PCOS, Letrozol

@Xxlara,
ja klopt in 2018 ben ik zwanger geraakt door letrozol. Omdat toen pcos is geconstateerd. Nu een zoontje van 9 maanden. Toen hij 6 maanden was voor het eerst ongesteld geworden en daarna niet meer tot nu toe. 
ja ben benieuwd of ze alweer behandelingen doen. 

XxLara: ja het is gister doorgezet ☺️ Heel fijn wel, vandaag telefonischconsult met mijn fertiliteitsarts en mag morgen op cd3 letrozol 2,5mg weer starten, dosis hoeft niet omhoog (had ik ook niet verwacht) en ze wilde dan nog wel een echo doen om te zien of eitjes groeien en of er niet teveel groeien nu mijn lichaam zelf ook iets snapt maar ik wil dat niet. Gewoon loslaten en zelf met clearblue ovulatietesten gaan bijhouden is prima ☺️ Ik ga er namelijk gewoon vanuit dat het nog werkt en of het er 1 of 2 zijn maakt me echt niet uit! 

nientjeee: ik denk inderdaad wel dat ze nog even moeten kijken hoe het er nu voorstaat met je eierstokken en dan weer letrozol opstarten.. sommige ziekenhuizen starten langzaam op maar is vaak de lopende behandelingen eerst en dan pas weer nieuwe. Je zou het ziekenhuis vast eens kunnen bellen om te informeren? 

@xxlara dat is fijn om te horen dat er zoiezo een eisprong gaat komen! Had namelijk ergens gelezen dat als een follikel te groot is dat dit dan ook weer niet goed is ofzo? We zullen het wel zien! Ga komende dagen gewoon steeds een test doen, maar had echt het idee dat de gyn dacht dat ik gister of morgen me eisprong wel zou hebben, maar verwacht zelf dan eerder tegen het weekend ivm negatieve testen! 
@Nientje mijn behandeling is wel weer opgestart! Weet niet welk ziekenhuis je zit? Ik zit in Breda! 

@ sil,
oké wat mooi om te horen? Was je al in onderzoek? Ik ben in 2018 onder behandeling geweest. Zou dan nu weer opnieuw moeten bellen.
ik zit in Rotterdam. 

@wilkindje fijn dat je kan starten met de letrezol en dat ze het bijhouden doormiddel van een echo. Snap inderdaad dat het er ook 2 mogen zijn

@sil welkom terug ! De kans is wel groot dat ze gaan springen. Even doorgaan met testen inderdaad zoals lara ook ze en anders even geduld tot de uitslag van het bloedprikken. 

@nientje ik zou even contact opnemen met je huisarts. Denk dat je wel weer een nieuwe verwijsbrief nodig hebt. 

@nientje Ja dat moet helaas wel. Verwijzingen zijn 1 jaar geldig, na dat jaar is hij verlopen. Is vooral voor de administratie en vergoeding vanuit de zorgverzekeraar. (ik werk bij een huisarts, vandaar dat ik het weet).

Terug
Bovenaan