PCOS, Letrozol

Bedankt dames. 
Vrijdag was er inderdaad een eifollikel van 1,3 en vandaag was de grootste ook zo iets. Echoscopie lerk nog even te denken dat er misschien toch een ei gesprongen was maar ik heb niets gevoeld en dat zou toch ook gek zijn als vrijdag de grootste 1,3 was en er vandaag niets te zien is? Het lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Vind het even balen. En dan donderdag ook weer terug, het vierde bezoek al weer deze ronde. Zucht.. 
 
Babygirlmom: nou ik had op cd11 een meting van 15mm dit was op een dinsdag toen had ik op cd16 zondag een smilie, zaterdag niet maar wellicht later op de dag me piek al begonnen, maandag op cd17 had ik een echo omdat ik eigenlijk wel wilde weten hoe groot het ei werd rond 12:00u en toen was hij al gesprongen, dit zagen ze aan het overgebleven vocht ofzo in de eileider. Dus ik denk of zondag of maandag gesprongen dan. Vandaar mijn nod of 29 of 30 september ☺️ Ik hoefde iig niet meer te prikken of hij gesprongen was dat wisten we al en toen wachten. Ik voel niet veel bijzonders ofzo dus verwacht er ook niks van inderdaad wel hopen ? ik weet ook dat mijn hcg 2 was met prikken dus kan ik pas een dag na me nod testen om positief te krijgen zo ongeveer. We wachten het maar af ga voor je duimen! 
 
Spannend. Ja sommige mensen voelen de eisprong dat vind ik best knap. Ik had maandag 16, dins 17, en woensdag 18 positieve ovu test. Dus ben heel benieuwd. We gaan duimen??
 
snoepie: heb je wel diezelfde dag nog geklust?Want dan kan het ook nog steeds, en soms ook een dag later. 
Mijn nod zal  30sept, of 1 a 2 oktober zijn. 
 
Ja we hadden die avond meteen geklust en zaterdagochtend ook nog. Zondag deed ik een ovulatietest (nadat die smiley weg was na 2 dagen) en toen had ik een rondje. Dus daarom ben ik er van overtuigd dat mijn eisprong vrijdagavond was. Hoe snel dat allemaal kan gaan he? 
 
Het lijkt mij wel of dat mijn borsten gevoeliger gaan worden, ik weet dat ik dat met mijn vorige zwangerschap ook had. (Maar het kan zomaar zijn dat ik het gewoon wil voelen? we wachten af)
 
Babygirlmom: ik voel ook dingen, vooral mijn linkerborst en af en toe steekjes enzo maar ik schrijf het in me app en probeer het dan los te laten, wil er niet teveel in meegaan om teleurstelling te voorkomen. Wel wacht ik nu op de onderhuidse pukkel die normaal een paar dagen voor nod opkomt. Kan natuurlijk deze keer ook anders zijn maar tot nu toe had ik dat wel steeds als ik terug kijk naar andere maanden ?
 
Terug
Bovenaan