PCOS, Letrozol

@wilkindje lief van je! Maar de kraan staat inmiddels open en het vloeit als een malle dus het had denk ik gewoon wat langer nodig.. ergens wel blij dat dit gebeurd want dan is er verder niets mis denk ik.. we gaan weer vol goede moed een nieuwe ronde in en morgen starten met clomid???Hoe voel jij je verder? Eisprong al gevonden?

@juliato gelukkig is het dan wel doorgezet anders word het wel een heel warrig verhaal. Zou je dan niet vandaag pas als CD1 tellen? Hier cyclusdag 14 en nog geen piek gevonden. Vorige maand had ik mijn piek op CD15, ben benieuwd of ik deze ronde weer een mooie cyclus ga krijgen, of was het voor eenmalig?

JuliaTo: ah naja toch fijn dat het goed doorgezet is, maar inderdaad ik zou wel aanhouden als dag 1 de dag dat het echt vloeit voor 18:00u en anders de volgende dag dit ook met opbouwen slijmvlies.. met mij gaat het prima, ik ben nog wel overal bang voor maar we knuffelen gewoon regelmatig nu, cd11 ovulatietest nog geen smiley maar dat is ook goed, lekker doorgroeien ? en de fertiliteitsarts had toen gezegd dat ze vaak zien dat eitjes met letrozol nog langer doorgroeien dus dat is alleen maar gunstig, test gewoon elke dag en dan zien we wel wanneer de smiley er is ☺️

@ Juliato bedankt voor het duidelijk uitleggen hoe ik kan zien of bij mij een test wel of niet betrouwbaar is. De gyneacoloog heeft altijd gewoon gezegd dat ze onbetrouwbaar zijn bij PCOS en het daar bij gelaten.
@ Wilkindje ik zal volgende cyclus eens een pak van clearblue kopen, kijken hoe dat er uit ziet! Bedankt voor de tips!
Hoe zijn de ervaringen van de rest met clearblue ovulatie testen?

@JuliaTo Fijn dat ze je al gebeld hebben en fijn dat je deze ronde nog op 100 mg mag. 
@Wilkindje hoop dat je snel je eisprong vind met de testen. We horen het graag als de smiley er is :) 
@Gebruiker ik heb nog niet getest met de clearblue ovulatie testen, maar hoor er wel veel positieve verhalen over.
Ik start vandaag weer met de letrozol, nieuwe ronde, nieuw kansen.Wel gek want mijn menstruatie lijkt nu al bijna helemaal weg te zijn (3e dag).. woensdag was het heel heftig, gister licht en vandaag bijna niets op mijn tampon (sorry iets te veel info haha). Denk dat mijn baarmoederslijmvlies dus niet dik genoeg was.

@DCPC hey dan lopen wij gelijk deze ronde! Ik ben vandaag ook begonnen met clomid.
misschien handig om even te overleggen met je gyn? Wellicht kunnen ze het voor je checken deze ronde 
@Lara ja vind het zo vaag, elke ronde is tot nu toe zo anders echt geen touw aan vast te knopen.. maar daar weet jij alles van? Ik leer wel steeds meer over me cyclussen dat wel.. ik hoop dat ik het wat meer los kan laten :) Ik ga ook proberen niet meer te vaak op het forum te kijken want wil het allemaal zoveel mogelijk los laten... ik blijf natuurlijk wel mee kletsen maar dan lees ik alles gewoon in 1x even bij. Heb jij je eisprong al gevonden toevallig?

@gebruiker, vorige maand dacht ik mijn eisprong te voelen en toen had een een ovulatietest van Kruidvat gebruikt en deze was toen positief, twee weken later had ik toen ook mijn menstruatie. Clear blue testen gebruik ik deze maand dus kan ik nog geen ervaring over delen, ze zijn wel makkelijk in gebruik.
@DCPV spannend nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoeveel mg Letrozol gebruik je nu nog steeds 5mg dan? 

@juliato toch vandaag al begonnen met Clomid? Dat elke ronde anders loopt weet ik inderdaad alles van. Ik had vorige maand op CD15 een knal ovulatietest en nu tot op heden nog niks gevonden. We maken het wel gezellig! Ik ben ergens bang dat vorige maand een "gelukje" was en dat ik toch over moet stappen op hormooninjecties. Het kan natuurlijk nog maar als het pas CD21 is ofzo is het echt te laat want dan worden me cyclussen weer veel te lang....wat ik vorige maand voelde aan ovulatiepijn voel ik nu ook nog niet. Ik hoop voor je dat je het wat meer los kunt laten vanaf nu! 

Welke Clearblue variant moet ik eigenlijk hebben? Degene die 4 dagen detecteert of die voor 2 vruchtbare dagen gaat?  
https://www.wehkamp.nl/clearblue-digitale-ovulatietest-20-stuks-589856/?MaatCode=0000&gclid=CjwKCAjw8J32BRBCEiwApQEKgUMTT_Mgm32LoJIWeaMeaFBdRbseJa8LTOGBcsywjfIpLs7RE-HF-xoCsKEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
https://www.wehkamp.nl/clearblue-digitale-advanced-ovulatietest-10-stuks-589847/  
Alvast bedankt weer! Fijn om te horen dat er meer mensen positieve ervaringen hebben met deze testen.
@ alle anderen: Veel succes de komende ronde, ik ga voor jullie duimen!!!

Terug
Bovenaan