PCOS, Letrozol

@louisa welkom! Fijn dat je ook mee komt kletsen. Wat toevallig dat je ook bij het bravis zit, wat zijn je ervaringen tot nu toe? Een progesteronwaarde van 9 is inderdaad veel te laag. Wat naar voor je dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop dat je met 5mg meer succes krijgt. 

@bloemetjeinknop voor jezelf zorgen en lekker relaxen is zeker zeer belangrijk. Het zijn ook heftige en spannende weken voor je geweest, ik hoop dat het resultaat beloond word en hoor graag jou ervaringen inderdaad.
@juliato met mij gaat het goed, ik ben best relaxt en vandaag weer gestart met de Letrozol. Hoe gaat het bij jou? Op welke CD zit jij inmiddels en hoe sta je er deze ronde in?
@wilkindje zo ontzettend overweldigend dat je gewoon toch zo snel weer zwanger bent, hoop zo dat het deze keer x goed gaat en ik ga zo ontzettend hard voor je duimen, het is je zo gegund meis. Maar acupunctuur heb je dus deze ronde gedaan? Aangezien jij in Breda in het ziekenhuis zit, waar ergens heb je acupunctuur gedaan?  

@Lara fijn dat je er relaxt onder bent! Denk je dat het ook komt omdat je een soort van controle hebt met die ovulatie testen?
Ik ben deze ronde ook heel relaxt eigenlijk, best druk met werk en toch ook weer langzamerhand steeds weer wat meer sociale dingen oppakken met vriendinnen dus de dagen vliegen gelukkig voorbij zo☺️

Ik zit nu volgens mij op CD22 dus moet nog even geduld hebben, ga vrijdag wel weer voor het eerst bloedprikken maar goed ik weet door de ovulatietest al dat er een eisprong is geweest natuurlijk maar goed, wel benieuwd naar de waardes.. want wat is goed? Vanaf welke waarde? Tot wat kan dat oplopen? Heb er eigenlijk echt 0 verstand ?

@wilkindje Gefeliciteerd wat fijn!!! het is je gegund.. fijn een succes verhaal ertussen !! 
@magreet wat fijn dat ze op jouw werk er zo goed mee omgaan!! zo hoort het eigenlijk ook..
Maar hopelijk slaat deze ronde bij jouw aan en is het prikken niet meer nodig !
@bloemetjeinknopp  wat fijn dat je je ervaring met betrekking tot het hormoon spuiten deel.. ik hoop echt dat de letrozol bij mij gaat werken want ik vindt dat spuiten wel dood eng al door jouw uitleg wordt ik wel meer gerustgesteld..

Het is lekker druk vandaag op het forum haha.
@juliato ik heb inderdaad denk meer rust omdat ik weer dat ik mijn eisprong vind met ovulatietesten, ik weet dat we het op de belangrijkste dagen gezellig maken en dan is het gewoon een kwestie van afwachten net als ieder ander "gezond" stel zonder problemen. Tuurlijk hoop ik elke maand dat het raak is en ben ik soms ook onzeker met de gedachten of het überhaupt ooit wel gaat lukken. Meestal probeer ik die gedachten gauw aan de kant te gooien. Mijn ongesteldheidsweek is ook vaak even de week om op adem te komen ofzo. Ik ben heel benieuwd naar deze ronde bij jou alhoewel je natuurlijk wel weet dat je een eisprong hebt gehad door je positieve ovulatietest maar toch benieuwd naar je progesteronwaarde. Het ene ziekenhuis hanteert een progesteronwaarde van 20 en het andere ziekenhuis vanaf 25. 

XxLara: ja ik dacht baadt het niet dan schaadt het niet, met de acupunctuur ? ik heb haar op de site van de verloskundige (meander) gevonden de acupuncturist heet: Stefanie de Jong-Elst en praktijk heet laogong.. ze heeft een kamertje aan huis in Sint Willebrord en (zonder Corona) een kamertje in het pand bij meander in Etten-Leur ☺️ Ik dacht als een verloskundige praktijk reclame maakt en een ruimte beschikbaar stelt dan zal ze wel goed zijn ?
JuliaTo: ik zou gewoon boven de 20 progesteron aanhouden als goede eisprong, dat is het bij mij ook gemeten, ook wel net boven de 25 maar hij kan nog veel hoger zijn als dat maar dit zegt verder niets, dus als hij iig boven de 20 zit dan is het vast goed ☺️

@lara&wilkindje Thanks voor het antwoord, ben benieuwd.. volgende week vrijdag de bel afspraak en volgende week zondag zou mijn NOD moeten zijn, dan zit ik 16 dagen na mijn positieve ovulatietest.. dat is cyclusdag 33 maar ik wacht deze ronde echt geduldig af? ik wacht echt tot dag 35 met testen als ik dan nog niet ongesteld ben

@Wilkindje Wauw gefeliciteerd, het is jou zo gegund! 
@JuliaTo zoals wilkindje zegt idd boven de 20 is een goede eisprong. Fijn dat de dagen voorbij vliegen en je wat meer rust hebt.
Ik heb me eventjes rustig gehouden met alles rondom zwanger worden; wel stilletjes meegelezen met jullie allemaal. Welkom iedereen die nieuw is op het forum.
Eventjes een kleine update vanuit mij: 30-05 (CD11) en 31-05 (CD12) positieve ovulatietesten gehad :), 01-06 eisprong ook echt gevoeld en dinsdag temperatuur met 0.5 graad omhoog, toen gestopt met temperaturen en eigenlijk het hele gebeuren proberen los te laten. NOD is maandag, dus spannend. 

@DCPV fijn om weer wat van je te horen, en begrijpelijk dat je alles even los hebt gelaten, dat heb ik deze ronde ook gedaan? wel heeeeeel spannend voor jou, ik hoop zo dat het raak is voor je ?
Heb je al iets van symptomen? Wel de perfecte cyclus iedergeval kwa lengte trouwens! Hoeveelste ronde is dit voor jou?

Terug
Bovenaan