PCOS, Letrozol

Wilkindje: Ja dat verplichte gevoel erbij maakt het er niet bepaald leuker op ?
Nee dat gevoel had ik niet zo omdat ik 2x gemeten was en 2x 2 eitjes had toen destijds,, en toen dacht ik mooi 2 eitjes is de kans dat er 1 raak is iets groter?.
Morgenochtend bloedprikken of dat het eitje gesprongen is.... word vervolgt.
 
Hier een baalmoment. Alles nog te klein. Ze vroeg zich wrl af of ik mijn eisprong al gehad kon hebben maar dat denk ik niet. Niets gevoeld en vrijdag was alles ook nog klein. Voor de zekerheid donderdag weer terug. Maar frustrerend.
Ik duim voor degene die wel een goede eisprong hebben gehad! 
 
Gebruiker10077600 dat is zeker een baal moment, maar laten we hopen dat het alsnog groeit deze dagen, welke cyclus dag zit je vrijdag? 
Ik heb vanochtend bloed geprikt en mijn eitje is inderdaad gesprongen waarschijnlijk begin vorige week.  Dus we gaan nog ongeveer èèn week afwachten. Mocht dit eitje niet bevrucht en en innesteling plaats vinden, moet ik volgende keer nog een follikel meting doen rond dag 12, en mocht die keer dan net zo gaan zoals nu, maar niet uitlopen op een zwangerschap, dan mag ik die keren daarna het zelf proberen zonder tussentijdse metingen.
 
He bah gebruiker balen, vorige ronde zo’n groot ei en nu dit. Vrijdag was hij toch al op 1,3 berekend? Is die niet verder gegroeid? Welke cyclusdag zit je donderdag? Ga voor je duimen dat hij alsnog hard groeit tot dan. 
Babygirlmom: wat een goed nieuws dat hij toch ook echt gesprongen is ? nu word dat weekje wachtbankje ook wel echt! Ik wacht nog met je mee zit nu op 7 of 8 dpo dus mag ook nog een week wachten.. ik verwacht er maar weer niets van dan kan het alleen maar meevallen.
 
Hoi!
bij mij in 2018 ook pcos geconstateerd. Letrozol geslikt. 2,5 Mg was te weinig. Met 5mg ben ik zwanger geworden.
groetjes nientje 
 
Wilkindje: wist jij exact wanneer je ovulatiedag was? Ik heb last van nierstenen ook, dus voel zoveel dingen in me buik dat ik echt bijna niet meer weet wanneer het darmen zijn,  (ovulatie zou niet weten hoe dat voelt ja soort van kramp maar geen idee) spannend we zitten rond dezelfde tijd dus, zou er nu een innesteling ongeveer kunnen gebeuren, let me know als je meer weet. 
Ik ga er ook niet vanuit maar stiekem hoop je het wel. Fingers crossed?
 
@Gebruiker10077600 wat balen zeg! Ik hoop dat donderdag er eentje groeit! Zeker frustrerend! Ik zal voor ej duimen donderdag!
@Babygirlmom wat fijn dat er een eisprong is geweest. Nu hopen dat het raak is! Ik duim ook voor je! Jouw NOD is eind september? Afgelopen vrijdag had ik die follikelmeting en ik weet 100% zeker dat mijn ei die avond sprong, want ik kreeg zo' n zeurende pijn helemaal in die zone van mijn onderbuik en rug. Was niet fijn ;) We zijn misschien wel te laat geweest met klussen... Want ik moest wachten totdat mijn man thuis kwam van werk ;) Dus ik verwacht deze maand heleaas niks.. We hebben nu afgesproken dat elke keer dat ik een goed ei heb dat we het dan zsm gaan doen haha!
@WilKindje, in principe zijn die ovulatietesten wel goede indicatoren! Hopelijk heb je eind september goed nieuws! Uiteraard ga ik ook duimen voor jou! 
@Nientje, wat goed! Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan