Hey meiden,
ik zal weer eens iets laten weten
Ik heb vandaag mijn officiële eerste echo gehad
Vrijdag verloor ik een adertje bloed en met mijn 2 miskramen hiervoor was ik dus meteen in paniek.. zaterdag kon ik voor een echo bij de verloskundige gelukkig, en alles was goed! Ik werd zelfs nog 1a2 dagen vooruit gezet ? vandaag dan weer echo gehad en was gister echt heel erg bang en verdrietig dat het weer mis zou zijn maar nee alles goed en nogsteeds 1a2 dagen vooruit.. voor nu houd ik mijn berekening aan 7+1 maar lijkt er dus op dat de 12 weken iets sneller bereikt zullen worden nog ? moet er echt even aan wennen dat het eens goed is, geloof het gewoon niet.. heb ook alles goed bekeken en gevraagd of er echt nergens bloed zat en of het hartje wel goed klopte niet te traag ofzo maar alles is gewoon goed.. (sorry voor de gene die nieuw zijn maar ik heb dus in december een miskraam gehad en was toe na 4 weken weer zwanger en dit werd een miskraam in april en ben nu dus weer zwanger daar zaten 6 weken tussen dus ik ben best panisch geloof ik ?) wens jullie allemaal heel veel succes verder en ik blijf hier gewoon meelezen en duimen hoor meiden! ??
ik zal weer eens iets laten weten