hee meiden
Nou ik heb vanmorgen 2e tablet primolut ingenomen dus we zijn nu eindelijk gestart.

Ik had wel een vraag aan jullie met betrekking tot pcos en acne enz. toen ik stopte met de pil heeft het 3 maanden geduurd voordat ik een klein beetje acne kreeg (waaronder onderhuidse ontstekkingen) dit wordt nu per maand veel erger was eerst alleen mijn kin (was ik bekend mee) maar trekt langzaam steeds verder over mijn kaaklijn en heb op mmijn voorhoofd en slaap nu ook veel kleine puistjes met af en toe een grotere ertussen en ook soms een verdwaalde op mijn wang...
Ik ben echt als de dood dat het erger blijft worden.. want het breidt zich langzaam aan uit en vindt het nu echt al heeel heftig...
hadden jullie hier ook last van? (begreep dat het een van de sympthomen van pcos is) merk dat mijn porieen opeens veel meer zictbaar zijn en veel talg productie.. ik had echt een porievrije huid dus het is echt doordat ik gestopt ben met de diane35 en denk door pcos ?.. ik heb ook verhoogde mannelijk hormoon (kwam uit mijn bloedtest)
Ook had ik last van extreme haaruitval..... Ik wist dat ik wel acne zou krijgen en heb het over voor de mogelijkheid om zwanger te worden maar vraag me wel af of het nog erger wordt of uiteindelijk weer minder wordt??
Ben erg benieuwd naar jullie ervaring en mogelijk tips ?
Eet al bijna geen zuivel (kwark) en varkensvlees enz en eet echt heel gezond..
@xxlara oeehhh spannend elk moment je eisprong ik ga voor je duimen dat het raak is.. Zo herkenbaar dat het veel doet met je als iemand in je omgeveing zwanger wordt en helemaal zo snel... merk dat ik dat ook als moeilijk ervaar.. maar jouw moment komt hopelijk ook snel !!
@juliato aaahhh wat jammer dat het niet raak was ik hoopte het zo voor je !! maar indd een mooie cyclus en nieuwe ronde nieuwe kansen !!!
@willkindje oohh wat fijn dat allemaal zo goed gaat !! leuk om jouw te volgend hoe het je verder afgaat !!
Uit hoeveel dagen bestaat jullie cyclus eigenlijk en op welke dag hebben jullie meestal jullie eiersprong.. was dit bij jullie snel duidelijk en steeds hetzelfde of heel wisselend ?
Liefs Lau