PCOS, Letrozol

@DCPV   Oke. Ik snap het. Fijn dat je het zegt. Dan eerst de huisarts bellen. 
kunnen jullie ook zien of er een langere wachttijd is? Of dat het ziekenhuis alweer begonnen? 

@wilkindje fijn dat het doorgezet is en je weer mag starten met de Letrozol. Ik snap je keuze wel dat je het op z'n beloop laat en het af wacht met ovulatietesten. 

@sil, ik zou gewoon doortesten als ik jou was, ik denk dat je er maar gewoon vanuit moet gaan dat ze ergens deze week wel zullen springen.
@juliato hoe is het met jou? Wanneer mag je testen? Je bent nu natuurlijk erg druk met je werk, zal wel weer even pittig zijn.
Vanuit mij weinig nieuws, vandaag CD6 en morgen alweer de laatste pilletjes Letrozol. Vrijdag meer duidelijk na mijn telefonisch consult ?

@Nientje ik was al wel onder behandeling inderdaad! Lees nu dat jij nog niet onder behandeling bent, maar in verleden wel heb gehad! Zou inderdaad ook de huisarts gewoon bellen, zullen ze je wel een verwijsbrief geven! 
@DCPV en Xxlara vandaag toevallig een positieve ovulatietest van clearblue! Ben benieuwd wat deze ronde zal brengen! Voor jou ook spannend Xxlara deze ronde! Dit word jou laatste ronde met letrozol waarschijnlijk toch? 

Hi meiden,
@wilkindje fijn dat je menstruatie heeft doorgezet en ook ik begrijp je keus om het gewoon zelf te doen, spannend weer!
@lara hier gaat alles goed hoor wel moe maar het viel me mee tot nu toe, eigenlijk hing er een hele relaxte sfeer dus dat is fijn! Ik zit nu op CD28 en 9DPO dus weet het niet zo goed... heb ook een gevoelige zwangerschapstest liggen van 10mIU/ML dus misschien kan ik zaterdag een gokje wagen dan zit ik 12DPO? Ik hou jullie op de hoogte, wel spannend weer.. ik moet volgens mij uiterlijk maandag ongesteld worden. Hoe is het met jou? Ben erg benieuwd naar je bel afspraak!!
@sil fijn dat je een positieve ovulatietest had! Op welke CD was dat? 

@sil oké. Nee ik idd niet. Willen voor een 2e kindje gaan. Idd dan maar de huisarts bellen. Ben nu eindelijk na 3 maanden en een week weer ongesteld geworden. 

@juliato heel erg fijn idd die positieve ovulatietest! Gister zat ik op CD15! Testte 2x per dag met goedkope en clearblue testen en dinsdagavond met goedkope was volgens mij ook al positief, vandaag weer negatief dus ik denk gister mijn eisprong gehad!
Wat spannend voor jou ook weer! Zaterdag kan je dan denk ik wel testen hoor! Ik ga duimen voor je! ?

@Nientje Neej we kunnen niet zien of ze weer gestart zijn en soms kunnen we wel tijdens het maken van de verwijzing zien hoelang de wachttijd is, maar ik geloof dat die op dit moment niet helemaal kloppen.

@Sil oh spannend! 

@JuliaTo ik hoop goed nieuws voor je ! Spannende dagen nu voor jou. 

Ik denk dat ik afgelopen zaterdag (CD 17) mijn ovulatie heb gehad. Temperatuur is sinds die dag stabiel verhoogd. 

@juliato ik denk dat je dan zeker zaterdag / zondag wel kan testen, heb je al iets van symptomen? Ik ben ook echt benieuwd naar mijn belafspraak morgen! Hier alweer de laatste Letrozol ingenomen, CD7 dus vandaag. 

@Sil dit is inderdaad de laatste ronde Letrozol, alhoewel ik daar niet helemaal zeker van ben. Ik weet natuurlijk niet of ze al nieuwe behandelingen opstarten en ik heb ook eens gehoord dat je voor je start met iets anders nog verder onderzoek krijgt. Even afwachten dus! Goed dat je doorgetest hebt en je je een positieve ovulatie test had. 

@DCPV spannend! Ik hoop het ook voor je. Ik heb geen ervaring met temperaturen.
Ik ga vanaf deze maand CB ovulatietesten gebruiken, nu zie ik alleen dat je 4 uur niet geplast mag hebben en dat je het op ieder moment vd dag mag doen. Mag dit dan bv ook met ochtenduren? Dit mag namelijk bij andere oculatietesten niet. Hoe doen jullie dit? 

Terug
Bovenaan