PCOS, Letrozol

Hey meiden,
ik heb me even een beetje terug getrokken ? lees wel alles mee maar heb niet veel te melden.. ik denk soms echt dat ik zwanger ben maar soms ook niet.. heb zo'n last van me onderrug al dagen en nog wat dingetjes waardoor ik soms denk dit ken ik het moet wel zo zijn.. gister avond liep er ineens slijm uit (bah sorry) en zag ik een licht roze puntje in.. dacht meteen oké innesteling? Is te vroeg voor menstruatie was 10/11dpo, maar zien hoe het zich ontwikkeld.. vanochtend maar getest maar natuurlijk niets te zien, ben erg ongeduldig wel merk ik.. wil gewoon weten waar ik aan toe ben ? het is zo als ik binnen 10 weken na verlies niet zwanger ben ze bloed kunnen prikken om te zien of er iets afwijkends is voor miskramen, maar ga er niet vanuit, mijn lichaam stoot het niet af het is echt een fout in de deling en 2x een andere fout dus ga er niet vanuit eigenlijk dat er een rede voor is.. wel zou als ik nu dus ongesteld word het zo zijn dat ik dan nog een kans heb voor die 10 weken om zijn, dus we gaan het zien☺️ We gaan er iig wel voor dus daar ligt het niet aan.. zit er soms wel echt even doorheen hoor, ik had gewoon nog zwanger moeten zijn ? maar komt goed nog een paar dagen. ?

@juliato wat spannend van die symptomen zeg! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Ik kon echt niet wachten en had gister een test gedaan, hartstikke negatief natuurlijk! Voor de rest geen klachten meer, op een beetje moeheid na! Ik zal toch denk uiterlijk zondag ongesteld moeten worden denk ik, anders heeft de ovulatietest toch een valse uitslag gegeven door de pcos. 

@DCPV wat een gedoe dat temperaturen, miss heb je iets aan de tips van lilo! k zit vandaag op cyclusdag 29. De laatste keer was mijn cyclus 35 dagen en de x daarvoor 37 dagen. 

@lilo wat leuk om nog steeds wat van je te horen, 10 weken alweer! Wat gaat de tijd dan toch snel maar ook weer langzaam haha. Ik denk toch nog steeds dat het volgend traject meer voor mij weggelegd gaat zijn. Ik las inderdaad dat partners weer mee mogen naar de echo's, lijkt me ook wel erg fijn! Nog even en dan heb je je eerste trimester achter de rug, hopelijk gaat het dan beter met de kwaaltjes. 

@wilkindje spannend zeg! Zal het dan toch?? Miss heb je te vroeg getest. Ik ben echt heel benieuwd wat het bij jou gaat zijn. Je had zeker nog zwanger moeten zijn, maar komt goed! ☘️ 

Wat denk je!! Ik ga naar de wc en ongesteld, exact 14 dagen naar mijn positieve ovulatietest. Balen maar wel een mooie cyclus en mijn lichaam heeft me niet voor de gek gehouden. Op na de laatste ronde Letrozol! 

XxLara: hè bah zeg weer die menstruatie ? had nog zo gehoopt dat jij dan eens geluk zal hebben ? nou iig sneller weer door naar een nieuwe kans.. ? 
ik weet serieus niet eens of ik blij zou zijn met een positieve test.. begint het hele circus weer opnieuw maar net zo goed als menstruatie komt natuurlijk ? nog even geduld hier 

Hoi meiden,
@dpcv dit is nu mijn 3e ronde maar de eerste 2 met clomid 50mg hebben waarschijnlijk niets gedaan en heb ik 2x een spontane menstruatie gehad (wereld wonder hoor) eerste cyclus was netjes 33 dagen, tweede ronde was 42 dagen en nu zit ik nog in mijn wacht dagen maar had ik een positieve ovulatie test op dag 18&19 dus mijn nod is pas rond 32/33 dagen 
@lara ah neee wat kut! Maar indd wat een mooie cyclus deze ronde is toch bizar? Dat je denkt ik laat alles lekker want het werkt voor geen meter en dan is het de perfecte cyclus, ga je nu wel door met nog een ronde op cd3? Of wacht je je belafspraak af?
@wilkindje Pff spannend meid met alles wat je voelt, maar snap je angst heel goed moet je nou wel blij zijn niet blij zijn.. is begrijpelijk hoor maar ooit mag je een kindje voldragen dat moet gewoon? spannende dagen voor jou, indd wellicht te vroeg getest?
@lilo wat gezellig dat je weer even mee kletst! En 10 weken alweer gaat snel hoor.. super fijn dat de pretechos weer mogen en de man ook mee mag??? hoop dat je misselijkheid snel over is! 

Hier nu cd 23 en nemen de "kwaaltjes" al wat af dus het zal gewoon nog wel na sleep geweest zijn van de eisprong, dat menstruatie gevoel is zo goed als weg en gevoelige tepels worden ook wat minder, nog wel aanwezig maar toch.. denk hierdoor iedergeval dat ik niet zwanger ben geworden deze ronde maar goed nog even geduldig afwachten! Wat Lilo ook al zegt bij me eerste zwangerschap kreeg ik pas eind cyclus dat menstruatie gevoel en toen bleek het dus van de zwangerschap te komen, kan me niet heugen dat ik dat gevoel heel veel eerder had dus je weet het toch nooit.. 
Hoop dat iedereen een gezellig weekend voor de boeg is zodat de dagen weer voorbij vliegen en we wat afleiding hebben! Maandag begint het echte leven weer voor mij, ik werk in de kinderopvang en ben nu in totaal 9 weken bijna alleen maar thuis geweest met me dochter, op een paar donderdagen werken na dus dat zal wel flink wennen zijn.. overigens wel een goede afleiding weer ? zal pittig worden
Fijn weekend allemaal! ?

Hoi allemaal,
Het was wat rustig van mijn kant, echt even van de meivakantie genoten.  Wel alles meegelezen.
Bezig met de 3de ronde letrozol. Vndaag op cd 35 ongesteld geworden. Voelde niks aan mijn lijf. Heb het idee dat letrozol steeds trager werkt.  In ronde 1 werd ik keurig op dag 28 ongesteld, rond de 2 op dag 32 en nu op dag 35. Snap er niks van.
Gelijk ziekenhuis (vrijdag middag , heel handig) gebeld voor een nieuw  recept. Had mijn eigen apotheek niet, dus maar in het ziekenhuis gehaald.
Aan de telefoon vertelde de verpleegkundige dat ze net weer aan het opstarten zijn met echo's en dat ik toevallig één van de eerste was die belde. Maandag 18 mei dus weer een echo om de eicel rijping te bekijken. Toch wel blij mee!

es vanzelf en volgens het boekje gaat (maarja dat gevoel kennen jullie allemaal natuurlijk). 

@xxlara Fijn dat je ovulatietest dit keer wel heeft geholpen, maar wel balen zeg ? gun het je zo ! 

@JuliaTo ik denk aan je. Hopelijk is deze ronde toch gelukt. Zo rot iedere keer dat afwachten he.. 
Veel succes volgende week, dat zal inderdaad wennen zijn weer gaan werken. Hopelijk geeft het je veel afleiding. 

@Margreet fijn dat de echo's doorgaan en je toevallig een van de eerste was die belde ?

Ik had vandaag wel wat lastigs op het werk, iemand met pcos die binnen 3 maanden zwanger is geworden.. dan kan ik zo jaloers zijn en eerlijk gezegd wel huilen. Wij zijn nu 1 jaar en 7 maanden bezig en de moed zakt me dan echt in de schoenen. Al weet ik dat er ergere casussen zijn dan ik en probeer ik dat ook in mijn achterhoofd te houden. Maar soms neemt het verdrietige gevoel dan echt de overhand. 

Terug
Bovenaan