PCOS, Letrozol

Hey meiden,  ik had me even wat terug getrokken, voelde met het weekend zo down moest ook steeds huilen ? ik dacht echt dat mijn lijf met de pillen sneller zou reageren en toen op cd15 nog geen smiley was een afspraak gemaakt voor follikelmeting.. vandaag (cd16) weer getest en jahoor smiley, toch naar de echo gegaan en er zat een mooi groot ei klaar om te springen ? hopelijk word dit dan 3x is scheepsrecht, hopen dat het raak is en hopen dat het dan eens goed mag gaan! ? duimen voor jullie allemaal ook! 

[quote quote=10325561]Hey meiden, ik had me even wat terug getrokken, voelde met het weekend zo down moest ook steeds huilen ? ik dacht echt dat mijn lijf met de pillen sneller zou reageren en toen op cd15 nog geen smiley was een afspraak gemaakt voor follikelmeting.. vandaag (cd16) weer getest en jahoor smiley, toch naar de echo gegaan en er zat een mooi groot ei klaar om te springen ? hopelijk word dit dan 3x is scheepsrecht, hopen dat het raak is en hopen dat het dan eens goed mag gaan! ? duimen voor jullie allemaal ook! [/quote]
@wilkindje bij mij was mijn follikel gisteren bijna 25 mm dus die staat ook op springen, heb jij iedere dag gemeenschap, ze denken bij mij namelijk dat ik donderdag of vrijdag mijn eisprong ga hebben, aangezien de zaadcellen een aantal dagen in je blijven zitten hoop ik ook voor jou dat de eicel snel bevrucht word.

Gebruiker: wij maken het om de dag of 2 dagen gezellig, eens zien, cd8, cd10, cd13, cd14 en dan vanavond (cd16) en morgen (cd17).. ik ben 2x zwanger geweest helaas 2x een miskraam achter elkaar.. de eerste keer had ik om de dag seks en dan de dag van de smiley en de dag van eisprong (dag na smiley) en de 2e keer was ik zwanger van zaad van 3 dagen voor de eisprong (achteraf terug gerekend) dus het kan allemaal.. afgelopen maand na miskraam 2, het ook zo gedaan maar niet zwanger en nu hopelijk wel ?

@Lara, dat voelt wel beter hè? Als je tenminste weet dat je je kans niet gemist kan hebben. Ik vond dat ook fijn. Dat ik zeker wist dat de ronde iig niet voor niks was geweest, zelfs als ik ongesteld werd. Daarnaast lijkt het me voor jou ook fijn dat je nu weet dat je eileiders open zijn.
Het gaat nu zeker snel. Ben heel blij om nu in het 2e trimester te starten. Minder onzekerheid en minder klachten, als het goed is. 
Ik ben dus echt heel nieuwsgierig of het een jongetje/meisje is. Heb me al kapot zitten staren op de echo's van vandaag of ik de nub theorie erop kon toepassen, maar ik kan geen nub vinden ? Heb ook op 26 juni een pretecho gepland staan. Wel met een slag om de arm. Want ik wil graag ook m'n zoon mee om als gezin erachter te komen wat het wordt en hem zo een beetje extra bij de zwangerschap te betrekken. Dus als we niet met z'n 3en mogen komen dan zeg ik het miss toch weer af. Het is niet goedkoop en voelt anders een beetje overbodig als we kort daarna de 20weken echo hebben. Daar mag m'n man ook eindelijk bij zijn. Helaas mocht hij vandaag nog steeds niet mee.
@DCPV, goed dat je het nog nagevraagd hebt aan je gyn. En fijn dat je bms dan heel waarschijnlijk gewoon goed dik is. Vind je het zelf prettig om geen controles te hebben verder? En gaat het onderhand beter met je temp. bijhouden. 
Vandaag was de baby wakker bij de echo, dus ik heb beweging gezien. Daarnaast ook voor het eerst de hartslag gehoord. Was heel fijn ?.     
@Wilkindje, wat fijn die smiley! Ik hoop het ook zo voor jou dat dit die 3e keer scheepsrecht is. Ik ga hard voor je duimen.    

@wilkindje in ieder geval dubbel bevestiging nu, ik had ook mijn smiley op CD16? Hopelijk voel je je nu hierdoor weer een stukje beter en vrolijker! Laten we duimen dat er geluk hebben deze maand!! ☘️ 
@lilo Precies, je hoopt natuurlijk op een positieve zwangerschapstest maar dit geeft ook al een goed gevoel! Helaas geeft het nog geen garantie dat je zwanger raakt natuurlijk ook al zit je safe, we blijven wel positief. Wat fijn dat je je baby'tje nu lekker hebt zien bewegen en het hartje hebt horen kloppen. Moet vast heel bijzonder zijn! Ik snap ook dat je met z'n 3e de echo wilt doen en dat je anders wacht met wat het word. 

Vandaag de 3de echo gehad op dag 19, weinig te zien. Dus best wel kut eigenlijk. Vrijdag weer een echo,  ik reken nergens op. Echoscopist zei al dat we waarschijnlijk gaan verhogen naar 7,5 nu letrozol.  
Gelukkig na de echo door naar school, waardoor ik er niet gelijk aan kon denken.  Die kids slurpen je op en dat is fijn. Nu languit op de bank en toch wel een teleurgesteld. Nu maar een lekker serietje kijken.
Anderen ervaringen met 7,5 nu letrozol? Bijwerkingen meer?

Misschien en stomme vraag alleen als je gemeenschap hebt gehad en je partner ja klaar gekomen, dan loopt het sperma weleens eruit, is dit nadelig? 

@Lilo Jammer dat je man nog niet mee mocht. Fijn dat je het hartje hebt kunnen horen en dat de baby wakker was. Ik hoop dat jullie samen naar de pretecho kunnen, ga in ieder geval duimen dat dat kan :)
Ja fijn inderdaad dat mijn BMS dik genoeg was, neemt weer een zorg weg. Temperaturen gaat veel beter, in het begin van mijn cyclus schiet ie wel van bijvoorbeel 36,49 naar 36,68, maar heb wel echt mijn eisprong gevonden vorige cyclus want toen was hij van mijn (mogelijke) eisprong tot aan de dag voor mijn menstruatie een duidelijke hogere temp van 36,85 tot 36,98. Dus deze ronde doorgegaan met meten, geeft toch wat meer controle (voor mijn gevoel.) Vind het wel jammer dat ik geen controles heb vanuit het ziekenhuis, maar mijn gyn vond dit niet nodig.
@Margreet Jammer dat je dosering omhoog moet, ik hoop dat dit wel het gewenste effect gaat geven. Fijn dat je wat afleiding had van je werk.
@Wilkindje Ik hoop ook voor je 3x is scheepsrecht. Fijn dat je in ieder geval je eisprong zo hebt kunnen vinden. 

Terug
Bovenaan