PCOS, Letrozol

@lara nee nog nooit van gehoord eigenlijk? Denk ook omdat ik bij mijn dochter super snel zwanger ben geraakt dat het niet aan de orde is geweest. Weet wel dat als het blijft rommelen ze ook wil kijken of mijn eileiders niet verstopt zitten...? 
Spannend voor jou, ben benieuwd hoe de cb ovulatie testen bevallen.. kan je het even laten weten? Ik vind ze wel duur hoor, hoeveel stuks heb jij nu op voorraad voor deze ronde? Wellicht toch ook maar proberen......
@wilkindje wat gek eigenlijk hè dat ze zulke uitspraken doen soms dan voel je je echt een nummertje... hopelijk vind je snel je eisprong ??

@wilkindje wat een raar antwoord van het zh. Dan denk ik wat voor moeite is het nu om dat gewoon te geven. Ik ga het voorstellen als ik mijn gynaecoloog over 2,5 week spreek, kijken wat ze erop zegt. 

@juliato ik had ze online besteld, 20 voor €35,-. Ik dacht laat ik het eens proberen, wel fijn hoe ze werken. Vanmorgen in ieder geval nog een negatieve test. Ik vind het wel heel raar om het met ochtendurine te doen...juist omdat dit bij andere merken niet mag. Maar je mag als je het overdag doet 4 uur niet plassen, dat vind ik nogal lang aangezien ik nogal geregeld moet?

@haha oké ik denk dat ik ze ook maar gewoon is ga proberen als ik meer duidelijkheid heb over deze ronde... 
Wel de poli vast gebeld om te vragen of ik de belafspraak eerder kan maar mijn eigen gynaecoloog zit helaas vol dus nu heeft ze me ingepland bij een andere arts voor aanstaande vrijdag, ergens fijn, andere kant ook weer niet.. wil zulke dingen gewoon kortsluiten met mijn eigen gyn omdat ze heel mijn geschiedenis al kent, maar goed ik wacht het gesprek even af en als ik er geen fijn gevoel bij hem wacht ik liever gewoon tot volgende week vrijdag..
Vandaag cyclusdag 34 & Voorlopig nog geen spoor van menstruatie te bekennen maar ik hou jullie op de hoogte ?

@Lara fijn dat alles er goed uit zag en de eileiders goed open zijn, wat een opluchting. 
@Julia Wel fijn dat je eerder een telefoontje kan krijgen, maar inderdaad vervelend dat het je eigen gyn niet is. Ik hoop dat het vrijdag gewoon goed voor je loopt. 
Ik ben sinds vandaag weer begonnen op CD 1. Cyclus van 27 dagen, zo kort is ie nog nooit geweest. Op naar poging 3 met de letrozol (inmiddels poging 16 in totaal..).

Hoi meiden,
ik ben zojuist ongesteld geworden op cyclusdag 35? ben heel benieuwd wat er vrijdag besloten wordt. Ik ben iedergeval wel blij dat ik het alsnog ben geworden 
@DCPV dat is inderdaad snel maar volgens mij niet ongebruikelijk toch? Nieuwe ronde nieuwe kansen, 16x is wel heftig trouwens!! Trek je het mentaal nog wel redelijk? 

@lara vanaf welke cyclusdag start je met de ovulatie testen?

@juliato ongekend zo op de valreep! Jammer, weer dooe naar een volgende ronde. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt, ik denk wel verhoging want het is echt op het randje hè. Ik start vanaf CD12, dit omdat ik de vorige keer mijn LH piek op dag 15 had. Ik ben heel benieuwd of ik mijn piek deze maand weer ga vinden! Ik moet uiterlijk dag 21 mijn LH piek wel hebben gevonden, als mijn cyclus 35 dagen duurt stap ik in ieder geval over op hormooninjecties, spannend dus of ik hem deze maand weer vind en ook voel! 

@DCPV jammer dat je ongesteld bent geworden, wel een mooie cyclus. Moet jij niet op CD3 pas beginnen met Letrozol? Ik zit ook in ronde 17 nu...of Athans we zijn al 17 maanden bezig totaal waarvan de 9e maand met hulp.

@JuliaTo Neej klopt niet ongebruikelijk. Maar wel even gek als je cyclussen van langer dan 50 dagen gewend bent. Jaa gaat opzich wel mentaal, soms niet hoor en valt het best zwaar, maar dat heeft gelukkig niet de overhand. 
Ben ook benieuwd wat er voor jou besloten wordt vrijdag, denk misschien inderdaad ook wel de verhoging.
@Lara Jaa klopt CD 3 start ik met de letrozol. Inderdaad een mooie cyclus. Wij zijn nu in totaal 19 maanden bezig. In januari naar de huisarts geweest en in maart konden we terecht in het ziekenhuis. Ik dacht dat mijn cyclus zo onregelmatig was door het "ontpillen" en dat het er bij hoorde. 
Jullie zijn ook al een flinke tijd bezig, hoe trek jij het? 

@DCPV ik had al heel snel door dat er iets niet goed was, ik had dat gevoel gewoon. Ik had ook cyclussen van 80-90 dagen.  De ene week gaat het beter dan de andere week. Ik kan er nog wel positief in staan hoor het is niet zo dat de teleurstellingen de overhand hebben net zoals jij zegt. Tuurlijk duurt het allemaal wel veel te lang! Ik hoop ook wel dat het binnen nu en een korte periode eens raak mag zijn. Soms heb ik wel dagen dat ik me af vraag of het ons ooit wel gegunt word....maar vaak weet ik me dan wel weer te herpakken. 

Terug
Bovenaan