PCOS, Letrozol

@wilkindje dat beurse gevoel heb ik ook ervaart. Ik heb mijn eisprong nu sinds 1-2019 exact 2x gevoeld. Ik heb precies hetzelfde een x eerder gehad en werkt toen ook naar een dag of 14 ongesteld. Ik hoop natuurlijk voor ons beide dat het geen ongesteldheid word! De onzekerheid bij jou kan ik goed begrijpen, maar hé....3x scheepsrecht ☘️  Afwachten is inderdaad het enige wat we kunnen doen ?

@JuliaTo Is niet erg hoor ! Dankjewel voor je lieve berichtje. Ik ken de website nog niet dus ik zal er eens op gaan kijken, positiviteit kan ik nu wel gebruiken! 

@Lilo1988 Klopt ja heel verwarrend. Ik dacht echt dat het wel gelukt was. Maarja op naar de volgende ronde. 
Snap voor je dat de aankomende weken ook spannend zijn voor jou. Begrijp het ook wel omdat je niets ziet en niets voelt dat je enorm bezorgd bent. 

Succes allemaal met wachten, bij mij is het ju wat rustiger omdat ik aan het begin zit. ??

@Lilo bedankt voor je heldere uitleg! Ik was toch te nieuwsgierig hoe deze cyclus verloopt en heb een poging gedaan met een ovulatie test.. en deze was mega positief... nu weet in dus niet of dat is vanwege pcos of dat het echt zo is, ik neem aan dat als ik komende dagen blijf testen het vanzelf niet meer positief is ik deze test als geslaagd kan zien.. mochten de testen allemaal positief blijven dan kan ik er vanuit gaan dat het door pcos komt, toch??? Ik heb me hier verder nooit zo ik verdiept omdat voordat we het eerste traject in gingen ik valse hoop had met die testen daarna nooit meer gebruikt.. ik hoor graag jullie ervaring hiermee :) Vandaag cyclusdag 13...
hoe kan ik ookal weer een foto uploaden? Dan zal ik de foto van ovulatie test hier even delen....
@lara &wilkindje welke dag zitten jullie nu? 
@dcpv begrijpelijk hoor dat je wat meer rust hebt begin van je cyclus ik heb dat zelf ook altijd... welke dag zit jij? 

Oh ik keek verkeerd... het is geen positieve test, net voor de zekerheid nog 1 gedaan en daar is het duidelijk te zien.. enige positieve hieraan is dat het dus niet door pcos komt want hijs dik negatief ?? pfff.. me geduld wordt op de proef gesteld.. ik probeer het eenmalig deze ronde maar heb er nu alweer spijt van want het houd me veels te veel bezig ? we maken het iedergeval gewoon gezellig zoals afgelopen dagen, daar ligt het iedergeval niet aan...
Fijne avond! 

@Juliato, geen probleem hoor. Vind het fijn om jullie toch nog een soort van te kunnen steunen her en der.
Ik denk dat je de ovulatietesten nu het beste de komende 4 - 5 dagen kunt blijven gebruiken. Dan kun je goed zien of het nu wel werkt voor jou. Probeer elke dag ong. rond dezelfde tijd (schijnt wel dat je het beste niet je 1ste ochtendurine kunt gebruiken) te testen. Als het goed is zouden de teststreepjes steeds wat lichter moeten worden. Als het teststreepje over 5 dagen nog steeds heel donker is werken deze ovulatietesten waarschijnlijk nog steeds niet goed bij jou. Ik denk dat dat dan inderdaad door de PCOS kan komen.Gezien het slijm wat je omschreef is de kans best groot hoor dat je vandaag gewoon je LH piek hebt. Dan zou je ergens binnen de komende 48 uur je eisprong moeten hebben. Jullie kunnen het ook weer even extra gezellig maken vanavond en komende dagen dus ?.
@DCPV, ik heb het gevoel dat je mijn verhaal even niet helemaal goed begrepen had. Is helemaal niet erg hoor want ik vind je berichtje heel lief, maar ik maak me op het moment niet zoveel zorgen meer. Het is meer dat ik het 1ste trimester best wel zwaar vind met de misselijkheid en vermoeidheid. En omdat je nog niet echt ziet dat je zwanger bent en je voelt je kindje nog niet zijn de echo's extra fijn. Dan zie je weer even waar je het voor doet. Tegelijkertijd voel ik me door de kwaaltjes wel zekerder dat het goed gaat met m'n zwangerschap. Dus het heeft ook z'n voordelen ?. 

@Juliato, ik lees je 2e bericht nu pas. Vervelend zeg dat het toch negatief was. Wat voor test heb je gebruikt? Met 2 streepjes? Want dat vind ik sowieso geen fijne dingen. Veel te lastig af te lezen. Maar wat je zegt; Gewoon gezellig blijven maken, dan weet je iig zeker dat je geen kansen misloopt. En je slijm is echt best een goede leidraad. Zolang je nog helder en veel slijm hebt gewoon blijven proberen. 

@juliato als je daarnet een ovulatietest hebt gedaan is dat ook veel te laat, ze adviseren dat het beste tijdstip rond 12 uur in de middag is en je moet niet teveel gedronken hebben. Wat zag je net fout aan de ovulatietest die je had gedaan? Even terugkomend op de website mama worden ik was inderdaad ervan op de hoogte dat deze online zou komen en heb inderdaad het verhaal geluisterd vanmiddag. Ik herken haar verhaal ook heel erg in dat van mij, telkens is er wel iets tijdens het gebruik van medicatie gaf ze aan en dit is bij mij idem dito haha. Ik zit vandaag op CD19, tijd gaat eigenlijk best snel nu ik erover nadenk. Ik kijk ook wel echt uit naar mijn afspraak halverwege mei, hopelijk gaan deze door. Ik wil namelijk gewoon doorpakken nu en overstappen op een ander behandeltraject. Maar ik hoop ergens ook dat ik miss deze maand een kansje heb gewaagd aangezien ik mijn eisprong overduidelijk gevonden.
Via de link hieronder kan je je foto uploaden en de link hierin plakken
https://www.mupload.nl/

JuliaTo: ik zit vandaag op 2dpo cd27 na mk.. niet veel bijzonders te melden, wel blij dat de krampen weer weg zijn.. was niet zo heftig maar toch een vreemd gevoel ? hoop dat je snel echt een positieve ovulatietest zult hebben en deze dus werken voor je, al is loslaten ook wel fijn hoor ? duim voor je! ?

Terug
Bovenaan