PCOS, Letrozol

@juliato ik had inderdaad een extra gevoelige van 10mlu en moet ook zeggen dat ik zeker weet dat het deze ronde niet gelukt is, een menstruatie voel ik daarbij ook weer niet aankomen net als vorige maand. Wat goed van je dat je het zo loslaat! Misschien ook weleens fijn er niet zo mee bezig te zijn! Ook dat vroege testen inderdaad kan je beter achterwegen laten. Je hebt zelf de ervaring dat je later alsnog positief kan testen.
Als ik jou was zou ik hierover zeker de gynaecoloog inlichten, het lijkt me niet echt prettig om altijd pijn te hebben tijdens de sex. Je kan zeker je zorgen uitspreken, misschien gaan ze dit dan checken. Trek maar gewoon aan de bel! 

@Lara oh waardeloos dat je test dan negatief is maar nog zou ik de hoop niet opgeven veel mensen zijn ook sceptisch over die gevoelige testen en het maakt je bloed nerveus daarom heb ik er deze ronde voorgekomen het allemaal even anders te doen en het gewoon niet in huis te halen haha 
Ik hoop voor jou dat je iedergeval wel weer een mooie cyclus hebt deze ronde.. dat geeft iedergeval wel een stukje vertrouwen in het proces denk ik.. wellicht proberen ook komende ronde het wat meer los te laten? Ik ervaar echt veel meer rust in me nu?
Heb het ziekenhuis gebeld, want moest toch bellen voor een afspraak voor de uitslag en de belafspraak staat (uiteraard) weer een week later dan k bloed zou prikken.. vervelend dat het bij mij altijd zolang duurt maar goed, dan kan ik dus ook meteen met mijn eigen gyn bespreken over mijn zorgen wat betreft endometriose.... hoop zo dat ik er naast zit maar het zou wel een verklaring hebben voor alles, dat ik zo een buikpijn heb rond een eisprong en al die dagen daarna etc 
Jij kop op! Zou gewoon echt afwachten tot de dag na je NOD met testen.... succes met wachten ?

Pff dan lees ik mijn eigen berichtje terug en zie ik zoveel domme spelfouten of woorden anders staan door dat automatische woordenboek? maar goed jullie begrijpen vast wel wat er staat ?

@juliato ja ik ga voortaan in ieder geval zeker niet meer testen, pas na mijn NOD dag. Deze is als het goed is morgen, dan zit ik 14 dagen na mijn positieve ovulatietest. Het enige wat ik wel blijf doen is de ovulatietesten, dit vind ik heel prettig en geeft me wel een gevoel van controle. Dan weet ik ook zeker dat we safe zitten met sex. Echt raar dat ze de uitslag pas een week later hebben maar goed het zij zo en dan kan je het eens bespreken met je gynaecoloog inderdaad. Ik hoop ook dat je er naast zit maar goed dat je het wel voorlegt en je zorgen uitspreekt.  Wat betreft de typfouten, ik snap wat je bedoeld hoor haha

@Lara ik snap heel goed dat die ovulatie testen een stukje controle geven.. ik heb er ook nog heel veel thuis liggen dus ik dacht net laat ik eens kijken en volgens mij is die positief? Ik heb voor de zekerheid nog een test gedaan zodat ik weet dat de test niet kapot is ofzo aangezien ik van die cheap as testen heb? maar beide volgens mij positief? Wat denk jij? Ze zijn beide even donker als ik het goed heb? Onderste zelfs iets donkerder dan test streep?

wat betreft je NOD, ik ben afgelopen ronde pas 16 dagen na positieve ovulatie test ongesteld geworden dus dat kan ook nog he.. ze zeggen ook dat het 14 tot 16 dagen na je eisprong kan zijn... dus wellicht proberen toch nog ietsje langer te wachten? Eventueel zondag een gewone test wagen???

maa3mgr8u0.jpeg

@Juliato, ooh dat is naar zeg als het steeds pijn doet. Inderdaad slim om te bespreken met je gyn. Als je aan je gyn duidelijk maakt dat je die pijn al zo lang steeds hebt dan wil ze miss wel meer onderzoeken doen. Heb je bij je menstruatie ook heel veel pijn? Dat had een vriendin van mij met endometriose vooral.
Wel goed om inderdaad niet een hele voorraad zwangerschapstesten in huis te hebben. Dat kan al schelen qua loslaten. 
@Lara, wat fijn dat je gyn je de vrijheid geeft om zelf aan te geven wanneer je wilt overstappen op injecties. Wel vervelend dat je test negatief was, maar je was wel echt nog vroeg met testen. Je moet nl. nog 1 à 2 dagen optellen vanaf de dag van de positieve ovulatietest totdat je je eisprong had. Het duurt natuurlijk ong. 24 - 48 tot je eisprong is na je LH piek. Als je luteale fase normaal ong. 14 dagen duurt is je NOD dan juist waarschijnlijk zondag of maandag. Ik herken wel het gevoel dat je heel zeker bent dat het niet raak is. Toch blijf ik voor je duimen ?. 

Terug
Bovenaan