@sil wat spannend, heb je toevallig nog ovulatietesten gebruikt of dat niet? En hoe vind je het dat je nu zonder controle verder mag de komende 4 maanden?
@DCPV wat jammer, zeker als je er zo zeker van was dat het raak was. Ik heb weleens gelezen dat sommige utrogestan kringen om de innesteling te bevorderen. Ik heb er zelf geen ervaring in maar misschien kan je je zorgen eens uitspreken en erom vragen bij je gynaecoloog.
@juliato wat spannend! Ik zou inderdaad 16 dagen na de positieve ovulatietest aanhouden als je dat de vorige x ook had, ik had dat zelf laatst ook natuurlijk dat mijn menstruatie 16 dagen na positieve test kwam. We blijven duimen! Vervelend is die week voor je NOD hè!
@lau wat fijn dat je vriend / man in ieder geval super zaad heeft haha. Spannend voor je, maar ook wel fijn dat je nu eindelijk van start kan gaan! Bedoeld je gynaecoloog dat je dan een HSG onderzoek krijg om te kijken of je eileiders goed toegankelijk zijn?
Verder hier weinig nieuws, vandaar dat ik ook een beetje stil ben de afgelopen dagen. Ik zit vandaag op CD10 en heb me de afgelopen 2 dagen ook niet zo fijn gevoeld, het gaat vandaag wel wat beter. Vrijdag ga ik weer starten met ovulatietesten.