PCOS, Letrozol

Wauw fijn snoepje even er tegenaan dit weekend!
krijgen jullie trouwens allemaal wel iedere ronde echo’s voor je follikelmeting enzo? Omdat ik het nu 5 maanden zelf mag proberen en dus weer iedere maand onzeker ben straks of ik wel een eisprong heb ?
 
Dank jullie wel Babygirlmom en WilKindje! @WilKindje, ik moet nog wel elke keer voor een follikelemeting omdat mijn lichaam elke keer anders reageert op letrozol. Ik weet niet of dit door mijn PCOS komt. Ik denk als ik consistent blijf reageren op letrozol, dat ik dan ook voor een tijdje meekrijg zonder controles. Had je de eerste keer met letrozol wel een follikelmeting?
 
Ik heb ook pcos, vorige ronde was de eerste keer letrozol 2,5mg en had op cd11 al een ei van 15mm dus hoefde toen al niet meer door te meten, en nu gaan ze er vanuit dat het de volgende ronde dan ook wel zou werken. Ik ga in ieder geval weer ovulatietesten van clearblue gebruiken want ik weet nu zeker dat die gewoon werken voor mij en als ik geen eisprong vind voor cd20 dan ga ik gewoon bellen denk ? heb nu deze ronde een cyclus van 30/31 dagen en LF van 14 dagen dus anders word hij dan langer. Hoop natuurlijk dat het nu gewoon raak is maar moet nog een week wachten ?
 
Ik mocht met mijn vorige zwangerschap het al vrij snel zelf doen zonder follikel meting, en dan hou je aan vanaf dag 12 om de dag gezelligheid met je partner??
 
Ik mocht met mijn vorige zwangerschap het al vrij snel zelf doen zonder follikel meting, en dan hou je aan vanaf dag 12 om de dag gezelligheid met je partner??
 
Ja precies, dat gaat ook helemaal goed komen ☺️ Verplichte nummertjes doen we niet meer geeft alleen stress dus om de dag insemineren. Maar was jij niet bang dat de dosis niet meer zou werken en zo een weggegooide maand ook? ?
 
Terug
Bovenaan