PCOS, Letrozol

Gebruiker: dat is een vraag die we waarschijnlijk allemaal wel eens gedacht hebben ? het zit zo dat het vocht waar de zaadjes in mee komen nooit in de baarmoedermond zelf komt of mag komen zelfs, dit komt dus sowieso weer eruit, ja daar komen ook zaadjes mee naar buiten maar die hebben het dus niet gered om te zwemmen tot aan de baarmoeder en daar te wachten ☺️ Is normaal dat het er weer uit loopt, je kunt altijd nog even blijven liggen na het knuffelen maar het zal er hoe dan ook toch uitlopen.

Hoi allemaal! Ik heb weer n tijdje niks van me laten horen! Probeer er allemaal niet te veel mee bezig te zijn, wat niet altijd lukt helaas! Lees soms wel wat mee hier op het forum, wat ik soms ook wel echt heel fijn vind! Vandaag zit ik op CD29 en had CD15 een positieve ovulatietest! Er is toen een week later bloed geprikt en nu zag ik vandaag dat de progesteron waarde 108 was? Wat is de normale waarde, weten jullie dat? Lees op internet wel wat dingen maar die zijn allemaal veel lager.. 
@Lara Wat fijn dat je een positieve ovulatietest hebt gehad! Op welke dag zit je nu? Ik ga weer hard voor je duimen!! 
@Wilkindje Heel fijn voor jou ook dat je een positieve ovulatietest hebt gehad! Hopelijk is het bij jou idd 3x scheepsrecht! ?

@Margreet, ik hoop dat de hoogste dosering wel aan slaat bij je, mocht dit niet het geval zijn heb ik weleens gehoord dat ze dan een LEO operatie kunnen doen. Ik gebruik zelf momenteel 7,5mg Letrozol. 2,5mg sloeg bij mij niet aan, 5mg maar een paar maanden en toen ik startte met 7,5 mg had ik een cyclus van 35 dagen, laatste x 28 dagen en nu weer rond de 29-30 dagen verwacht ik aangezien mijn LH-piek een dag later is dan vorige maand! Verder heb ik niet meer last van bijwerkingen. 

@sil spannend, dan moet je bijna of ongesteld worden of een positieve zwangerschapstest hebben! Ik duim voor het laatste. Een progesteronwaarde van 108 is echt heel goed!!! Een progesteronwaarde vanaf 20-25 is goed. Het ene zh zegt vanaf 20 en het andere ziekenhuis vanaf 25. Ik zit vandaag op cyclusdag 20.

@Xxlara: ik hoop dat het bij mij net zo aanslaat als bij jou. Hopelijk heb ik ook geen bijwerkingen.  Wat tievallig, hetzelfde  schuitje.

Sil-: o wauw dat is inderdaad wel echt heel hoog maar lees daar ook verschillende dingen over iig echt een goede eisprong gehad ? ga je morgen testen? Voel je iets anders als anders? Hoop zo voor je dat je gewoon zwanger bent nu! ? houd ons op de hoogte!

@Lara dat is fijn om te horen dat dat wel echt goed is, maar wijkt wel echt veel af van de waardes die jij benoemt! Wel spannend idd de ze dagen.. ben nog niet ongesteld en testen geven ook negatief aan! Dag 20 voor jou, word ook een spannende week dan!! 
@wilkindje heb afgelopen dag al test gedaan, maar deze waren negatief en ben ook nog steeds niet ongesteld dus ik weet het niet zo goed! Voel me ook eigenlijk niet echt anders, wel af en toe wat last van me borsten, maar dat is wel eens vaker natuurlijk! Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! 

@sil hoe hoger je waarde hoe beter! Mijn hoogste waarde is iets van 75 geweest ofzo. Ik heb ook veel maanden gehad waarop ik niet bloed geprikt heb. Ik zit indd ook echt op het wachtbankje weer. Het kan zijn dat je te vroeg test, we blijven hoop houden zolang je nog niet ongesteld bent. ☘️ 

Terug
Bovenaan