@lara zoals je weet was mijn eerste ronde clomid 50mg niet aangeslagen toen had ook echt 0 symptomen en de tweede ronde met 10mg waren we op vakantie en had ik ineens gevoelige tepels en dat herkende ik van eerdere eisprongen in het verleden en wist toen ook dat me eisprong geweest was (heb ik nu ook weer last van) eenmaal op vakantie het verder wat meer los gelaten, merkte wel dat ik het steeds zuur kreeg als ik een wijntje dronk maar dacht dat dat kwam omdat ik al heel lang niet had gedronken omdat ik zo graag zwanger wilde worden en het dus daarom kwam en nam een rennie.. eenmaal thuis wel echt krampen in me onderbuik alsof ik ongesteld ging worden maar er kwam maar niets dus toen een testje gedaan en die was negatief, mega domper dus ik dacht oké het zal nog wel komen.. we gingen dat weekend ook naar een baby borrel en daar ook gewoon wijntjes gedronken en toen begin die week kreeg ik een sterke ijzer smaak in me mond en was nog steeds niet ongesteld wat wel apart was want had dat gevoel nog steeds dus dacht, ik doe wel even een testje na werk om het weer uit te sluiten en die was ineens mega positief, voor de zekerheid ook een clearblue test gedaan die ik nog had liggen en die was ook positief! En ik deed de test alleen mijn vriend was toen nog op werk ?? had het totaal niet verwacht omdat het echt voelde als menstruatie krampen...
en ja is soms lastig maar gelukkig maakt me vriend er altijd wel een feestje van waardoor ik er automatisch ook zin in heb dus dat gaat tot nu toe redelijk goed gelukkig maar er zijn dagen dat ik zooo moe ben en er echt even klaar mee ben en dan denk laat allemaal maar k ga gewoon slapen.. breekt je soms toch op