PCOS, Letrozol

Hoi Sofi 

hier ook voor een kindje gegaan. Maar mijn menstruatie bleef onregelmatig. In het ziekenhuis ook PCOS geconstateerd. 
ook letrozol geslikt. De eerste hoeveelheid was niet voldoende. 2e ronde zwanger geraakt. Nu een prachtige zoon 

Hi meiden,
Lekker weekend gehad? Ik was er zo klaar mee afgelopen weekend en had het idee dat er weer niets gebeurde maar volgens mij heb ik vanmiddag eindelijk een positieve ovulatie test gehad! Heb het zelfs 2x gecheckt want wilde zeker weten dat het geen foutje was ? vandaag is cd18 hoe moet ik dan rekenen met dpo en wanneer is dan mijn nod? Cd35 toch?
Zal de foto even uploaden... zien jullie het ook als een positieve test?
https://www.mupload.nl/img/tgevrt.jpeg

JuliaTo: ja hoor die zijn goed positief ? je weet wat je te doen staat, normaal springt het eitje dan binnen 36uur ongeveer en dan met een luteale fase van 14dagen, dus zal uitgaan van nod rond 18-05 ☺️ Veel plezier en ga weer voor je duimen ??

@julia de bovenste is positief de onderste twijfel ik een beetje over, daar lijkt de controle lijn nog iets feller dan de testlijn voor zover ik zie. Maak het maar gewoon gezellig, je eisprong zal wat wilkindje zegt ongeveer over 36 uur zijn. Inderdaad rond 18-5 je nod. Spannend ik ga zo voor je duimen meid?
@wilkindje wanneer ga jij een test doen en voel of merk je al iets? Ik totaal niet haha

Ik dacht ik test vandaag nog wel een keer ook door wat @lara zei omdat bovenste twijfelachtig was maar vandaag kan het echt niet missen de test is donkerder dan de controle streep ? (zie foto)
maar moet ik nu door met testen totdat het niet meer positief is of is dat niet nodig? Sorry voor al mijn vragen hoor maar dit is de eerste ronde met ovulatie testen en dat het ook werkt :)
https://www.mupload.nl/img/ayhxod.jpeg
@wilkindje&lara welke cd zitten jullie nu??? Wordt toch wel spannend! 

JuliaTo: ja nu weet je het wel echt zeker ? neehoor je hoeft niet door te testen dat zal je niet veel vertellen ☺️ Vandaag cd33 na mk en 8dpo dus valt mee, zondag pas nod.. ik ga weer proberen te wachten tot na mijn nod met testen (als ik niet ongesteld word) ??

@juliato die is nu wel heel duidelijk positief haha. Je zal ongeveer binnen 24/48 uur je eisprong hebben. Je kan er nu wel vanuit gaan dat het goed is haha. Ik zit vandaag op CD25 en ook op dpo8 volgens mijn berekening haha. Ik had op een vrijdag een positieve test maar denk uiterlijk zondag eisprong gehad dus tel dan de maandag als dpo1. Ik denk niet dat er een positieve test uitkomt want heb ook totaal nog geen symptomen of iets dergelijks. Ik ga er niet teveel op hopen in ieder geval. Voor jou is het belangrijk dat je het vanavond en morgen nog even gezellig maakt?

@wilkindje&lara Oehhh! spannend voor jullie beide! Ik ga duimen draaien dat ik hier zondag misschien al positieve verhalen lees ???
@lara ga jij ook zondag testen?
wij maken het indd nog even flink gezellig komende dagen ☺️ Gelukkig afgelopen week ook goed ons best gedaan dus daar kan het deze ronde zeker niet aan liggen! 

Terug
Bovenaan