PCOS, Letrozol

@bloemetjeinknop fijn voor je duidelijke uitleg over het spuiten en dat het inderdaad weer zoeken is naar de hoeveelheid die je moet inspuiten. Dit hele proces staat mij namelijk binnekort ook te wachten. 

De pijn / kramp die je voelt is lastig te omschrijven, zo zeiden ze dat het laatste het pijnlijkste is. De vloeistof inspuiten, maar bij mij was dit het ballonnetje opblazen wat even een enorme kramp gaf. Ik werd wel echt gerustgesteld omdat ik aan gaf dat ik zenuwachtig was en niet weet wat me te wachten stond, maar echt geloof me op het moment zelf is het echt niet prettig maar achteraf denk je, prima te doen! Persoonlijk vond ik het wel fijn dat ik de rest van de dag vrij was. Je verliest inderdaad de rest van de dag een beetje troep wat ze ingespoten hebben en ik had de hele dag een beetje een gevoelig gevoel, de dag erna merkte ik er niks meer van

XxLara. Morning! M'n hoofdpijn is weg! Ben alleen wel echt flink ongesteld zeg! Maar dat spuiten komt wel goed hoor. Ik zag daar wel wat tegenop vooraf. Maar dat viel me alles mee. Voel me vandaag qua mood alweer beter dan gister. Merk dat ik t ook lastig vindt dat je niet weet waar je naartoe werkt. Je mag 6x die I.O. doen en dan ga je al naar IVF. Tenminste voor mij is de route zo uit gestippeld. Hoop gewoon dat het lukt.  En als ik nou wist waar t ging lukken.  Zou t een stuk makkelijker zijn. Mja. Dat is het grote vraagteken helaas.
Dank voor je uitgebreide beschrijving. Moet goed komen dan.  Wel spannend idd en dat ga ik ook aangeven. Hopelijk is mijn ervaring net als die van jou. Ik zal er een vrije dag aan vast plakken. Goede tip! Mijn gynaecoloog zei ook dat je iets van 10 procent meer kans hebt op een zwangerschap vanwege de olie die achterblijft.. thans dat leken de studies zo uit te wijzen. Hebben ze dat bij jou ook gezegd?

@boemetjeinknop ik zou er inderdaad een vrije dag voor in plannen. Fijn dat je je alweer wat beter voelt. Mijn gynaecoloog zegt dat ik naar 6x spuiten nog een keer 6 rondes krijg in combinatie met iui voordat ze over gaan op ivf. Ze zeggen inderdaad dat door het olieachtige spul je weleens baad erbij kan hebben als je een HSG onderzoek hebt gehad, dat hebben ze bij mij inderdaad ook gezegd. 

Ik zit inmiddels op cyclusdag 16 en ik heb mijn LH-piek helaas ook vandaag nog niet gevonden. Ik test in ieder geval nog maar door tot cyclusdag 21 denk..

XxLara. De afspraken zijn weer gemaakt. Donderdag een uitgangsecho en volgende week woensdag de baarmoederhals foto. Ben benieuwd... 
Wat gek.. mijn gynaecoloog zegt dat IUI niet zoveel zin heeft bij vrouwen met PCOS. Dus de eerste stap hierna is al IVF. Achja. Ze zullen allemaal hun eigen methodes hebben. 
Ohhh.. ben je bang dat die piek helemaal niet komt? Of...? Succes iig! Lief dat je zo met me meedenkt en je ervaring deelt wat betreft die baarmoeder foto. 
Ik ga nog even wat huishouden doen. Ben echt mega ongesteld. Dus wel fijn als ik klaar ben verder vandaag. Lekkere vrije dag?

@bloemetjeinknop wat fijn dat de afspraken gemaakt zijn in ieder geval. Ik kreeg voor het HSG onderzoek wel een naproxen wat ik de avond vantevoren en 2 uur voor het onderzoek moest innemen. Wat betreft IUI ieder ziekenhuis zal daar zijn eigen mening over hebben inderdaad, ik dacht dat het vooral toegepast werd bij stellen waarvan het zaad van de man niet helemaal goed is. 

Ik had vorige maand mijn positieve ovulatietest op CD16 waar ik dus vandaag op zit en de maand daarvoor op CD15 dus ik vind het dan nu wel spannend worden...Zou de piek nog komen, dat is wat ik mezelf ook af vraag...

Ik weet niet waarom, vanmorgen was de test van CB negatief en dacht net zal er nog eens 1 doen en die was ineens positief? Apart toch..

@Bloemetjeinknop fijn om weer wat van je te horen maar jeetje wat een weken heb jij achter de rug! Ik snap je twijfel over een rust pauze heel goed als ik dit zo lees, hoop dat een goede nachtrust je indd weer extra moed heeft gegeven?
Fijn dat Lara je al een goede uitleg heeft gegeven over de foto, dat moet ook een kleine geruststelling zijn... sterkte iedergeval komende ronde!!
@Lara noujaaaaa haha hij is er iedergeval!??? het is opzich niet heel gek, het loopt natuurlijk echt op tot die piek en waarschijnlijk is dat wat later deze dag gebeurd.. anders had je zeker morgen ook een positieve test in je hand hoor! Ik test ook altijd 2 dagen positief ☺️ Flink aan de bak jij! Want dit moet jou ronden worden ?
Hier vandaag CD3 en vandaag eerste dag van clomid, we gaan er weer voor 

@juliato je hebt helemaal gelijk, de smiley was er vanmorgen nog. Ik had dan inderdaad net mijn piek aan het begin te pakken. Wat hoop ik dat ik nu eens zwanger mag worden ☘️ voor jullie allemaal trouwens! De hoeveelste ronde ga jij nu in? Heb je je gynaecoloog nog gesproken of wat is de afspraak? Ik ga nu als ik ongesteld word ( hoop van niet natuurlijk ) mijn laatste ronde Letrozol in en dan vind ik het goed geweest en ga ik over op injecties. 

Terug
Bovenaan