PCOS, Letrozol

@JuliaTo Maandag waren al mijn symptomen plots verdwenen en was het gevoel ook weg dat het gelukt was.. en 's avonds begon helaas mijn menstruatie, die dinsdag echt door heeft gezet.. Was er echt van overtuigd dat het gelukt was, was ook de eerste keer na mijn MK dat ik het gewoon wist. Denk dat het bij mij misgaat tijdens de innesteling. 
Nu starten we morgen weer met ronde 4e met Letrozol; maandag en gisteren even flink verdrietig geweest en lopen huilen. Vandaag weer vol goede moed verder.
Hoe gaat het nu bij jou? 

@DCPV ah nee wat ontzettend balen! Snap dat je er even flink om hebt moeten huilen maar fijn te horen dat je nu weer vol goede moed verder gaat! Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt voor je!??? Hier nu CD29 en 12 dagen na positieve ovulatietest.. zondag is het 16 dagen na de positieve test dus dan moet wel echt mijn NOD geweest zijn, neem het liever wat ruim omdat vorige ronde ook 16 dagen daarna mijn menstruatie kwam dus nog even spannend hier? Heb eerlijk gezegd niet echt ergens last van, had 9 dagen na positieve ovulatie test wel wat gemene krampen wat op menstruatie leek maar dat was de dag daarna zo goed als verdwenen dus ja geen idee of het iets is... heb wel last van met afscheiding alleen dit keer eerder waterige dan heel dik wittig ofzo.. bij mijn vorige zwangerschap waren mijn tepels heel gevoelig al voor een positieve zwangerschaptest en dat is nu ook niet het geval dus ik denk eerlijk gezegd niet dat het geluk is deze ronde maar we wachten nog geduldig af, merk wel dat ik deze dagen er weer veel mee bezig ben omdat het toch spannend is ondanks is vermoed dat het niet zo is

@Julia Oh spannend voor jou, waterige afscheiding kan wel bij een zwangerschap horen, maar ik wil geen valse hoop geven! Ik had inderdaad bij mijn vorige zwangerschap ook echt enorm gevoelig tepels al voor de test. 
Herken het inderdaad ook; ik kon het goed los laten het eerste gedeelte, maar zo 1 week voor mijn NOD was het bij mij ook weer dat ik het niet los kon laten.
Ik zal toch voor je duimen! ?

@dcpv Owwww wat jammer hoopte zo voor je dat raak was snap wel dat je verdrietig ben!! Ik ga duimen voor vgende ronde. ?
@juliato wat spannend allemaal ik hoop dat je straks een positieve test in handen heb!!
Ik heb vandaag uitslag van de zaadlozing onderzoek terug gekregen en deze was helemaal in orde de gyneceloog noemde het superzaad ?? nou ik hoop het!!
Ik ga nu zaterdag beginnen met Primolut dus dan gaat het eindelijk van start vind het allemaal spannen en ben benieuwd of ik Me ook heel anders ga voelen met een cyclus... Voel me nu heel vlak en altijd hetzelfde...
Vind Wel dat de gyn erg doortastend is hij gaf aan zelfs bij de eerste echo nog een afspraak in te plannen om fotos van mijn eileiders te maken.. Was dat bij jullie ook?
Liefs Laura 

@sil wat spannend, heb je toevallig nog ovulatietesten gebruikt of dat niet? En hoe vind je het dat je nu zonder controle verder mag de komende 4 maanden? 

@DCPV wat jammer, zeker als je er zo zeker van was dat het raak was. Ik heb weleens gelezen dat sommige utrogestan kringen om de innesteling te bevorderen. Ik heb er zelf geen ervaring in maar misschien kan je je zorgen eens uitspreken en erom vragen bij je gynaecoloog. 

@juliato wat spannend! Ik zou inderdaad 16 dagen na de positieve ovulatietest aanhouden als je dat de vorige x ook had, ik had dat zelf laatst ook natuurlijk dat mijn menstruatie 16 dagen na positieve test kwam. We blijven duimen! Vervelend is die week voor je NOD hè! 

@lau wat fijn dat je vriend / man in ieder geval super zaad heeft haha. Spannend voor je, maar ook wel fijn dat je nu eindelijk van start kan gaan! Bedoeld je gynaecoloog dat je dan een HSG onderzoek krijg om te kijken of je eileiders goed toegankelijk zijn?
Verder hier weinig nieuws, vandaar dat ik ook een beetje stil ben de afgelopen dagen. Ik zit vandaag op CD10 en heb me de afgelopen 2 dagen ook niet zo fijn gevoeld, het gaat vandaag wel wat beter. Vrijdag ga ik weer starten met ovulatietesten.

@xxlara hahaha ja dat was zeker fijn nieuws weten we iig dat de kans als bij mij goed gaat iig groter is!! Maar hij heeft niet gebormf hoe het heet alleen foto's eierstokken en of dat alles indd goed vrij is..
Als ik ongesteld ben( zal ni veel zijn had maar 4mm bmslijm) laat ik het jullie weten want dan gaat het pas echt beginnen ?

Eindelijk ontdekt hoe ik mijn forum naam kan veranderen, dus ik been geen gebruiker meer! Ik ben degene met PCOS die laatst alle vragen over ovulatie testen had. Ik blijf meelezen en duimen voor jullie allemaal!
Ondertussen afgelopen weekend de eerste smiley gevonden op de clearblue. Best snelle cyclus dit keer dus niet veel testen nodig gehad. Eind van de maand, dan zit er 16 dagen tussen zou mijn NOD moeten vallen. Wat is elke cyclus toch spannend! Hoe gaan jullie om met de constante hoop, spanning en terleurstellingen?

Terug
Bovenaan