Hoi lieve meiden,
ik begin eerst even bij @wilkindje wat ontzettend gaaf meis!! Indd kippenvel het is je zo gegund! Ik ga heel hard duimen draaien dat je dit kindje gaat voldragen?? Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van je zwangerschap, we hebben zo onwijs met je meegeleefd! Voelde je dat je zwanger was? Hoeveel dagen weet je het al?
@bloemetjeinknop fijn dat je gestart bent en nu een mooi eitje hebt! Lijkt me indd erg intensief alle ziekenhuis bezoeken en jezelf injecteren maar wat je zegt, alles voor het goede doel! Wel fijn dat ze tijdens een ronde tussendoor kunnen ophogen of iets... ik hoop voor je dat het snel raak is! ?
@margreet ahhh balen dat je toch op de valreep ongesteld bent geworden. Maar fijn dat je wel verhoogd wordt naar 7,5mg nu.. net wat Lara zegt misschien krijg je nu toch wat regelmaat.. het is even afwachten, succes komende ronde!
@louisaaa Welkom! Wat verdrietig van je miskraam ? heb je dat een plekje kunnen geven? Hoe sta je er nu in? Heel begrijpelijk dat je heel veel vragen hebt hoor als je net gestart bent met het traject maar het wordt vanzelf "normaal" en dan hoort het gewoon bij je leven tot dat de dag komt dat ook jij een positieve test in handen hebt. Wat betreft de bijwerkingen herken ik wel alleen ik slik clomid 100mg ipv letrozol maar het werkt het zelfde... ze zeggen dat je van letrozol minder bijwerken hebt dus het kan heel goed zijn dat je dit ervaart door primolut, ik heb daar ook altijd veel last van! Dus hou het gewoon even in de gaten de volgende ronde, duurt natuurlijk wel even voordat het uit je lichaam is. Succes iedergeval en je kan hier alles kwijt aan ons! ?
@lilo hoe gaat het met jou? Weet je al of jullie met je zoontje naar de pretecho mogen??? Ben zo benieuwd wat je krijgt!
sorry als ik niet iedereen heb geantwoord nu maar ik hou het soms niet meer helemaal bij, maar het is iedergeval geen desinteresse