar ik probeer het wel meer los te laten, heb geen idee of me lijf al iets doet maar maken het wel gewoon gezellig ☺️ Cd23 alweer hopelijk nu wel voor cd43 een eisprong maar we zullen we moeten wachten.. we houden ons er maar aanvast dat deze kindjes niet goed waren en we ee keuze gelukkig zelf niet hoeven te maken en perfectie kost nu eenmaal tijd ? en het overkomt ons omdat wij het aankunnen.. als ik daar aan blijf denken komen we er wel doorheen ☺️ Hoop gewoon heel erg dat ik weer zwanger mag zijn voor de eerste uitgerekende datum anders komt die wel erg hard aan ? maar heb er geen controle over maar toch proberen een soort paar maanden plan te maken in de hoop dat het snel zal gebeuren en dan eens goed ?

@juliato, ja ik ben er ook echt totaal niet mee bezig deze maand, ik was ook best verbaasd dat ik dacht ohjaa zit alweer op CD15. Ik laat deze maand namelijk ook geen bloed prikken op CD21 terwijl dit wel mag. Ik laat het gewoon op me afkomen en zie het wel. Het is dat ik iets voelde en dacht nou vooruit, heb nog 1 zo'n rot test liggen haha. En vol verbazing was dit echt een vol treffer....nog nooit gehad! Maar ik blijf sceptisch haha. CD9 is inderdaad wel vroeg, maar het is wel mogelijk natuurlijk dat je ineens een vroege eisprong hebt.
Fijn weekend! X

@XxLara dat is inderdaad een hele mooie test.  Fijn dat dit een mooie cyclus schijnt te zijn en fijn dat je het ook een beetje los hebt kunnen laten. 

@JuliaTo Ja toch een menstruatie, ik had een cyclus van 36 dagen deze keer, maar ik had eigenlijk op dag 31 mijn menstruatie moeten krijgen. Ik heb helaas nog geen kindje, mijn eerste zwangerschap was uitgelopen op een miskraam in week 8. Ik was dus in mei uitgerekend, dat vind ik nu best lastig. 
CD 9 voor jou kan natuurlijk wel, maar inderdaad wel een beetje vroeg. 

@Wilkindje wat een mooie tekst om aan vast te houden, die ga ik in mijn achterhoofd houden. 

Ik verwacht eigenlijk een eisprong ? ik had sowieso al een paar dagen veel slijm en voelde vanochtend wat steken links en rechts me eierstok (nooit gevoelt) en dacht toen ik thuis kwam uit de slaapdienst oké ik ga nog 1x ovulatietesten doen en als het niets is laat ik het los.. 2e urine had ook al gedronken, clearblue: smiley, sensitest digital: lh+
hcg is heel laag en 2 dagen terug met ochtendurine en was sensitest lh- en heeel licht streepje.. ? cd24 vandaag, ik hoop zo dat het klopt zou een mooie cyclus na mk zijn en iig een kans ?

@wilkindje wat spannend!! Klinkt heel positief! Ik heb die steken ook maar 1x eerder gevoeld en dus gister ook dat ik dacht, hmzz toch even testen! Nu maar even heel gezellig maken dan? 

Terug
Bovenaan