PCOS, Letrozol

@DCPV. Oké! Ja dat las ik idd ook op de site van het ziekenhuis. Ben benieuwd. Eindelijk gisteren na 3 maanden en een week weer ongesteld geworden 

@xxlara dat heb ik inderdaad ook ergens gelezen dat als je verder onderzoeken krijgt als je bijv voor injecties gaat! Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid! Over de clearblue ovulatietesten die heb ik gewoon in de ochtend gebruikt, omdat je 4 uur niet geplast mag hebben en bij mij was die wel positief dus dat werkt dan wel gewoon! Volgens mij staat er op de verpakking dat je het ieder moment van de dag zou mogen doen! 

@Lara ik heb niet echt symptomen eigenlijk.. wel heel moe maar dat komt denk ik gewoon door deze eerste week werken na lange tijd en afentoe een beetje menstruatie gevoel maar dat kan ook gewoon komen omdat dat er binnen een paar dagen weer aan komt.. 
kwam net thuis en dacht ik ga eens een gokje wagen, wie weet... natuurlijk dik negatief ? vandaag CD29 en die test kan 6 dagen voor je verwachte menstruatie (dat staat er tenminste) dus ik ga er ook maar gewoon vanuit dat deze ronde niet raak is geweest.. hoop wel dat ik optijd ongesteld wordt en niet op de bal reep want dan verhoogd ze me zeker naar 150mg en heb afgelopen ronde van 100mg me echt heel ellendig gevoeld dus zou er tegenop zien als het nog een tandje hoger wordt... maar goed ik loop nu op de zaken vooruit ?
hou jij ons op de hoogte wat er morgen besproken is?

@Nientje Fijn dat je eindelijke je menstruatie hebt gehad. Dat geeft altijd zoveel spanning als het maar uit blijft. Hopelijk komt je volgende menstruatie wat sneller of mocht je naar het ziekenhuis gaan dat je daar dan snel terecht kunt. 
@JuliaTo Hopelijk word je ook optijd ongesteld dan en hoeft de dosering niet hoger. Misschien zelfs nog wel een positieve test, je hoort best vaak dat er toch na NOD pas positief getest wordt (maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven). 

@DCPV, ja eindelijk na 97 dagen. Dit is de 2e keer na m'n zwangerschap. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Kolf ook nog steeds borstvoeding misschien ook daar door.? Of toch ook pcos? 

Hoi Dames,
zojuist een fijn gesprek gehad, ik krijg maandag een hsg onderzoek. Hiermee bekijken ze de doorgangkelijkheid van je eileiders. Het is een kort maar pijnlijk onderzoek. Dit onderzoek moet na je ongesteldheid en voor je eisprong vandaar dat het zo snel al kan. Daarna is de keus aan mij, of doorgaan letrozol of hormooninjecties. Ik kan ook kiezen 2 maanden letrozol en 4 maanden injecties bv. Het is in ieder geval zo dat na 6 maanden welke behandeling ik ook kies ze over gaan op IUI. Hele lastige keus nu want waar doe je goed aan... het is ook zo dat naar een hsg onderzoek sommige snel zwanger raken omdat de toegangkelijkheid beter is na zo'n onderzoek... 

@dcpv tijd zal het leren.... geduld wordt weer aardig op de proefgesteld?
@lara wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En maandag is indd snel, wel fijn dat dat gewoon bekeken wordt nu dan kunnen ze dat iedergeval uitsluiten als dat er goed uit ziet en wellicht helpt het iets. Snap dat de keus wel lastig is omdat je laatste ronde de perfecte cyclus had... ergens denk ik probeer het nog een keer en kijk of het weer zo is andere kant denk ik geen een maand is het zelfde geweest bij jou en misschien is het daarom wel goed om weer wat nieuws te proberen?
succes maandag iedergeval!!?

@juliato ja erg lastig. Ik kan natuurlijk afwachten wat deze cyclus doet. Mocht ik weer een mooie cyclus hebben dan moet ik het miss nog 2-3 x een kans geven voor ik overstap op injecties. Ik laat het even op me afkomen, vind het onderzoek maandag wel enorm spannend. Heb ook naproxen gekregen wat ik de avond en 2 uur voor het onderzoek moet innemen?
spannend bij jou! Ga je nog morgen testen?  

Terug
Bovenaan