PCOS, Letrozol

@wilkindje ik reken vandaag bij mezelf ook als 2dpo. Ik heb namelijk vrijdag positief getest dan springt je ei ongeveer naar Max 48 uur, ik ga dus ook ervan uit dat die zondag uiterlijk gesprongen is en maandag dus dag 1dpo en vandaag dag 2 dpo. Reken jij hetzelfde of niet? 

@Lilo ja dat is dus het vreemde ik had zondag heel duidelijk dat hele doorzichtige slijm en nu wordt het alweer wat witter.... maar zou toch niet dat ik op cd11 al een eisprong heb gehad? Das wel erg vroeg? Nouja ik blijf gewoon door testen want heb er toch 30 liggen? en dat voor een prikkie bij bol besteld!
Ik keek verkeerd omdat er een raar folietje over heen zat en daar was het een helder streepje en later zag ik iets hoger een lichter streepje.. ik zal de foto proberen te uploaden de ene was om 18:15 en de andere om 20:15 en die is wel al een stuk donkerder, stond dat je tussen 10:00 en 20:00 beste kom testen dus ik dacht ik kan een gokje wagen..
@lara fijn dat de dagen voorbij vliegen ook voor jou hoop ik zo dat het jou ronde is!! Heb ergens een goed gevoel bij jou cyclus deze keer ?
@wilkindje spannend hoor.... wel fijn dat die krampen voorbij zijn! Mocht er wat veranderen houd ons op de hoogte he! 

Kunnen jullie even laten weten of jullie de foto kunnen zien? Is nog uit proberen voor mij natuurlijk haha ?
o5s9zywm.jpeg

XxLara: ik reken de dag na de positieve ovulatietest als ovulatiedag, ook aangezien de pijn deze keer, maar de eerste keer met letrozol had ik een smiley en de volgende dag om 12:00u een echo en toen was het eitje al weg ? dus heb vrij kort na de piek mijn eisprong ☺️ We gaan het zien deze ronde, probeer niet te veel te hopen maar is lastig merk ik wel.. deze week veel werken dus zal hard gaan maar de 2e wachtweek moet ik niet veel werken dus die word vast lastig ? ga voor je duimen Meis ?
juliato: die zijn inderdaad (nog) niet positief, teststreep zal net zo donker of zelfs donkerder kunnen worden bij je piek, nog maar even doortresten dan ??

En toch vermoed ik dat het op dag 11 of 12 al geweest is want toen had ik heel veel slijm... lijkt me vroeg maar kan bijna niet anders toch? Ik ga nog wel even door met testen hoor maar heb gewoon het idee dat k net te laat begonnen ben.. 

Wat gaan alle berichtje opeens snel! Kan goed merken dat jullie in het midden of bijna aan het einde zijn van de cyclus.
@JuliaTo ik zit momenteel op CD 7, afgelopen zaterdag weer opnieuw letrozol 2,5 mg gestart en vanochtend al de laatste weer ingenomen.
@Lilo1988 oh ja sorry inderdaad denk een beetje verkeerd gelezen! Fijn dat de zwangerschap goed voelt ondanks de kwaaltjes. Lekker van genieten.
Spannend allemaal met de ovulatietesten. Ik zelf gebruik ze niet omdat ze bij mij helaas altijd vals positief zijn..Wel gestart met temperaturen deze cyclus, misschien dat dit mij meer inzicht geeft. Nu nog steeds niet echt een idee hoe mijn cyclus eruit komt te zien omdat ik vorige keer ook een langere cyclus heb gehad dan eigenlijk zou moeten.
Ik lees wel stilletjes mee en probeer zoveel mogelijk mee te praten met jullie, maar dit lukt me niet altijd.

@juliato lastig...het lijkt me wel erg vroeg op CD11 of 12, het kan want het is niet onmogelijk maar toch betwijfel ik het. Het enige wat je kan doen is afwachten of doortesten. Ik had die rottesten echt afgezworen, ik heb het puur gedaan omdat ik echt me eisprong voelde anders was ik er niet mee begonnen. Ik werd namelijk altijd heel gefrustreerd van de ovulatietesten.  

JuliaTo: het zou inderdaad vroeg zijn maar kan natuurlijk wel ook nu je dosis omhoog gegaan is. 

hier vandaag ineens donker bruin bloed met vegen niet heel veel en lijkt al minder te worden.. hm wellicht een late ovulatiebloeding aangezien het echt wel oud bloed is ? en me ovulatie ook zeer deed deze keer, we gaan het zien spannend allemaal.. nee ik denk echt niet aan innesteling het is 3dpo dus dat kan echt niet ☺️

Terug
Bovenaan