PCOS, Letrozol

Goedemorgen meiden, ik krijg maar geen reactie geplaatst langer dan 3 zinnen. Iemand tips? Hij laad mijn bericht gewoon niet.. Zelfs mijn nieuwe account (extra P) werkt niet..

@xxlara mijn ongesteldheid is hetzelfde gebleven, echt minder dan normaal gesproken, maar wel helder rood. Vandaag CD4 en menstruatie is eigenlijk al weg! Gister weer met Letrozol gestart en zal volgende week weer een echo hebben! Jij staat inderdaad wel echt voor een lastige keuze, moeilijk! Las wel een aantal keer dat jij het gevoel hebt alsof Letrozol het niet voor jou zou zijn? Dan zou ik denk ik toch overgaan naar injecties of misschien nog 1 ronde proberen? 

@Lara, dat klinkt als een goed plan. Nog 1 ronde Letrozol en ondertussen wel opstarten met injecties. Een mooie middenweg zegmaar. Ik begrijp ook dat je vriend nog wat langer wil doorgaan met Letrozol nu dat toch wat beter lijkt te gaan. Injecties zijn toch ook weer een stap in het onbekende en miss dat hij zich ook een beetje zorgen om je maakt. Ik blijf voor je hopen dat je uiteindelijk helemaal niks meer hoeft te proberen na deze ronde. Dus dat het gewoon raak is, maar ik snap ook wel dat je daar zelf wat minder vertrouwen in hebt.
@Bloemetje, ik had dat een tijdje terug, maar het duurde bij mij maar 1 dag en daarna kon ik gewoon weer posten. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand was en hoe het opeens weer opgelost was. Miss morgen weer proberen? Of nog op een ander apparaat?

Goedemorgen,
Ik heb ook letrozol en provera geslikt. Helaas was de eerste ronde te lage dosering waardoor de follikels erg klein bleven. Toen is de dosering opgehoogd en moest ik vorife week maandag terug komen in het ziekenhuis en was de follikel ong. 23-25 mm dus die kon toen 1 van de dagen vorige week gaan springen, wanneer precies? Wisten ze niet en bij mij is het ontzettend onregelmatig. Vorige week dus iedere avond gezellig gemaakt. 
Gisteren bloed geprikt om te kijken hoe hoog het testosteron is en daar krijg ik vandaag de uitslag van, ik hoop dat deze hoog is en se eindelijk een keer goed nieuws krijgen! 
Ik ga half juni testen. 

Wat spannend voor jullie allemaal! Ik leefmet jullie mee.
Afgelopen vrijdag ben ik weer ongesteld geworden, dus voor deze ronde heb ik een stapel Clearblue ovulatie testen ingeslagen. Ik ben benieuwd, hopelijk kan ik dan de angste los laten dat we niet op het juiste moment wat proberen. Met een bijna 2 jarige in huis ligt het libido nu niet bepaald hoog, ondanks de zeer sterke wens voor een tweede.

Op welke dag van de cyclus zouden jullie beginnen met testen? Dag 12 ofzo?
En dan als hij positief is... gelijk aan de slag en nog een paar keer in de dagen daarna begrijp ik? De gyn gaf aan dat elke dag niet hoefde, maar dan een keer of 3 misschien met steeds 1 dag er tussen? Wat denken jullie?

[quote quote=10327897]Wat spannend voor jullie allemaal! Ik leefmet jullie mee. Afgelopen vrijdag ben ik weer ongesteld geworden, dus voor deze ronde heb ik een stapel Clearblue ovulatie testen ingeslagen. Ik ben benieuwd, hopelijk kan ik dan de angste los laten dat we niet op het juiste moment wat proberen. Met een bijna 2 jarige in huis ligt het libido nu niet bepaald hoog, ondanks de zeer sterke wens voor een tweede. Op welke dag van de cyclus zouden jullie beginnen met testen? Dag 12 ofzo? En dan als hij positief is… gelijk aan de slag en nog een paar keer in de dagen daarna begrijp ik? De gyn gaf aan dat elke dag niet hoefde, maar dan een keer of 3 misschien met steeds 1 dag er tussen? Wat denken jullie?[/quote]
Wij maken het eigenlijk gezellig vanaf cd10 en dan om de dag of om de 2 dagen, dit word aangeraden voor de beste kwaliteit ? met clearblue ovulatietesten begin ik op cd12 met testen en dan vrijen we op de dag van de piek en de dag erna nog, en dan zal het goed zijn (mijn ei springt altijd de dag na de piek dus veel langer heeft niet veel zin) maar zo zit er altijd een voorraadje klaar en word het zaad niet te "oud" als je het om de dag of 2 dagen doet ?

Andere gebruiker ? ik denk dat je bedoeld dat ze je progesteron geprikt hebben om te zien of je een goede eisprong had, niet je testosteron toch? ?

Jaa klopt sorry! Progesteron is inderdaad geprikt en net terug gebeld door de gynacoloog en deze was 69. Dus ze zei dat dat heel mooi was. Als ik volgende week dinsdag niet ongesteld ben geworden, had ze gezegd dat ik volgende week vrijdag eej test kan doen echt super spannend en ik hoop zo dat ik niet ga menstrueren ???

Terug
Bovenaan