PCOS, Letrozol

Hi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
@wilkindje dat is inderdaad gek? Is het daar bij gebleven?? 
Hier inmiddels cd16 en heb dus weer die menstruatie achtige krampen en lage onderrugpijn wat ik vorige ronde ook had en dacht dat ik misschien zwanger was aangezien dat op cd25 was maar ik heb dus alles terug zitten lezen en rekenen en blijkbaar had ik dat gevoel dus ook net een paar dagen voor mijn eisprong want ik ben toen op cd41 ongesteld geworden... het voelt nu precies hetzelfde dus ik denk dat mijn eisprong er nog aan zit te komen :)
Nu vraag ik me wel af welke ovulatie testen jullie gebruiken en welk tijdstip nou handig is? Want dit krengen zijn nieuw voor mij? en ben wel benieuwd of ik het nog ga op sporen zeg maar...
Hoor graag jullie ervaring & advies!
?

@wilkindje ik ben ook wel benieuwd of het daarbij gebleven is.
@juliato hier alles goed, ik zelf heb nog geen enkel symptoom waarvan ik zou kunnen denken, hmmzzz haha. Hier nu cyclusdag 22. Ik ben wel benieuwd of mijn afspraak half mei doorgaat bij de gynaecoloog ik heb tot nu toe nog geen afzegging. Hebben jullie inmiddels al iets gehoord? Nu is het moment voor je om door te testen denk ik en ik had een Kruidvat ovulatietest. Het tijdstip waarop ik getest had was 15.30. Spannend voor je! Ik denk dat je vorige maand toch op CD25 dan je eisprong gehad hebt en je symptomen klinken wel als een eisprong.
@DCPV ik ben wel heel benieuwd naar jou ervaring wat betreft temperaturen. 

JuliaTo/ XxLara: ja het is daar bij gebleven gelukkig, heel de dag wat donker bruine afscheiding werd steeds minder en de volgende dag was het weg ? vandaag dan 5dpo, zo gek hè en ovulatiepijn en ovulatiebloeding.. nooit gehad ? ik gebruik altijd de roze van clearblue smiley of rondje lekker duidelijk en nu dan de sensitest digital erbij en die is ook duidelijk lh- of lh+ geen gekloot met streepjes die overigens ook niet werkte bij mij, nu wellicht wel maar dit bevalt me prima ☺️
Hopelijk ook raak nu deze gekke ronde ? mijn schoonzus is vannacht bevallen, nog al confronterend dat ik alleen maar ellende heb gehad in de tussentijd maarja hopelijk snel een goede zwangerschap ?

@wilkindje jeetje toch wel vaag en spannend tegelijk! En gefeliciteerd tante ;-) Maar ik snap zo goed hoe je je voelt..... zeker na je miskramen echt verschrikkelijk wat je hebt moeten doorstaan maar tegelijkertijd ook zoveel bewondering voor jou❤️ Ik vind je een topper en een krachtige vrouw dat je er zo mee omgaat, en deze gevoelens zoals een schoonzus die bevallen is zijn terecht dus voel je daar niet schuldig over! Heeft niets met misgunnen te maken maar puur met je eigen wens dat zo enorm groot is... ik ga keihard voor je duimen dat het weer raak is bij jullie en dit keer goed blijft zitten.. 

Btw wel tijdstip voerde jij die ovulatie testen uit??

Bedankt trouwens voor jullie reactie.. als deze ronde week kak is ga ik ook de digitale van Sensitest aanschaffen.. heb er nu nog veel liggen is anders ook zonde.. 
ben blij met jullie weten jullie dat? Ik heb echt heel de week al een rot gevoel, voel me ellendig door clomid en het valt me zwaarder dan bij het eerste traject wellicht omdat de dosis hoger is en ik toendertijd op vakantie was dat het me mee viel maar heb mega last van moodswings soms denk in zelfs ik kap er mee dan maar tevreden met het aller mooiste liefste meisje dat we al hebben ? grote mindfuck en dan ook nog eens totaal geen inzicht in me cyclus het is echt om gek van te worden... maar goed .... sorry voor me geklaag er zijn ergere dingen zoals @wilkindje heeft mee gemaakt maar toch voel ik me even rot!
Lucht altijd op om het met jullie te delen iedergeval.. hopelijk snel positief nieuws voor ons allen?

JuliaTo: ahw zo lief ? ja ik ben natuurlijk heel blij voor haar maar we hebben ook niet de beste band.. is gewoon niet zo'n leuk persoon om mee om te gaan ? voelde gewoon even heel confronterend.. ik deed de clearblue met ochtend urine dat mocht behalve deze keer dan en sensitest met urine na 12:00u geloof ik is het beste en tuurlijk mag jij je zo voelen ja het is zwaar klote wat ik heb meegemaakt maar al die maanden wachten en weer niks dat is ook echt heel naar (dat heb ik dan ook al steeds moeten doen) het hele traject is slopend gewoon.. ik wacht nu iig net als iederenn hier mee en hoop het beste en anders wellicht volgende maand weer, als het maar goed is een keer ? heb nu ook momenten dat ik denk "als het zo moet dan...." maar nee, de wens is zo groot er gaan door, ben alleen zo bang soms voor alles ? hoop echt dat het eens goed mag gaan en ik dat ook mee mag maken om echt eens een kleine te gaan krijgen.. november eerste positieve test, februari 2e en inmiddels alweer mei ? niet teveel aan denken, 2021 word ons jaar! ??

@julia /@wilkindje ik snap jullie helemaal, het is zo slopend dit traject. Ik heb afgelopen week zoveel zwangerschapsaankondigingen gezien, dat komt dan wel even keihard binnen. De vraag waar ik telkens mee in me hoofd zit is, gaat het ooit lukken om zwanger te raken....pfffff!! We moeten hoop en moed blijven houden. Dit forum is daarom ook zo fijn, je bent niet alleen en niet de enige die in zo'n traject zit. Hopelijk hebben we allemaal snel positief nieuws. Ik wil ook gewoon graag de volgende stap zetten omdat ik voor mijn gevoel toch niet ver ga komen met letrozol, nu hebben we afgelopen maand natuurlijk wel een kans gemaakt maar als ik ongesteld word ben ik wel klaar met letrozol. Hopelijk word mijn afspraak niet afgezegd! Ooit zullen wij ook het geluk ervaren ☘️ 

Heeft een van jullie weleens nagedacht over acupunctuur? Ik lees daar toch best wel goede verhalen over...

XxLara: ja heb er wel over gedacht, heb natuurlijk accupunctuur geprobeerd om me miskraam op te wekken en mocht bellen na eisprong of nieuwe cyclus of zwangerschap om te starten.. dus zal eens bellen als het nu niet terug raak is of wel om dat erbij te doen ☺️

Terug
Bovenaan