@Lilo jeetje wat gaat het toch hard he? Ik duim voor je dat je dit met zn 3e mag doen, zo een bijzonder moment! Ben ook wel heel benieuwd of je zoontje gelijkt heeft en hij een zusje krijgt, zou wel heel bijzonder zijn als het klopt?
Wat ontzettend zoet dat hij er zo mee omgaat en jou en de baby ook kusjes geeft, lijkt me zo een mooi iets!
Hou ons aub op de hoogte hoor!!
@Lara wat balen dat je zwangerschapstest negatief was, maar was het een gewone test of een gevoelige? Het kan nog wel wat te vroeg zijn hoor.... bij mijn dochter testte ik eerst ook negatief en paar dagen later positief dus nog even geduld hebben denk ik... ik duim voor je!!
Het gaat eigenlijk wel goed met me, merk wel dat ik lichte stress heb van werk. Ik voel dat dan meteen aan me lichaam, nek en rug zitten weer vast en de fysio heeft een over volle agenda dus moet nog even 3 weken wachten dus dat is wel kak maar goed probeer nu weer een beetje te sporten buiten bij d'r sportschool en hoop dat dat wat verlichting geeft
Vandaag is CD17 en ik heb eerlijk gezegd nog geen ovulatietest gedaan.. ik denk dat ik het ook niet ga doen deze ronde, wel moet ik bloedprikken op CD26 dit ga ik sowieso doen, is trouwens op een zondag maar wist helemaal niet dat je dan blijkbaar gewoon kan bloedprikken in het ziekenhuis ? en dan die week ook de uitslag daarvan
Ik heb deze ronde ook maar 1 gewone zwangerschapstest thuis liggen van clearblue dus die gebruik ik ook echt pas als ik dag 35 gepasseerd ben... Ik probeer het echt zoveel mogelijk los te laten, wel maken we het elke dag of om de dag gezellig dus dat zit wel goed gelukkig
Wel zit ik in een dubio.... misschien iets te veel info maar twijfel er toch over, ik heb dus sinds mijn bevalling van onze dochter veel meer last tijdens de sex... mijn onderbuik doet dus pijn en het is eigenlijk vaker pijnlijk dan relaxt, ligt ook wel aan de houding maar voorheen lukte alles prima.. eerst dacht ik dat ik gewoon nog niet de oude was en mijn lichaam en de onderkant daar beneden nog moest herstellen maar nu mijn dochter bijna 16 maanden is vraag ik me toch af of alles wat goed zit daar.. laatst had ik ook 1x wat bloed bij ontlasting en je gaat dan toch zelf Google en kwam toen uit op " endometriose" en dat lijkt wel een verklaring te zijn voor de pijn tijdens sex en dan constant onderbuik/menstruatie gevoel? Vind het alleen zo gek om de gyn te bellen en dat dan te melden alsof ik zelf dokter ben... kan natuurlijk ook gewoon heel wat anders zijn... wat denken jullie? Ik had er voorheen nog geen eens van gehoord ?