@Lauwing, ik zit pas in mijn 2e ronde met provera maar de eerste keer duurde het bij mij 4 dagen voor de menstruatie kwam. Het was heel licht en na 3 dagen alweer voorbij. De hoeveelheid was vergelijkbaar met wat normaalgesproken de laatste 2 dagen van mijn menstruatie was. Dus voor mij klinkt jouw ervaring niet heel vreemd. Zou me er niet te druk om maken. En fijn dat je nu met de letrozol kunt starten!
@Sil-, snap dat het vervelend voelt. 40 dagen is ook echt wel lang. Hopelijk is dat eenmalig. Maar wel fijn dat het inmiddels op gang gekomen is. Dan kan je snel weer door met de volgende ronde.
@DB, dankjewel voor het delen! Ik heb vooral ervaringen gelezen dat het erg lang duurt allemaal, dus dit is een opsteker 🙂
Ik zit nu op de 5e dag provera en heb echt hele gevoelige borsten. Dat herinner ik me niet van de vorige keer. Heb vanmorgen gesport maar moest 1 oefening overslaan omdat ik echt niet op mijn borst kon liggen 😀 Beetje ongemakkelijk. Mijn broeken zitten opeens allemaal te strak. Vanmorgen gaf de weegschaal opeens 1,5 kilo extra aan t.o.v. vorige maand. Ik hoop dat dat allemaal vocht is... Heb geen overgewicht dus mag niet echt klagen, maar het voelt niet fijn om die controle over mijn gewicht kwijt te zijn. Herkennen jullie dit? Het is gelukkig voor een goed doel en als ik straks een positieve test heb, is het het allemaal waard 🙂