PCOS, Letrozol

@lara snap dat het spannend is! Hoelaat heb je de afspraak?? 

Ja klopt dit is weer de eerste ronde met clomid 100mg, hiervoor was het 50mg...
Begrijp er niets van! Heb duidelijk een eisprong gehad als ik de ovulatietest moet geloven en had ook door getest en op dag20 was het ook negatief dus die LH piek moet daarvoor geweest zijn.... 
Heb ook geen gevoel van iets dat op een menstruatie lijkt, meestal heb ik 2 dagen van te voren best wel erge kramp dat ik het gevoel heb dat het elk moment kan komen maar nu heb ik alleen veel witte afscheiding en soms een klein krampje maar dat heb ik vanaf het moment van de eisprong al ?
En de test van gister, was een gevoelige test van 10mIU/ml en die was toch echt negatief..... mindfuck! Heb nu zoiets van wordt nou maar gewoon snel ongesteld dan kan ik weer verder 

Oké pfoe, achter de rug! Het was een hele nare vervelende pijn maar het duurde gelukkig maar heel kort. Gelukkig ben ik daar in ieder geval vanaf. Het zag er allemaal goed uit en mijn eileiders waren beide open, dus dat is goed.
Ik hoop dat je dan toch snel ongesteld word als de test negatief is....ik snap dat je er onzeker van word en het een behoorlijke mindfuck is. Maar het kan nog hè! Heb je nog een afspraak met je gynaecoloog? Want als je pas op dag 35 ongesteld ben zal je wel weer verhoging krijgen toch? 

Ik ga het zeker gewoon gezellig maken en nu iedere dag een ovulatietest doen ☺️ Hij is vandaag nog iets donkerder maar geen smiley gelukkig, nog even lekker doorgroeien eitjes ? 
JuliaTo: spannend zeg! Maar het kan nog stel dat je eisprong pas 1of2 dagen na de positieve test sprong zit je nog niet op je nod, hopelijk nog een positieve test voor jou! ?
XxLara: o Meis wat fijn dat het je toch meegevallen is en alles goed open blijkt, hopelijk geeft dit dan toch een extra zetje voor een zwangerschap ?

@wilkindje die eisprong komt zeker wel! Wanneer doe jij de testen van cb altijd? Met ochtend urine of later op de dag? Ik hoop echt dat dit inderdaad een extra zetje geeft, ik hoop echt dat ik nu eens zwanger raak? maar dat hopen we natuurlijk met z'n alle allemaal! 

XxLara: doe ze inderdaad gewoon met ochtendurine heeft altijd gewerkt ☺️ Heb zo ook wel eens gedaan met urine na 2uur niet drinken ivm testen Action en sensitest en ook toen een smiley, als de piek er is dan is ie er en anders niet ? hopelijk een vruchtbare maand nu voor ons! ?

@lara goed om te horen dat beide eileiders iedergeval open zijn! Nu hopen dat dit net een extra zetje geeft deze ronde, ik duim voor je! Welke cd zit je nu? 

@wilkindje je hebt gelijk ook gewoon vast gezellig maken dat houd het ook leuk zonder het alleen te "moeten" rond je LH piek ☺️

En wat je zegt kan misschien ook nog wel dat het nog niet mijn nod is, alhoewel ik op dag 18&19 positieve ovulatie test had zou ik het echt wel vandaag of uiterlijk morgen moeten zijn... als ik woensdag nog niet ongesteld ben gaan ze me inderdaad weer verhogen ? dat is ook de hoogste dosis clomid dat je kan krijgen dus vind het wel spannend worden nu.. 
Heb volgende week vrijdag pas een bel afspraak staan maar ik bel woensdag zelf wel dat ik het eerder wil om te overleggen hoe of wat nu verder..
Geduld, geduld, geduld.........

@juliato ik zit op CD11 vandaag, ga dus vanaf morgen weer testen met ovulatietesten van cb deze x. Ben benieuwd! Ik snap dat als het niet komt je aanstaande woensdag zelf belt. Jezus wat spannend zeg! Maar je ovulatietest was echt positief dus er moet iets gebeuren. Hopelijk blijft de menstruatie uit en krijg je alsnog een positieve zwangerschapstest dan ???
@wilkindje thnx dan ga ik vanaf morgen aan de slag met de testen van cb op CD12.  Heeft een van jullie weleens utrogestan gekregen? Dit schijnt weer een innesteling te bevorderen, blijkbaar word dat veel gebruikt bij Clomid @juliato. 

XxLara: ik heb gevraagd om utrogestan na de 2e miskraam maar krijg het niet, ze zegt dat er te weinig bekend is of het echt kan helpen en als ze het toch voorschrijven dan pas na 3x een miskraam, die vond ik dan weer een beetje dubbel, niet genoeg getest maar na 3x geven we het wel ? naja ik krijg het dus niet..

Terug
Bovenaan