PCOS, Letrozol

Helaas vanmorgen gaan menstrueren, nu weer op naar de volgende ronde. Maar ik ben er net zoals zovelen hier onderhand wel aan toe.
Alleen ik mocht nu pas weer de medicijnen ophalen om het eitje te laten groeien alleen het is nu zaterdag moet ik dan naar het ziekenhuis bellen voor deze medicatie? Letrozol of provera haal die twee altijd door elkaar.
En misschien wil ik dan deze maand ook wel ovulatietesten gaan proberen, alleen wanneer beginnen jullie daarmee omdat je toch dag 12 naar het ziekenhuis gaat om te kijken of je eitje goed gegroeid is. 
Ik voel me zo rot en verdrietig..... 

Even ter aanvulling op mijn vorige berichrje. Mijn eisprong is ook geweest, want heb vorige week dinsdag bloed laten prikken en mijn progesteron was 69 dus echt perfect. 

@JuliaTo ronde 3 met letrezol (2e ronde met 2,5 en in totaal de 17e ronde). Ik heb wel sterk het gevoel dat het deze ronde echt gelukt is, af en toe wat menstruatiekrampen en op dag 9 ook echt 2x finke steek in mijn baarmoeder wat ik wel herkende van mijn vorige zwangerschap en mijn tepels hebben ook een hele donkere omlijning wat ik nooit heb gehad. Maar ik probeer er niet te veel aan te denken er kan natuurlijk deze dagen nog heel wat mis gaan. 
En inderdaad weer een mooie cyclus van 27 dagen dus er zit nog steeds regelmaat in.

@Dani snap dat je verdrietig bent bij weer een ronde die overgaat. Ik zelf heb getest met die van clearblue de digitale op CD10, de andere ovulatietesten werken bij mij niet. 

@dani je moet dan maandag op CD3 weer beginnen met Letrozol, ik krijg de medicatie altijd voor een paar maanden. Ik test ook met ovulatietesten van Clearblue vanaf cyclusdag 12. Ik had vorige maand een positieve ovulatietest op dag 16 en de maand daarvoor op dag 15.
@DCPV wanneer ga je testen? Jeetje wat spannend zeg! Ik hoop zo voor je dat het raak is! 

@Lara woensdag ga ik testen! vind het nu ook wel spannend worden, merk aan mezelf dat ik er sinds dit weekend continu mee bezig ben. Vorige keer had ik pas 1 week na mijn NOD een positieve test. 

Goedemorgen allemaal,
Lekker weekend gehad? Hoe gaat het met iedereen?
@dani ik snap dat je er verdrietig om bent, de ene ronde kan je er net wat beter mee dealen dan de andere maar wel fijn dat je waardes zo mooi waren dat betekend dat letrozol goed zijn werk doet dus kan je vol goede moed de nieuwe ronde in?

Ik gebruikt zelf een district, gewoon een goedkope, had een heel pakket via bol besteld voor een prikkie en dat werkt bij mij prima alleen denk dat clearblue wel veel duidelijker is dan heb je geen gedoe met streepjes tegen het licht houden?
Zelf begin ik wat later met testen maar dat komt doordat mijn cyclus heel lang is en ik pas rond CD17/19 me eisprong heb. Mag ik vragen hoeveel dagen dese cyclus was van jou?
@DCPV whaaaa het wordt echt spannend! De symptomen die je hebt herken ik ook van mijn vorige zwangerschap, hoop zo dat je gelijk hebt? spannende dagen! Hou ons op de hoogte oké?☺️

@wilkindje waaauw!! Wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd!! 
Vandaag heb ik mijn 3e echo gehad deze ronde en vandaag was er 1 follikel bijna 18mm. Zit vandaag op CD18 en ze had het idee dat de eisprong er wel aan zat te komen dus ik hoop dat dit ook gaat gebeuren! Voor nu hoef ik niet meer op controle en mogen we het 4 maanden zelf proberen of cyclus moet te lang gaan worden! 

Terug
Bovenaan