PCOS, Letrozol

Even een update. Vandaag contact gehad met de gyn: deze gaf aan dat de dikte van het bms niets zegt over de lengte van het bloedverlies. Als de hoeveelheid bloedverlies over de dag vergelijkbaar is met andere menstruatie en de cyclus is < 35 dagen is er niets aan de hand. 
Dus weer even afwachten

[quote quote=10196317] Hoi! Super leuk, van harte! Ik ben net terug van het zkh en op de echo was een follikel van 19,1 mm te zien. Eerdaags dus hopelijk een eisprong. Ik moet volgende week bloedprikken om te zien of er ook echt een eisprong is geweest en dan heel hard duimen dat ik deze maand niet ongesteld ga worden. Mijn cyclus is wel wat aan de lange kant, maar we blijven positief! ?[/quote]
Jou follikel was 19.1 mm wat werd bij jou geadviseerd qua gemeenschap? Iedere dag of om de dag? Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest ook met behulp van letrozol en provera een eisprong gekregen. Nu moet ik volgende week dinsdag bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Wat was uiteindelijk bij jou het advies met de gemeenschap? 

@gebruiker bij 25mm staat het wel echt op springen denk ik! Wat was het advies van je eigen gynaecoloog? Ik denk dat je het gister en de komende paar dagen het maar gewoon gezellig moet maken. Om de dag is in principe wel voldoende, ik doe het zelf vaak rond mijn eisprong elke dag maar dat is niet perse nodig.
@wilkindje heb je eisprong al gevonden? Welke cd zit je inmiddels?  
@juliato met jou alles goed? Het is indd ineens rustig hier haha. Maar goed van je dat je het meer loslaat.
@DCPV goed dat je even gebeld heb zodat je meer duidelijkheid hebt

@ xxLara Bedankt voor je reactie. Zij gaf zelf aan om de dag of iedere dag wat we wilde. Maar ik maak het dsn liever de komende dagen gezellig. Ik heb namelijk een miskraam gehad dus hoop nu dat het wel goed gaat. 
Hoe is het bij jou? 

@gebruimer, wat klote dat je een miskraam hebt gehad, met hoeveel weken? Zit je zelf al lang in het traject of niet? Met mij gaat het goed hoor! Ik zit nu in mijn wachtweken na mijn eisprong. 

@jasje welkom! Zeker mag je meeschrijven. Wat is jou verhaal? 

@Lara ik was 10 weken en ben eind april begonnen met provera en letrozol alleen de eerste keer was de dosering te laag en heeft het dus niks gedaan, daarna opgehoogd en hier had ik dus gisteren de echo van en toen was het bijna 25 mm en dinsdag moet ik bloedprikken

Terug
Bovenaan