@volliefde succes met 7,5mg, dat slik ik nu ook.
@bloemetjeinknop succes morgen met je HSG onderzoek. Ik heb half juli een afspraak staan voor prikinstructies! Ben heel benieuwd, ik zal hier in augustus mee gaan starten.
@juliato hoe gaat het met jou?
@cecile welkom! Waarom hebben ze de overstap gemaakt op Letrozol? Je hebt er inderdaad een stuk minder bijwerkingen van dan van Clomid dus dat is in ieder geval positief. Verder werkt het eigenlijk wel een beetje hetzelfde denk ik.
@gebruiker wat vervelend dat er een cyste zit. Succes met de 7,5 mg Letrozol. Hopelijk gaat het goed zijn werk doen. ☘️
Hier weinig nieuws, zit momenteel al weer op CD23, ik moest gewoon even kijken in de app. Ik ben er namelijk deze maand helemaal niet zo mee bezig en dat er vrij relaxt in. Ik dacht ik zal even de gynaecoloog bellen voor een afspraak voor de spuit instructies voor er een wachttijd op zit, ik kan nu half juli terecht ivm vakantie van mijn gynaecoloog etc maar ik begin pas in de cyclus in augustus. Maar goed voor die tijd moet ik wel instructies hebben gehad natuurlijk. Verder voel of merk ik deze maand helemaal niks, ook geen gevoelige borsten net als vorige maand. Ik wacht het maar gewoon af.