Hi meiden,
ik ben net al gebeld door het ziekenhuis omdat ik vrijdag ochtend al zou moeten starten met clomid dus dan zou de belafspraak te laat zijn..
Hele aardige vrouw.. ze zei lastig, het is wel echt op het randje.. maar toen k zei dat ik wel een positieve ovulatie test had op dag 19 wil ze het nog 1 ronde proberen met clomid 100mg want als me cyclus 35 dagen duurt maar heb wel gewoon een eisprong dan is het prima... anders kans op over stimulatie en nog grotere kans op een tweeling met 150mg?
Ze zei ook ik zie dat je hiervoor ook zwanger bent geworden met 100mg, dus ik zei ja klopt maar moet zeggen dat ik toen ook op vakantie was dus dat zal mee gespeeld hebben toen zei ze; dat weet ik wel zeker, probeer het nog met een ronde 100mg en kom bloed prikken op cyclusdag 26 en gebruik geen ovulatie testen deze ronde en probeer dat vakantie gevoel te krijgen.. gewoon vanaf dag 16 tot 21 gemeenschap hebben en wij doen het denk werk wel voor je dat , moet je gewoon aan ons over laten.. ??
Toen zei ik tegen haar: Ik heb nog een laatste vraag ik menstrueer echt veel minder dan de 2 keren hiervoor is dat normaal, kan dat zo verschillen? Toen zei ze meteen.. heb je een zwangerschapstest gedaan.. dus k zei nee niet vandaag toen zei doe wel echt een test voor je start met clomid want het kan zijn dat je gewoon zwanger bent toen vroeg ze nog door hoe erg het verschil was dus ik legde het uit dat me tampon nog geen 1x vol is geweest en met plassen er ook geen bloed druppelt toen zei ze weer oké helder doe maar een zwangerschapstest mocht die negatief zijn kan je vrijdag meteen starten met clomid 100mg..
Helder verhaal maar toch nog even afwachten maar denk ik dan?
Het is namelijk echt minimaal, alsof het een van je laatste dagen is?
Sorry trouwens voor al die details ?
@gebruiker ik heb afgelopen een ronde geprobeerd en me eisprong gevonden.. de eerste paar keren waren negatief en toen ineens 2 dagen positief en daarna weer negatief.. daarom kon ik er vanuit gaan dat dit keer de test betrouwbaar was

als het door pcos niet betrouwbaar zou het dagen achter elkaar positief moeten zijn en dan heb je dus vals alarm maar de meiden hier zijn wat meer ervaren kwa merken etc dus wellicht kunnen hun je verder helpen ?