PCOS, Letrozol

Goeiemorgen meiden, 
vraagje hier omdat ik bij mijn eerste zwangerschap zwanger ben geraakt door de letrozol. Zijn er hier meiden die ook voor een 2e willen gaan. Zou het dan weer nodig zijn 

nientje 

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis, mijn afspraak word een telefonisch afspraak. Ze bekijken per week welke ze laten komen en welke telefonisch kan. Ze zijn al wel weer opgestart zeiden ze. Ergens wel logisch als een behandelplan telefonisch kan dat ze dat nog zoveel mogelijk doen. 

@lara wat fijn dat ze opgestart zijn!! Dat geeft weer meer hoop? ik hoop voorals nog dat het niet nodig is en wacht met spanning met je mee komende dagen! 

Ik ben al heel de ochtend zo verdrietig kan echt alleen maar huilen, gister avond had ik een beetje een woordenwisseling met mijn vriend en hebben we het dus niet gezellig gemaakt en nu voelt het echt alsof we de laatste kans vergooit hebben door koppigheid.. ik voel me zo ellendig door die clomid 100mg en als je dan het idee hebt dat je een kans voorbij hebt laten gaan en deze ronde voor niets was kan ik niets anders dan huilen en balen.. ergens denk ik misschien valt het mee want die ovulatie test was gister middag niet meer positief andere kant denk ik weer ja die dag daarvoor was het wel zo en dan moet je nog 2 dagen door met gezellig maken ? 
sorry voor mijn geklaag hoor maar ik zit er ineens super erg door heen en vraag me dan echt af waarom ik door moet gaan met hormonen als we dan toch niets doen rond je meest vruchtbare periode 

@Lara fijn om te horen dat ze weer opgestart zijn. Nog niet in het ziekenhuis zelf natuurlijk maar fijn dat je ze telefonisch kan spreken :)
@JuliaTo Snap dat je verdrietig bent en je zo voelt. Dat zou ik precies hetzelfde hebben. Die dag ervoor wel gezellig gemaakt? Mijn gyneacoloog zegt altijd in de vruchtbare week om de dag is voldoende. Maar ik snap waar je onrust vandaan komt. 

@juliato aaahh vervelend. maar maak je geen zorgen. Je zit echt wel safe. Het advies is inderdaad om de dag is voldoende, je maakt nu echt niet minder kans hoor meid! Ik snap wat je bedoeld maar als jullie het de dag ervoor nog wel gedaan hebben is er niks aan de hand! Ik heb vandaag echt de hele dag al gigantisch hoofdpijn? ook was ik gister en ben ik vandaag moe. 

@DCPV hoe is het met jou? Waar ergens in je cyclus zit je momenteel? 

Hey meiden,
bedankt voor jullie berichtjes, ik voel me gelukkig weer een stuk beter en kan het weer eventjes een beetje los laten.. vind het wel spannend komende week maar tijd zal het leren :)
@lara heb je nog steeds last van hoofdpijn en vermoeidheid? Zoooo spannend! Verder nog symptomen?
@dpcv welke cd zit jij nu??
@wilkindje gaat alles goed met je Meis? Tijdje niets van je gelezen hier... hoop het iedergeval wel!???

ik had voor me eisprong die menstruatie achtige krampen en dat heb ik nu nog steeds ? me tepels zijn ook nog steeds gevoelig maar goed dat kan ook nog afnemen als ik tegen het eind vd cyclus ben en bijna ongesteld moet worden.. die krampen vind k wel merkwaardig maar goed we zullen zien..

@xxLara @JuliaTo Ik zit op dit moment op CD 16. Temperaturen is ook een ramp.. verschilt zovaak met soms wel 1 graad, dan weer 0.5 graad en dan is het weer 2 graden lager.. Dus we kijken het maar gewoon aan. Wel sinds woensdag gevoelige tepels.. meestal heb ik dan mijn eisprong wel gehad. 
Op welke CD zitten jullie op dit moment en hoelang zijn jullie cyclussen of verschilt het nog?

Hoi allemaal,
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat een spannende tijd weer voor jullie zeg. Allemaal positieve ovulatietesten. Ik ben heel hard voor jullie aan het hopen dat daar ook positieve zwangerschapstesten uit komen ??!
@Lara, hoe voel je je? Ben je nog steeds van plan morgen te gaan testen? Ik snap heel goed dat je ook geen te hoge verwachtingen wilt hebben hoor. Heel fijn dat je nu iig die belafspraak hebt staan. Dan staat er tenminste een vervolgstap klaar als het deze ronde niet gelukt is. Ik wilde nog zeggen over zwangerschapssymptomen dat ik bij deze zwangerschap eigenlijk nog niet echt iets voelde voor m'n NOD. Na de positieve test besefte ik me natuurlijk dat ik wel heel lichte kwaaltjes had, maar niks wat me vantevoren opviel. Dus het is eigenlijk vooral even afwachten, testen en jezelf proberen niet helemaal gek te maken ?. Het traject is zo zwaar. Dat valt gewoon echt niet te ontkennen. 
Met mij gaat het best wel goed. Ik zit vandaag precies op 10 weken. Heb nog steeds wel echt last van de misselijkheid en vermoeidheid, maar er wordt gezegd dat in week 10 de hoeveelheid Hcg het hoogst is. Dus volgens die logica zou ik me vanaf volgende week vrijdag steeds beter moeten gaan voelen. Ben ook emotioneel niet zo stabiel op het moment, maar dat is niet erg. Huilen om niks hoort er ook gewoon bij ?. Op 26 mei heb ik eindelijk weer een echo. Dan zit ik op 12,5 weken. Stiekem vind ik het weer een beetje spannend, maar ik kijk er vooral erg naar uit. Ik heb nl. net allemaal nieuwsberichten zitten lezen dat partners weer mee mogen vanaf 11 mei en dat pretecho's vanaf dan ook weer mogen ??. 
@Juliato, je hebt dan toch nog vrij laat je eisprong gehad. Wel heel erg fijn dat je een echt positieve ovulatietest hebt gehad. Dat gevoel wat je had na de woordenwisseling met je vriend is zo herkenbaar. Juist doordat je medicatie moet gebruiken om überhaupt een eisprong te krijgen voelt het verschrikkelijk als je het idee hebt dat je in een ronde je kansen gemist hebt. Je gaat door zoveel emoties heen en bent er zo mee bezig. Het is wel echt wat @DCPV en @Lara zeggen. Het om de dag doen wordt veel aangeraden (ook door mijn gyn) omdat het je kansen kan vergroten. Ik heb zelfs begrepen dat je juist als je het op de dag van je positieve ovulatietest doet heel goede kansen maakt. Ook al heb je pas 1 - 2 dagen later echt je eisprong. Je vruchtbare slijm is dan op z'n piek en spermacellen blijven ong. 4 - 5 dagen in je lichaam in leven. Die lagen dus al mooi klaar toen je je eisprong had. Ik weet dat het wachtbankje zwaar is, maar houd vol. Ik duim voor je!
@DCPV, voor jou wordt het dan ook weer spannend zeg. Wel lastig dat het temperaturen niet gaat zoals je wilt. Ik heb zelf maanden getemperatuurd en had eigenlijk nooit zulke grote verschillen. Doe je het wel elke ochtend voor je opstaat om ong. dezelfde tijd? Als je  een keer uitslaapt kan je temp. nl makkelijk een graad hoger zijn. Verder gebruikte ik altijd een normale digitale thermometer onder m'n tong. Dus ik moest ook echt altijd eerst temp. opnemen voordat ik een beetje water dronk ofzo. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en anders op een andere manier snel duidelijkheid hebt of je inderdaad je eisprong hebt gehad.
@Wilkindje, hoe gaat het met jou? Jij en @Lara lopen aardig gelijk op. Ik duim heel hard dat je dit weekend goed nieuws hebt. Kan me voorstellen dat het heel spannend en dubbel voor je moet zijn. Ik vroeg me af of je gyn. eigenlijk verder nog iets heeft gezegd over dat je 2 miskramen achter elkaar hebt gehad. Kan het aan iets liggen? Of is het een heel naar toeval? Het lijkt me zo verschrikkelijk om mee te maken. Ik duim superhard dat je wens snel mag uitkomen ??. 
Ik ga het hier de komende dagen goed in de gaten houden. Ben zo benieuwd ?. 

Terug
Bovenaan