PCOS, Letrozol

Nou die pukkel kwam dus gisteravond ineens op. Nu ga ik er dan maar vanuit dat ik 29/30 september gewoon ongesteld word. Ben natuurlijk wel gaan lezen wat het inhoud acne voor je nod maar heeft met hormoonschommelingen te maken en die zou je met een eventuele zwangerschap ook hebben. Schrijf het nog niet helemaal af maar probeer er vanuit te gaan dat ik gewoon weer ongesteld word ?
 
Ik ga er ook nog steeds van uit dat ik ongesteld word hoor. Al heb ik wel ook 2 avonden al het zuur? wie weet zijn het de hormonen wilkindje.
We wachten nog steeds af? ik heb gezegt als ik woensdag ochtend geen menstruatie heb dat ik ga testen
 
Sowieso hormonen maar nog even de vraag of het voor menstruatie of zwangerschap is ? ergens ook wel stom als ik nu dus hiermee zou weten dat het niet gelukt is, moet toch nog wachten.. ga voor je duimen meis zou wel echt fijn zijn als het gelukt is ☺️
 
O wat spannend allemaal!!! Ik duim met jullie mee?
 
Hier is het even vaag. Vandaag de 4e echo van deze maand en alles leek klein. Zh weet niet zeker of ik een eisprong heb gehad, ik betwijfel het. Nu woensdag progesteron prikken en dan belt de arts mij donderdag op. 
Ik ga uit van geen eisprong en ben wel benieuwd wat ze dan doen. Vorige maand ging het zo goed en nu niet. Gewoon nog een x proberen of toch ophogen? Ik ga afwachten en horen wat ze zeggen. En dan maar weer op naar de volgende ronde... 
 
Wauw gebruiker wat heftig die onzekerheid ? ik hoop voor mezelf ook zo erg dat het gelukt is ook omdat ik best bang ben dat het de volgende ronde zonder controles misschien niet meer werkt, zo raar dat ze er bij mijn ziekenhuis nu gewoon vanuit gaan dat het werkt en ik het meekrijg terwijl er dus best vaak na 1 of 2 rondes niets meer gebeurd.. ik wil echt geen maanden zonder kansen meer ? elke maand duurt al zo lang en zeker die laatste week maar de onzekerheid van of er wel een eisprong komt is ook echt killing, ga voor je duimen dat er toch iets gesprongen is!
 
gebruiker: als je geen eisprong hebt gehad dan zal je opnieuw menstruatie opwekker krijgen denk ik. Hoeveel medicatie dosis had je nu gehad? 
Wilkindje: het voordeel als je het zelf moet doen ben je iets minder gefocust waarschijnlijk en als je om de dag vanaf dag 11 het gezellig maakt dan ga je er heus ook echt komen. 
Ik vermoed dat het bij mij deze keer niet gelukt is maar we wachten af?
 
Gebruiker10077600 aaah wat rot!! ik hoop dat je een eisprong hebt gehad, anders gaan ze denk ik de dosis verhogen. Dat hebben ze bij mij al 2 keer gedaan. Heb je wel ovulatietesten bijgehouden? Lastig allemaal he? 
Wilkindje, ik snap het helemaal! Je zou er veel zekerder van zijn als je ook de tweede keer wordt gemonitord. Dan heb je meer een indicatie of iets consistent werkt.
Babygirlmom, alles is nog mogelijk ? Duimen!! 
Ik voel nog steeds niks.. maar ben er wel redelijk rustig onder... totdat gisteren mijn schoonzus ons liet weten dat ze zwanger was en ik wel heel erg blij voor haar was, maar ik werd er ook super verdrietig van. Ik gun het hun van harte, maar er kwam nogal een sneer dat ze alleen met ‘gezonde voeding’ zwanger werd, terwijl ik wekelijks ziekenhuis in en uit loop en ook echt wel een redelijk gezonde leefstijl heb. Stom dat ik me zo voel he..? 
 
Terug
Bovenaan