PCOS, Letrozol

@lara indd ik zou ook deze ronde afwachten en anders overgaan op spuiten... spannend voor jou ik gun het je zo! Snap best dat maandag spannend is maar het is voor een goed doel zo moet je maar denken?
nee ik ga niet meer testen, mijn hoop is wel een beetje verdwenen, wordt soms zo gek van deze mindfuck dat ik gewoon afwacht tot dag 35 (as woensdag dus) en dan pas weer een testje waag.. merk dat ik het zwaar heb deze ronde?

@juliato ja komt goed, even doorbijten? ik hoop dat ik geen keus meer hoef te maken en het gewoon eens lukt! 

Ik snap je gevoel helemaal! Die wachtweken na een positieve ovulatietest duren echt eeuwen!! Het hele traject is een mindfuck, maar het komt goed? als je zo'n last hebt van de Clomid moet je eens vragen waarom ze geen Letrozol gebruiken in het ziekenhuis waar jij onder behandeling bent. Daar heb ik echt helemaal geen bijwerkingen van, hooguit een beetje moe en soms wat hoofdpijn. Ik ga nog steeds voor je duimen deze ronde☘️ Op welke dag in de cyclus had je ook alweer je eisprong? 

@lara dat hoop ik ook voor jou? laat je het maandag wel even weten hoe het is gegaan en hoe het was? Krijg je trouwens meteen de uitslag of het er goed uit zag? 

Ik heb op dag 18&19 een positieve ovulatietest gehad en vandaag is dag 31 dus zou morgen of maandag wel ongesteld moeten worden denk ik toch? 

@juliato ja zeker laat ik het weten hoe is geweest en of het echt zo'n pijn doet?Ze kunnen het wel gelijk zien als het goed is of het er goed of slecht uitziet. Maar de kans dat het er niet goed uit ziet is heel klein zei mijn gynaecoloog. Je moet inderdaad morgen of maandag ongesteld worden. 

Nou vanmorgen op cyclusdag 32 toch nog een keer een testje gedaan en wederom negatief dus dan maar heel hard duimen dat mijn menstruatie optijd komt ?...... mijn geduld wordt keihard op de proefgesteld weer, niet mijn sterkste kant ?
fijne zondag allemaal! ☀️

Vandaag cd7 en laatste letrozol 2,5mg gepakt ☺️ Gister had ik wat steken rond me linker eierstok en dacht zal toch nu nog geen eisprong zijn is veel te vroeg, heb vast een ovulatietest gedaan vanochtend maar was een rondje, al vind ik de teststreep op het stripje wel al heel donker voor cd7, nu maar iedere dag vast 1 doen zodat ik hem niet zal missen ??

@lara heel veel succes vandaag!!?
@wilkindje bij mijn beschrijving van ovulatietesten staat dat het niets betekend als het streepje wat donkerder kleurt, dat het niet direct betekend dat je eisprong eraan komt zeg maar. Wellicht wordt er wel hard gewerkt in die eierstokken om een mooi eitje te laten groeien??

Hier dag 33 en nog niet ongesteld ? irritant.........

@wilkindje een streepje erbij zegt inderdaad niet zoveel. Ik heb dat zovaak gehad. Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met de testen van CB die altijd een betrouwbare uitslag heeft gegeven bij jou, daarom niet overstappen denk ik.
@juliato Dankjewel, even spannend maar voor een goed doel. word wel spannend nu bij jou hoor! Je had nu afgelopen maand ook verhoging Clomid toch? 

Terug
Bovenaan