@juliato en @lilo wat lief dat jullie zo met me mee leefde, dat doet me goed? Ik had eigenlijk vandaag veel afleiding dus ging eigenlijk weer verder met mijn dag zonder er bij stil te staan. Mijn gevoel ging telkens op en neer van heel sterk het gevoel dat het niet gelukt was na, zou het misschien dan toch? Maar uiteindelijk is het hem niet geworden en gaan we weer gewoon door, ik moet zeggen dat ik inmiddels al wel eraan gewend ben dat het niet gelukt is?! En @lilo net wat je zegt, ik heb nu ook pas het gevoel sinds de laatste twee rondes dat ik echt kans maak aangezien ik toch mijn LH-piek vind en ik ook daadwerkelijk die 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong ook echt ongesteld word.
@lau ik gebruik Letrozol sinds september vorig jaar en heb nu 6 goede eisprongen erdoor gekregen, dit omdat het niet altijd soepel is verlopen bij mij. Ik zit nu op de hoogste dosering, 7,5mg. Ik heb het eigenlijk zonder echo's gedaan het enige wat ik deed is bloed prikken op progesteronwaarde maar dit doe ik ook sinds 2 maanden niet meer. Ik heb ooit eens een echo gehad en toen zeiden ze dat mijn eisprong eraan zat te komen, bleek op een of andere manier dat mijn eisprong veel later kwam. Sinds 2 maanden lijken mijn cyclussen te kloppen en kan ik mijn eisprong vinden met ovulatietesten? Dit is ook de reden dat ik nog even doorga met Letrozol terwijl ik al over mag stappen op hormooninjecties, maar hiermee heb je weer kans dat het zoekende is na de juiste dosering.