PCOS, Letrozol

@xxlara, daar hebben ze het niet overgehad. Ik heb namelijk al een operatie achter de rug en mri's daarvoor dus ik vermoed dat ze zoals ze zeggen al overal naar hebben gekeken toen ik op de operatie tafel lag. 

@DaniX, wat vervelend van je miskraam! Logisch dat het er even inhakt en je hier stil was. Wat fijn dat de 7,5mg letrozol wel werkt! 
Dat verminderde vruchtbaarheid door de echo's heb ik nog niet eerder gehoord. 
Super dat je een eisprong hebt gemeten, ik zou nog wel iets doen omdat het dan tot 48uur later pas echt springt. Dus vandaag en zondag nog een keer? Dan zit je zeker goed! :) 

@danix wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik zit momenteel op 7,5mg Letrozol en heb nu eindelijk regelmaat erin sinds ik dat slik. Ik zou je zeker adviseren het vandaag nog gezellig te maken.
@volliefde je moet maar eens op internet lezen wat een LEO inhoud.

@xxlara ik denk niet dat ze die operatie bij mij gaan doen. De volgende stap is 7,5mg letrozol en daarna injecties zeiden ze in het ziekenhuis omdat dat beter te regelen valt. 

@Julia.. Nooo! Dat is balen! Lijkt me ook wel eng hoor, dat je gezichtverlies ervaart door het gebruik van die medicijnen. En dan nog zolang wachten! 7 augustus ?. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan enorm baalt!! Toen ik van Letrozol over moest naar injecties baalde ik ook enorm! Meer ook omdat t zoveel info was op dat moment. En ik dacht.. spuiten!? Mezelf prikken met een naald.. Elke dag!? Maar echt... dat valt mee! Dat ga je kunnen! De eerste paar keer gewoon even diep zuchten en hup, die naald erin. Het is wel wat intensiever qua echo's. Maar.. bekijk het gewoon per dag als je daarmee begint. Als je in je hoofd hebt van... ik moet nog zeker 5x naar het zkh is t zwaarder dan dat je denkt: zo, deze echo hebben we ook weer gehad. Maar... laten we hopen dat dit jouw ronde is en dat injecties je bespaard blijven. Ik ga voor je duimen!
@lilo, gefeliciteerd meis?!! Wat leuk!! En zooo bijzonder lijkt het me zo'n echo. Hopelijk komen wij ook ooit op dat punt.  Op de 1 of andere manier voelt t nog heel ver weg. Maar.... lekker van genieten meis!! Zo verdiend!
Bij mij weinig nieuws.. afgelopen donderdag heb ik de uitgangsecho gehad. Alles was weer klein, BMS mooi dun. Dus ik ben weer begonnen met spuiten. Woensdag heb ik de baarmoeder foto en donderdag de eerste echo om te kijken of er al groei is. 
Fijn weekend dames!?

Hallo allemaal,   wat super leuk om eindelijk een forum te vinden wat actief is.   zal me even voorstellen, ik ben Cecile en 25 jaar oud. Hebben al een zoontje van 2,5 . Met hem hebben we er ongeveer ander half jaar over gedaan waarvan half jaar met clomid 50.   toen hij 11 maanden was de pil laten staan en zijn we gaan proberen voor een 2de... na een jaar proberen toch maar weer aan de bel getrokken.. eerst afgevallen dus weer bijna 4 maanden verder voordat ik terug mocht komen.  onder tussen 4 rondes clomid gehad ( begonnen met 50 mg daarna 3x 100 mg) waarvan ook 2 tussen maanden ivm Corona. De laatste ronde clomid sloeg helemaal niet meer aan. nu heb ik 10 dagen duphaston gekregen om de ongesteldheid op te wekken. Morgen mijn laatste tabletje daarvan. en dan mag ik beginnen met letrozol 7,5 mg..   zie er best wel een beetje tegen op omdat je op internet er vrij weinig over kunt vinden en wat de resultaten ervan zijn. enigste wat ik ervan weet is dat je er als het goed is minder bijwerkingen van hebt.   Liefs ?

Hi,
Nu bezig met de 3e ronde. Eerst weer starten met provera, omdat er nu een cyste zit heb ik nu ipv 5 dagen, 10 dagen provera om de clycus te resetten. Deze kwam wel op gang met provera maar veel donker bloed verlies en moeilijk in te schatten wanneer de doorbraak bloeding was. Omdat ik 1.5 week hetzelfde verlies had.
Daarna weer letrozol slikken. De eerste 2 keer is er helaas niets gegroeid, dus nu de maximale dosis (3x2.5 mg per dag). Weinig bijwerkingen van allebei, op de stemmingswisselingen na...

@volliefde succes met 7,5mg, dat slik ik nu ook. 

@bloemetjeinknop succes morgen met je HSG onderzoek. Ik heb half juli een afspraak staan voor prikinstructies! Ben heel benieuwd, ik zal hier in augustus mee gaan starten. 

@juliato hoe gaat het met jou? 

@cecile welkom! Waarom hebben ze de overstap gemaakt op Letrozol? Je hebt er inderdaad een stuk minder bijwerkingen van dan van Clomid dus dat is in ieder geval positief. Verder werkt het eigenlijk wel een beetje hetzelfde denk ik. 

@gebruiker wat vervelend dat er een cyste zit. Succes met de 7,5 mg Letrozol. Hopelijk gaat het goed zijn werk doen. ☘️
Hier weinig nieuws, zit momenteel al weer op CD23, ik moest gewoon even kijken in de app. Ik ben er namelijk deze maand helemaal niet zo mee bezig en dat er vrij relaxt in. Ik dacht ik zal even de gynaecoloog bellen voor een afspraak voor de spuit instructies voor er een wachttijd op zit, ik kan nu half juli terecht ivm vakantie van mijn gynaecoloog etc maar ik begin pas in de cyclus in augustus. Maar goed voor die tijd moet ik wel instructies hebben gehad natuurlijk. Verder voel of merk ik deze maand helemaal niks, ook geen gevoelige borsten net als vorige maand. Ik wacht het maar gewoon af. 

Terug
Bovenaan