PCOS, Letrozol

@juliato ja we hebben alle drie positieve ovulatietesten gehad dus ik vind toch wel dat iemand hier met heel goed nieuws moet komen hoor deze rondes....ik ga uiterlijk zondag inderdaad wel een testje doen als ik voor die tijd niet ongesteld ben. Goed dat jullie het gezellig gemaakt hebben en het daar in ieder geval niet aan kan liggen ? welke cd zit je vandaag? 

Goedemorgen!
ben het helemaal met je eens @Lara! Hopelijk heeft 1 van ons een positieve test :)
Spannend hoor! Hier nu cd20 dus moet nog wel even geduld hebben.. 

@juliato spannend hè! Mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat het snel volgende week vrijdag is, dan heb ik namelijk mijn afspraak staan ( als die doorgaat ) om het vervolgtraject te bespreken.
@wilkindje hoe gaat het met jou? Heb jij al iets van symptomen? 

@Lara ja mega! Wat voor test heb je liggen? Ik zou denk ik niet kunnen wachten.. ga heel hard voor je duimen! En snap wat je zegt hoor, als dit het niet is dan maar gauw door met een ander traject en wellicht een andere gyn ?
@wilkindje ik ben indd ook benieuwd of jij al wat op merkt? 

Ik had vandaag toch nog een testje gedaan omdat k gewoon wilde weten of het niet te lang positief was en het was vandaag indd al negatief dus gok dat ik me eisprong gister avond/nacht gehad heb ? Voor de zekerheid nog wel door met gezellig maken...
en dan ook maar het wachtbekken op... pffff niet mijn sterkste kant!

@juliato en indd misschien ook wellicht een andere gyn haha. Het is nu in ieder geval nog wel te vroeg om te testen, ik denk dat ik zaterdag test? dan zit ik dpo13 dat moet wel kunnen denk ik. Ik heb twee soorten van sensitest liggen, een dipstick en een normale en zijn allebei voor 4 dagen voor verwachte menstruatie. Fijn dat je test nu al weer minder was. Had jij bij je eerste zwangerschap echt symptomen? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk en wanneer besloot je toen een zwangerschapstest te doen? 

Je bent wel lang bezig met gezellig maken zo haha, hoe gaan jullie daar mee om? Ik merk dat als het "moet" het wel lastig is en er zo'n druk achter zit. Wij zitten natuurlijk al vrij lang in het traject en dat breekt je soms wel op vind ik. 

@lara zoals je weet was mijn eerste ronde clomid 50mg niet aangeslagen toen had ook echt 0 symptomen en de tweede ronde met 10mg waren we op vakantie en had ik ineens gevoelige tepels en dat herkende ik van eerdere eisprongen in het verleden en wist toen ook dat me eisprong geweest was (heb ik nu ook weer last van) eenmaal op vakantie het verder wat meer los gelaten, merkte wel dat ik het steeds zuur kreeg als ik een wijntje dronk maar dacht dat dat kwam omdat ik al heel lang niet had gedronken omdat ik zo graag zwanger wilde worden en het dus daarom kwam en nam een rennie.. eenmaal thuis wel echt krampen in me onderbuik alsof ik ongesteld ging worden maar er kwam maar niets dus toen een testje gedaan en die was negatief, mega domper dus ik dacht oké het zal nog wel komen.. we gingen dat weekend ook naar een baby borrel en daar ook gewoon wijntjes gedronken en toen begin die week kreeg ik een sterke ijzer smaak in me mond en was nog steeds niet ongesteld wat wel apart was want had dat gevoel nog steeds dus dacht, ik doe wel even een testje na werk om het weer uit te sluiten en die was ineens mega positief, voor de zekerheid ook een clearblue test gedaan die ik nog had liggen en die was ook positief! En ik deed de test alleen mijn vriend was toen nog op werk ?? had het totaal niet verwacht omdat het echt voelde als menstruatie krampen...
en ja is soms lastig maar gelukkig maakt me vriend er altijd wel een feestje van waardoor ik er automatisch ook zin in heb dus dat gaat tot nu toe redelijk goed gelukkig maar er zijn dagen dat ik zooo moe ben en er echt even klaar mee ben en dan denk laat allemaal maar k ga gewoon slapen.. breekt je soms toch op

@juliato leuk om je verhaal te horen, wat was je toen snel zwanger. Waar ik momenteel vooral veel last van heb is... ik ben nog nooit zwanger geweest en ben zo bang dat dit ook nooit gaat lukken. Vooral de afgelopen paar dagen ben ik me daar ontzettend druk over aan het maken. Misschien omdat ik vorige week echt bizar veel zwangerschapsaankondigen heb gezien en gehoord. Ik kon het afgelopen maand best goed loslaten maar misschien ook omdat ik spanning voel dat het een ander traject gaat worden, ook al ben ik hier klaar voor het is toch een stap dichter bij het laatste wat ze voor je kunnen betekenen. Ik weet dat ik positief moet blijven maar is soms echt lastig, zo'n moment heb ik sinds gister.. en ik zit natuurlijk weer in de slopende wachtweken.. ik hoop voor jou dat je deze keer ook snel zwanger mag worden. Fijn dat jullie er nog echt een feestje van weten te maken. Buiten de belangrijke periode gaat het hier perfect zeg maar, maar zodra het een "moet" word het soms wel lastig en voelen we echt druk.  Jij zit in de hoeveelste ronde Clomid? 

Terug
Bovenaan